Kierrosluvun rajoittimet #2

boogie
Pyörä:
Roksi 70cc 06 & Tm smr 08
Liittynyt:
5.6.2010 21:04

ViestiKirjoittanut boogie » 18.6.2010 23:05

Minkä värisee johtoo tulee roksissa rajoti
Ronceli
Pyörä:
Polkupyörä
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
2.3.2010 21:15

ViestiKirjoittanut Ronceli » 26.6.2010 16:09

boogie kirjoitti:Minkä värisee johtoo tulee roksissa rajoti

Haku on keksitty, miljoona kertaa kysytty täälläkin jo. Eli tulee sinivalkoisen väriseen johtoon, joka on vasemman takakatteen (edestä katsottuna) ja z-katteen välissä alla.

Vissiin pitäisi artikkeli vääntää, missä kerrotaan, mihin johtoon eri malleissa kytketään rajoittimen johto.
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 26.6.2010 17:23

Ronceli kirjoitti:
boogie kirjoitti:Minkä värisee johtoo tulee roksissa rajoti

Haku on keksitty, miljoona kertaa kysytty täälläkin jo. Eli tulee sinivalkoisen väriseen johtoon, joka on vasemman takakatteen (edestä katsottuna) ja z-katteen välissä alla.

Vissiin pitäisi artikkeli vääntää, missä kerrotaan, mihin johtoon eri malleissa kytketään rajoittimen johto.


Jos edestä katsotaan niin se on oikean takakatteen ja z-katteen välissä. Iso musta mötikkä penkinboksissa. :nörtti:
Aerox/Nitro osia
Ronceli
Pyörä:
Polkupyörä
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
2.3.2010 21:15

ViestiKirjoittanut Ronceli » 28.6.2010 11:53

Sudee kirjoitti:
Ronceli kirjoitti:
boogie kirjoitti:Minkä värisee johtoo tulee roksissa rajoti

Haku on keksitty, miljoona kertaa kysytty täälläkin jo. Eli tulee sinivalkoisen väriseen johtoon, joka on vasemman takakatteen (edestä katsottuna) ja z-katteen välissä alla.

Vissiin pitäisi artikkeli vääntää, missä kerrotaan, mihin johtoon eri malleissa kytketään rajoittimen johto.


Jos edestä katsotaan niin se on oikean takakatteen ja z-katteen välissä. Iso musta mötikkä penkinboksissa. :nörtti:

Ei kyllä vitussakaan ole oikealla puolella, jos edestä katsoo :D Senmonta kertaa on jo katteita otettu irti, että edestä katsottuna vasemman takakatteen ja z-katteen alla. Takaata katsottuna se on oikean takakatteen ja z-katteen alla! :| Voipi tietty olla ero vanhempaan malliin, että cdi boksin paikka on vaihdettu :D
iknam
Liittynyt:
18.3.2009 16:32

ViestiKirjoittanut iknam » 28.6.2010 14:17

Mulla se rajotin meni -07 roxissa VALKOsiniseen johtoon. Kokeilemalla tai sitten katot minkä värinen johto menee impulssikäämiin.
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 28.6.2010 18:53

Ronceli kirjoitti:Ei kyllä vitussakaan ole oikealla puolella, jos edestä katsoo :D Senmonta kertaa on jo katteita otettu irti, että edestä katsottuna vasemman takakatteen ja z-katteen alla. Takaata katsottuna se on oikean takakatteen ja z-katteen alla! :| Voipi tietty olla ero vanhempaan malliin, että cdi boksin paikka on vaihdettu :D


Mopoa katotaan ''virallisesti'' takaapäin, tämä on hyvä tietää esim. varaosia hankkiessa. Eli kyllä se on mopon oikealla puolella.

Ja mulla oli punavalkonen johto.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 29.6.2010 12:12

Ronceli kirjoitti:Vissiin pitäisi artikkeli vääntää, missä kerrotaan, mihin johtoon eri malleissa kytketään rajoittimen johto.
Löytyy jo.



;)
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Ronceli
Pyörä:
Polkupyörä
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
2.3.2010 21:15

ViestiKirjoittanut Ronceli » 29.6.2010 12:47

Larppari kirjoitti:
Ronceli kirjoitti:Ei kyllä vitussakaan ole oikealla puolella, jos edestä katsoo :D Senmonta kertaa on jo katteita otettu irti, että edestä katsottuna vasemman takakatteen ja z-katteen alla. Takaata katsottuna se on oikean takakatteen ja z-katteen alla! :| Voipi tietty olla ero vanhempaan malliin, että cdi boksin paikka on vaihdettu :D


Mopoa katotaan ''virallisesti'' takaapäin, tämä on hyvä tietää esim. varaosia hankkiessa. Eli kyllä se on mopon oikealla puolella.

Ja mulla oli punavalkonen johto.

No mutta en mä virallisesti sanonukkaa, vaan epävirallisesti :D Sanoin edestäpäin vasemmalla = takaatapäin oikealla. Mutta tuo yksi angstari väittää että takaatapäin katsottuna vasemmalla, en tiedä sitten onko mennyt vasen ja oikea sekaisin :D
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 2.7.2010 16:13

Joo, mun moka se on tosissaan takaa katsoessa oikealla puolella. :D Sori ny jos aiheutin jonkin sortin sekaannuksen.





ja en ole agnstari. Senkin törppö. :D läppä oli sitten toivottavasti ymmärsit. :D
Aerox/Nitro osia
Nassek
Pyörä:
Pappatunturi -69
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
29.4.2009 21:11

ViestiKirjoittanut Nassek » 6.7.2010 13:55

Eli katoin aeroxin niit johtoi ja löysin 2 johtoo mis on sinistä ja valkosta.. Eli liitetäänkö se rajotin siihe johtoo mis o jonkuverra enemmä VALKOSTA? eikä siihen johtoo mis on enemmä sinistä?

Ja ei kai oo välii kummalta puolelta sen rajottimen pistää kii ku siin on semmone pikaliitin?

Sori jos oli vähän sekava. :D
boogie
Pyörä:
Roksi 70cc 06 & Tm smr 08
Liittynyt:
5.6.2010 21:04

ViestiKirjoittanut boogie » 6.7.2010 23:27

itellä meni siihen missä oli enemmän valkosta. Mitään ei hajoa vaikka laittaisikin sen kiinni väärään johtoon
Nassek
Pyörä:
Pappatunturi -69
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
29.4.2009 21:11

ViestiKirjoittanut Nassek » 12.7.2010 23:10

Vihdosta viimein sain asennettuu ton rajottime ja kysyn nyt mielenkiinnosta et onko normaalia et rajotin ei rajota juuri ollenkaan alamäkiin? menee samaa vauhtia kun normaalistikkin menisi? O_o

Kysessä siis tämä rajotin: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 804&theme=
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 12.7.2010 23:27

Tämä on juuri ongelma prikattomissa variaattoripeleissä, konkkarajoitin rajoittaa kierroksia, mutta koska variaattoripelissä kierrokset pysyvät kiihdytyksessä lähes vakioina, homma ei oikein toimi. Säädä rajoitin rajoittamaan alempana, jolloin se rajoittaa tehoa koko ajan. Sekään ei tosin täysin poista ko. ongelmaa.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Alec__
Liittynyt:
27.9.2006 11:13

ViestiKirjoittanut Alec__ » 13.7.2010 17:24

niin ja se ongelma myös että jos on jäykät kytkinjouset niin koko mopo ei lähde edes liikkeelle rajoittimen kanssa :D
Motoforce 70cc Alu-Racing Stage6 R1200 Piaggi00n @mototalli
d[O_o]b
Pyörä:
Honda CBR 600
Paikkakunta:
Hesa
Liittynyt:
14.3.2009 11:16
Onkelma

ViestiKirjoittanut d[O_o]b » 26.7.2010 14:57

Elikkäs kertokaa miten kannattaa ettiä vp jousta, että saisi rajottimen toimimaan ihan kunnolla jossai 55 paikkeilla? Ite laitoin varmaan suomen ekana (:D) speedfight kolmoseen rajottimen. Johto oli sitte keltamusta, ei sinikeltane. Elikkäs vp jousista informaatiota, ja että miten helevetissä saan sen pätkimisen loppumaan -.-
Se on sitte moposportin 25e rajotin.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista