Kuristuskyselyt #2

-JeSu-
Liittynyt:
24.8.2006 18:51

ViestiKirjoittanut -JeSu- » 4.10.2007 16:06

sasu` kirjoitti:
vaarallosta kirjoitti:... + ottaa kunnon tehopiikin.


Lopetappas tuo päteminen kaikkialla mopopuolella nyt hyvissä ajoin ettei hävetä sun puolestas enempää.
doppe
Liittynyt:
30.10.2007 19:39

ViestiKirjoittanut doppe » 30.10.2007 19:42

Mitäköhän muita kuristuksia löytyy Generic Xorista kuin variaattorin prikka? Otettu pois, ei mitään apua.
Novatron
Pyörä:
Siirtynyt nelipyöräisiin, EX Peugeot SF2 Iron-X
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
14.4.2006 16:12

ViestiKirjoittanut Novatron » 30.10.2007 20:40

doppe kirjoitti:Mitäköhän muita kuristuksia löytyy Generic Xorista kuin variaattorin prikka? Otettu pois, ei mitään apua.

Veikkaisin että alkukäyrässä on jotain.
Näissä ilmeisesti sama kone kun Keeway/Cpi?
doppe
Liittynyt:
30.10.2007 19:39

ViestiKirjoittanut doppe » 30.10.2007 21:30

Novatron kirjoitti:
doppe kirjoitti:Mitäköhän muita kuristuksia löytyy Generic Xorista kuin variaattorin prikka? Otettu pois, ei mitään apua.

Veikkaisin että alkukäyrässä on jotain.
Näissä ilmeisesti sama kone kun Keeway/Cpi?


Alkukäyrän otin irti enkä löytänyt siitä mitää, tosin pakoaukon pään reikä käyrässä oli hieman pienempi kuin putken halkaisija. Ilmeisesti alkukäyrän pituus lähinnnä vaikuttaa? Vielä kun tietäisi millaista käyrää pitäisi hankkia.

e: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 2-45-58-05 Käviskö tuo?
martikaine_
Pyörä:
mbk x-limit -99 varastettu
Paikkakunta:
otanmäki, laukaa
Liittynyt:
24.11.2007 14:35

ViestiKirjoittanut martikaine_ » 24.11.2007 22:19

nouseeko nopeus jos tukkisi(hitsaamallla tai jollain) suoraan hukkisputken pään ilman että sitä katkaisisi ja tukkisi? kun olen ostamassa skodea ja ku niistä aiempaa kokemusta ei ole niin tartten vähä tietoa
petéé
Pyörä:
Honda FMX650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
13.3.2007 16:23

ViestiKirjoittanut petéé » 24.11.2007 23:03

|tomi| kirjoitti:
DurX kirjoitti:Kyllä se taitaa olla Kymco Agilityssä kuristus, on niitä reikiä pienennetty aika paljon


Enpä usko, niissä ei oo tehoja rajotettu pahemmin millään. Ne vaan on tehty laiskoiksi ;)


Kyl siel putsarin ja kaasarin välises letkus on joku pieni kuri :) Eli varmaan joku vaahtisputsari on hyvä.
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 25.11.2007 2:18

löylykauha kirjoitti:
|tomi| kirjoitti:
DurX kirjoitti:Kyllä se taitaa olla Kymco Agilityssä kuristus, on niitä reikiä pienennetty aika paljon


Enpä usko, niissä ei oo tehoja rajotettu pahemmin millään. Ne vaan on tehty laiskoiksi ;)


Kyl siel putsarin ja kaasarin välises letkus on joku pieni kuri :) Eli varmaan joku vaahtisputsari on hyvä.


Riippuu minkä kokonen se "kuristus" niissä on.
Joonbu
Pyörä:
DT 125r, CPI LC, Ditekki, Erkkola
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
17.3.2007 19:54

ViestiKirjoittanut Joonbu » 25.11.2007 13:31

Ei kaverilla ainakaan vaikuttanu tehoihin vaikka vaihtoi vapaammin virtaavan putsarin agilityyn.
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 25.11.2007 14:25

Joonbu kirjoitti:Ei kaverilla ainakaan vaikuttanu tehoihin vaikka vaihtoi vapaammin virtaavan putsarin agilityyn.


Käytittekö ihan dynossa asti, vai millä totesitte tuon tehoeron?
Joonbu
Pyörä:
DT 125r, CPI LC, Ditekki, Erkkola
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
17.3.2007 19:54

ViestiKirjoittanut Joonbu » 25.11.2007 16:03

No ei ehkä, kaveri vaan sano et ei vaikuttanu.
MiXu-91
Liittynyt:
13.4.2007 21:02
Varin prikka

ViestiKirjoittanut MiXu-91 » 4.12.2007 0:26

aattelin vain kysyä että mikä niistä prikoista on se joka pitää ottaa pois eli et se menee kovempaa. kyseessä MBK Nitro vm.-98
malaco
Pyörä:
Yamaha YZ125
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
28.4.2007 16:42
Re: Varin prikka

ViestiKirjoittanut malaco » 4.12.2007 0:42

MiXu-91 kirjoitti:aattelin vain kysyä että mikä niistä prikoista on se joka pitää ottaa pois eli et se menee kovempaa. kyseessä MBK Nitro vm.-98

Se joka on tuuletuslevyn ja rullakupin välissä, holkin ympärillä. Sellanen sormuksen kokonen rinkula.
roxi90
Paikkakunta:
kurikka
Liittynyt:
3.12.2007 21:50

ViestiKirjoittanut roxi90 » 4.12.2007 14:41

tietääskö kukaa aerox:in variaattorin kuristin holkin mittoja
MiXu-91
Liittynyt:
13.4.2007 21:02
Re: Varin prikka

ViestiKirjoittanut MiXu-91 » 4.12.2007 17:36

malaco kirjoitti:
MiXu-91 kirjoitti:aattelin vain kysyä että mikä niistä prikoista on se joka pitää ottaa pois eli et se menee kovempaa. kyseessä MBK Nitro vm.-98

Se joka on tuuletuslevyn ja rullakupin välissä, holkin ympärillä. Sellanen sormuksen kokonen rinkula.


Kiitoksia!
roxi90
Paikkakunta:
kurikka
Liittynyt:
3.12.2007 21:50

ViestiKirjoittanut roxi90 » 4.12.2007 17:44

olis kiva saada sen rinkulan mitat

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista