jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Tottakai jos kaasuttimen sekä imukanavan koko antaa periksi. On aina eduksi poistaa koneesta pullonkauloja. Muista sitten että läppien tulee olla hyvänlaatuiset, ts. vakioläpät tuskin kestävät kovin paljoa vakiota suurempaa taivutuskulmaa päivittäisessä käytössä.
sahpe
- Liittynyt:
- 19.9.2010 14:32
jkoljo kirjoitti:Tottakai jos kaasuttimen sekä imukanavan koko antaa periksi. On aina eduksi poistaa koneesta pullonkauloja. Muista sitten että läppien tulee olla hyvänlaatuiset, ts. vakioläpät tuskin kestävät kovin paljoa vakiota suurempaa taivutuskulmaa päivittäisessä käytössä.
Nelareissahan ei taida (kai) olla läppiä niin miksi sitten 2-tahdissa? Oisko mitä haittaa jos ottaisi läpät pois
Buxyy
- Liittynyt:
- 4.9.2010 18:38
Ois, et saa skopaas käyntiin. Tai näin ainakin on peugeoteissa
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Nelarissa kun seos kulkee venttiileiden kautta, kakstahdissa läppien. Kannattaa opetella vähäsen sitä kakstahdin toimintaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
_keijomies_
- Pyörä:
- ei enää mitään
- Paikkakunta:
- lahti
- Liittynyt:
- 24.11.2008 21:01
Ehkä hieman liian suuri, itse laittaisin 19mm kaasarin maksimissaan tolle pytylle.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Gilerafan
- Pyörä:
- Gilera DNA
- Paikkakunta:
- Orimattila
- Liittynyt:
- 20.6.2011 16:45
jkoljo kirjoitti:Turha uskoa tai olla uskomatta mitään 2t-vehkeiden kanssa. Vika voi olla yllättävässäkin paikassa, ja vain hyvin kokenut kuljettaja osaa tehdä tarkan vikadiagnoosin tietyistä ongelmista.
Jos nyt oletetaan että kone toimii hyvin ryypyn ansiosta, kohokammioon tulee tarpeeksi bensaa. Miksi ainetta sitten ei mene koneelle asti ilman ryyppyä.. Vika voi olla vain yhdessä paikassa, pääsuuttimessa. Tsekkaa ettei siinä ole mitään roskaa.
Kone booaa aika huolella jos vika on pääsuuttimessa, eli jos booausta ei esiinny, katso variaattorin puhtaus & hihna, sekä sylinterin/männän kunto. Kuinka paljon mopolla on ajettu?
pääsuuttimessa ei ollu vikaa ja en tiiä tuleeko kohokammioon ees pensaa mutta ainaki kaasuttajaan menevä pensaletku on täynnä pensaa. Ois kohan neula venttiilissä tukos?
Gilerafan
- Pyörä:
- Gilera DNA
- Paikkakunta:
- Orimattila
- Liittynyt:
- 20.6.2011 16:45
justdoit kirjoitti:jkoljo kirjoitti:Tottakai jos kaasuttimen sekä imukanavan koko antaa periksi. On aina eduksi poistaa koneesta pullonkauloja. Muista sitten että läppien tulee olla hyvänlaatuiset, ts. vakioläpät tuskin kestävät kovin paljoa vakiota suurempaa taivutuskulmaa päivittäisessä käytössä.
Nelareissahan ei taida (kai) olla läppiä niin miksi sitten 2-tahdissa? Oisko mitä haittaa jos ottaisi läpät pois
Ei oo jos hommaat sellasen männän, mikä on muotoiltu sillee että se toimii ilman läppiä. Niinku vakio pv:issä. Muuten se ei toimi.
emmppu
- Liittynyt:
- 3.10.2009 16:06
Ihmettelin täs et miks ei mun Benelli haluu oikee lähtee käyntii, nii et mikäs kaasari Benelli 49xs on vakiona ku tuosa on nyt kiinni Dellorton PHVA 175?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Gilerafan kirjoitti:justdoit kirjoitti:jkoljo kirjoitti:Tottakai jos kaasuttimen sekä imukanavan koko antaa periksi. On aina eduksi poistaa koneesta pullonkauloja. Muista sitten että läppien tulee olla hyvänlaatuiset, ts. vakioläpät tuskin kestävät kovin paljoa vakiota suurempaa taivutuskulmaa päivittäisessä käytössä.
Nelareissahan ei taida (kai) olla läppiä niin miksi sitten 2-tahdissa? Oisko mitä haittaa jos ottaisi läpät pois
Ei oo jos hommaat sellasen männän, mikä on muotoiltu sillee että se toimii ilman läppiä. Niinku vakio pv:issä. Muuten se ei toimi.
Ei se mäntä siihen vaikuta vaan pytty. Vanhemmissa vakio PV:issä on mäntäohjattu pytty niin ei ole läppiä, mutat nykyaikaisissa on kaikissa vehkeissä läppä ohjattu.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
makke321
- Pyörä:
- Yamaha Slider, Mbk Booster MHR 70cc EX, Mbk Booster 70cc
- Liittynyt:
- 18.4.2011 12:59
mikäs vois olla dellorto 20 mm kaasuttimesta kun tosta kuvan jutusta vuotaa bensaa ulos todella paljon ja toisella puolella on sama juttu. miten sais tän bensan vuodon loppumaan?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Sen tiiän et toi on ylivuotonippa.
Ja spekuloin että sulla on joku tukkeessa/neulaventtiili paskan jos tuolta tulee bensaa, tai koho huonosti. Kannattaa purkaa kaasari ja katella.
Gilerafan
- Pyörä:
- Gilera DNA
- Paikkakunta:
- Orimattila
- Liittynyt:
- 20.6.2011 16:45
Reetuhai2 kirjoitti:Gilerafan kirjoitti:justdoit kirjoitti:jkoljo kirjoitti:Tottakai jos kaasuttimen sekä imukanavan koko antaa periksi. On aina eduksi poistaa koneesta pullonkauloja. Muista sitten että läppien tulee olla hyvänlaatuiset, ts. vakioläpät tuskin kestävät kovin paljoa vakiota suurempaa taivutuskulmaa päivittäisessä käytössä.
Nelareissahan ei taida (kai) olla läppiä niin miksi sitten 2-tahdissa? Oisko mitä haittaa jos ottaisi läpät pois
Ei oo jos hommaat sellasen männän, mikä on muotoiltu sillee että se toimii ilman läppiä. Niinku vakio pv:issä. Muuten se ei toimi.
Ei se mäntä siihen vaikuta vaan pytty. Vanhemmissa vakio PV:issä on mäntäohjattu pytty niin ei ole läppiä, mutat nykyaikaisissa on kaikissa vehkeissä läppä ohjattu.
Tuoko nou läpät paljonkin tehoa vai onko niitä vain halvempi tehä?
Gilerafan
- Pyörä:
- Gilera DNA
- Paikkakunta:
- Orimattila
- Liittynyt:
- 20.6.2011 16:45
Mikä on kaasuttajassa vialla jos suuttimet on kunnossa ja kaasuttajaan menee pensaa, mutta moottori ei saa riittävästi pensaa?
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Piperin kanssa 100-suutin varmaan ihan hyvää luokkaa? Kaasarina siis 17.5 PHVA. Ei booaa, paitsi kylmänä vähän, eikä röpellä, eli on sopivankokonen? 90:llä booas, 110:llä vois koittaa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista