Matas
- Pyörä:
- Keeway Matrix
___allu___ kirjoitti:http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=319-804 tollasta rajotinta oon ajatellu ostaa -05 Nitrooni. Käykö tollanen tuohon mopoon ja onko hyvä rajotin? Onko helpppo laittaa kii?
On hyvä "perusrajoitin". Ja käy nitroosi.
Toineen pää maihin toinen oikeeseen johtoon. Mallikohtaisesta johdon väristä mulla ei ole tietoa.
jani1993
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
Mihin CDI:n johtoon rajoittimen johto tulee kiinni Derbi Atlantiksessa?
CDI:stä lähtee 3 johtoa: punavalkonen, keltavihree ja vihreä.
___allu___
- Pyörä:
- Nitro
Matas kirjoitti:___allu___ kirjoitti:http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=319-804 tollasta rajotinta oon ajatellu ostaa -05 Nitrooni. Käykö tollanen tuohon mopoon ja onko hyvä rajotin? Onko helpppo laittaa kii?
On hyvä "perusrajoitin". Ja käy nitroosi.
Toineen pää maihin toinen oikeeseen johtoon. Mallikohtaisesta johdon väristä mulla ei ole tietoa.
Juu kiitoksia kovasti avusta.
Masa67
Moi,
Olen nyt vuoden verran käyttänyt
http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?pageID=9&itemcode=319-804 rajoitinta. Toimii niinkuin pitääkin nopeuden osalta, mutta Piaggio (NRG Power DD) alkaa savuttamaan aika paljon kun rajoitin on päällä, kierroslukumittarin lukema hyppii ja digitaalinen nopeusmittari näyttää liian suuria lukuja. Onko normaalia?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Onhan se normaalia, rajoittimen kondensaattori sekoittaa sytytyspulssit joten mittari näyttää väärin. Savuttaminen johtuu samasta jutusta, kaikki seos ei pala sylinterissä rajoittimen ollessa päällä, joten kone savuttaa (palaminen epätäydellistä).
K00DAR1
Ostin photo econ, tulossa vasta minulle, ja mulla on tommonen kiinan skootteri, zoner merkiltään, ja siel on joku rajootin jo jossain päin, en ole vielä mistään netistä etsiny mut luulempa et tekin tiiätte, eli
1) Missä on alkuperänen rajotin ?
2) Otanko sen pois ja pistän photon tilalle ?
3) Mitäs kaikkia johtoja phototissa tulee ja minne ne pitää laittaa ? Oon lueskellu et pitäis jonnekki herätteisiin ja johonki laittaa, siis kertokaas viisaammat, minne ja minkä värisiin johtoihin.
Kiitos vastanneille!
~K00DAR1
derbipvbomberzz
- Pyörä:
- Ktm sx 125/Derbi senda Sm x-treme/
elikkä oisin kysyny semmosesta skootterista kuin helkama city sport ja en tosiaan oo noien skootterien kanssa paljoo paininu niin tietääkö kukaan missä se rajotin sijaitsee ja miten poistetaan ?? kiitos jo etukäteen!
Jonne97
http://www.smartia.fi/PublishedService? ... e=71000110Tollanen Baotiani löytyy iteltä ja kiinnostais tietää missä toi kuuluisa rajotin sijaitsee ? Aika uus peli näyttäis olevan viel markkinoilla nii en tiedä kuinka moni osais heittää mistä ettiä. Kuten nimimerkkinikin sanoo nii aika jonne oon etten pahemmi oo näittekaa kerkenyy viel leikkiä
Kiitokset etukäteen.
Ronceli
- Pyörä:
- Polkupyörä
Eikös noi kaikki 3 ylempää ^^^ viestiä kuulu melkeen topickohtaseen (eli oman mallin oman keskustelualueen) keskusteluun ? Täällä puhutaan käsittääkseni kierrosluvun rajoittimista ja niiden tekemisestä, ei rajoittimen poistamisen ohjeista
kalleppi3
- Pyörä:
- Aprilia RS
eli kun ostin (tai ostan) rajottimen niin kytken sen siis siihen johtoon mikä tulee tuuletinkopalta ja menee sinne ignition switch:iin (sähkökaavio kädessä).
https://sparewheel.net/images/cache2/78982.jpg.jpg eli tuommoisesta höskästä lähtee se johto? Impulssikäämihän on mg:n ulkopuolella se yksi osa,mikä hipaisee sitä vauhtiksen palaa.
http://fi.diplodocs.com/kayttoohje-kayt ... Y-50-2T-_E tuosta voi ladata sen oppaan, (s-kaavio sivu 111) niin siinä olis että se johto olis puna/valkoinen.
katotaan jaksaako kukaan vastata ja vastaako kaikkiin kysymyksiini
Shape
Moderaattori
Kuten näet, impulssikäämistä (eka linkkaamasi linkki) lähtee punainen johto, joka muuttuu liittimestä cdi-yksikölle mentäessä punavalkoiseksi. Eli kytket sen siihen punavalkoiseen johtoon rosvolla tai juottavalla.
E: Onko toi sun sähkökaava vuoden 2002 mallille?
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
kalleppi3
- Pyörä:
- Aprilia RS
Shape kirjoitti:Kuten näet, impulssikäämistä (eka linkkaamasi linkki) lähtee punainen johto, joka muuttuu liittimestä cdi-yksikölle mentäessä punavalkoiseksi. Eli kytket sen siihen punavalkoiseen johtoon rosvolla tai juottavalla.
E: Onko toi sun sähkökaava vuoden 2002 mallille?
tais olla, oma malli 04. mutta senkin s-kaaviossa impulssikäämin johto cdi:n kohdalla puna valkoinen ja alussa punainen.
strmix
- Pyörä:
- EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
Nyt kun olen asentanut moparin rajoittimen kiinni, tuntuu että se rajoittaisi kierroksia, vaikka se ei ole päällä. Huiput on tippunut vähän ja välillä ei oikein ota kierroksia. Joku joskus sanoi, että koska sen johdon pituus kasvoi, niin se voi häiritä niitä singnaaleja?
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
strmix kirjoitti:Nyt kun olen asentanut moparin rajoittimen kiinni, tuntuu että se rajoittaisi kierroksia, vaikka se ei ole päällä. Huiput on tippunut vähän ja välillä ei oikein ota kierroksia. Joku joskus sanoi, että koska sen johdon pituus kasvoi, niin se voi häiritä niitä singnaaleja?
Onko se rosvolla kiinni? Se liitin on saattanut nirhata sitä sytkän piuhaa. Itsellä toimi hyvin xps:sä pari viikkoa, yksi päivä ihmettelin ku alko pätkimää iha vähäse, sit se vaa paheni ja lopulta ei kiertäny yli 3000 ja heitti lieskaa putkesta. Syyksi paljastu rosvoliittimen melkein poikki nirhaama puolan johto
strmix
- Pyörä:
- EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
LaneKit kirjoitti:strmix kirjoitti:Nyt kun olen asentanut moparin rajoittimen kiinni, tuntuu että se rajoittaisi kierroksia, vaikka se ei ole päällä. Huiput on tippunut vähän ja välillä ei oikein ota kierroksia. Joku joskus sanoi, että koska sen johdon pituus kasvoi, niin se voi häiritä niitä singnaaleja?
Onko se rosvolla kiinni? Se liitin on saattanut nirhata sitä sytkän piuhaa. Itsellä toimi hyvin xps:sä pari viikkoa, yksi päivä ihmettelin ku alko pätkimää iha vähäse, sit se vaa paheni ja lopulta ei kiertäny yli 3000 ja heitti lieskaa putkesta. Syyksi paljastu rosvoliittimen melkein poikki nirhaama puolan johto
Olen kolvannut johdot kiinni.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista