Reetuhai2 kirjoitti:No voihan sitä avartaa, jollaki kaiverrat, mutta en olis niin varma että tulee kovin hyvä enkä ite tuskin lähtis tekee.
Taidanpa vaan suosiolla hommaa isomman, mut nyt ku tääl kaasutin puolella ollaan niin voisin kysyä tässä samalla, että johtuuko tämä edes imukaulasta, eli:
Tekniikkana on Malossi Sport, Gianelli Reverse, Dellorto 19mm PHBG 110-suuttimella, Pipercross, Stage6 etuvariaattori, ja tarvittavat säädöt on kohillaan ainakin variaattorin puolella. Vika on siis siinä että ei pysty ajamaan kun 2 tai 3/4 kaasulla, mutta toimii moitteettomasti niin eli vääntää, kulkee sen 66-68 ja vääntää ja kiihtyy erittäin hyvin ylämäkeen, jopa nostaa nokkaa lähdettäessä liikkeelle. Mutta kaasu pohjassa kiihtyy huonosti, huonommin kun pintakaasulla, ei röpötä, ehkä vähän kuuluu sellasta "BOOO" mutta kulkee eteenpäin eikä meinaa sammuilla kuten yleensä booaamisella tarkotetaan. Eri kokoisia suuttimia oon kokeillu(76, 95, 102, 110), seosruuvi on vakio asennossa eli 1½.
Eli toimii muuten täydellisesti mutta ois kiva jos täydellä kaasullakin vois kiihdytellä ja ehkä huippujakin tulis ku sais sen toimimaan.