Retroilija kirjoitti:Jos sulla on vapaavirtaussuodatin niin voi olla, koteloituun ei kyllä vesi pääse. Saako kierroksia kun pistää hitaammin kaasua? Silloin voi olla kiihdytyspumpun kalvo hajalla.
Joo kierroksia alkaa ottaa vähemmällä kaasulla.
Retroilija kirjoitti:Jos sulla on vapaavirtaussuodatin niin voi olla, koteloituun ei kyllä vesi pääse. Saako kierroksia kun pistää hitaammin kaasua? Silloin voi olla kiihdytyspumpun kalvo hajalla.
-Zone- kirjoitti:Itsehän tuohon jo listasitkin oikeastaan kaiken oleellisen. Eipä siihen lisättävää ole kuin kaasarin kalvo ja muutoinkin putsata kaasarista mahdolliset hapettumat. Jeps, tuulettimen kopat ei ole koekäytössä oleellisia. Jore ajeli vissiin 500km ilman koko tuuletinsiipeä kun oli unohtanut kiinnittää.
Mulla ei alkuperäisestä tulpanhatusta aiheutunut läpilyöntiongelmia sen 20 000km aikana mitä sillä ajelin. Vaihdoinkin sen vain lopulta siitä syystä että se ei tahtonut enää pysyä kunnolla paikallaan vaan tärisi ajanmittaan aina irti tulpasta. Viristä ja varasta kun osia tilailin niin otin samalla sieltä tulpanhatun. Se tuntuu olevan tiukka ja on hyvin tulpassa kiinni pysynytkin.
Makeeee_ kirjoitti:Morjens!
Kysyisin sitä että mikä fudessani voisi olla vikana kun tyhjäkäynnnillä käyttää kaasua, niin kaasu jää hetkeksi päälle ja sitten taas menee tyhjäkäynnille. Ikään kuin luisti
jäisi kantamaan? Toinen kysymys että mikäköhän vp ja olisi hyvä 72cc kanssa? Viälä kolmas kysymys että kaasarina on tällä hetkellä 19mm keihin ja röpöttää melkosen kauhiasti, suuttimena 78. Pitäskö vielä pienentää vai löytyskö vika muualta?
Pikaisia vastauksia
Makeeee_ kirjoitti:Imukaulan bakeliittitiiviste ja sen o-rengas on ehjiä. Tyhjäkäynti seos on tällä hetkellä semmonen että tyhjäkäynnin säätöruuvi on tapissa ja siltikään ei käy tyhjäkäyntiä (tyhjäkäyntisuutin 40)
...
Ilmanputsari on sellanen vaahtomuovitötterö.