Scooter Tuning #10

Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 23.7.2009 15:57

V6600T kirjoitti:mä oon toho ovettooni tehny tuninkia iha pikkusta vaa.tilasin täs easypartsilta: koropalan, halogeenit etee, xenon tyyliset siniset etuvalon polttimot, tummaa lakkaa, valkonen ja hiilikuitu tyylinen takavalon lasit. meinaan sen valkosen lasin vetästä tummaks ja sit tilasin punasen polttimon kans taakse että on edes punasävyne lyhty ko se orkkis on kirkas ja lasi punainen. tällä hetkellä takalokari on katkaistu ja jalkatilaan on muotoiltu turkkipellin kuvioista mattoo. renkaiden tekstitkin maalasin valk. rengasmarkkerilla.kyllä sillä sit kehtaa ajella ;) mut tos ei oo mitää viriä mut hyvin kulkee 55-60 ja kiihtyyki iha hyvin kun kaasarin neulaa nostettiin siksi ku se oli huollos ja sit selvis et jostai tiivistee välist kusee ilmaa ja käy liia laihal. tsemmosta..kuvia saatan laittaa myöhemmin sit

Tosta sun paskastast ei saa mitään selvää.. Opettele käyttämään pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia.
Pöö
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc

ViestiKirjoittanut Std » 23.7.2009 17:28

Larppari kirjoitti:Olisko hieno, jos maalais/maalauttais Nitron vanteet tommosiks sinisiks??

Omasta mielestä ois hienompi, kuin esim. mustat vanteet, mut en tiiä.. :D
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 23.7.2009 17:45

Larppari kirjoitti:
Larppari kirjoitti:Olisko hieno, jos maalais/maalauttais Nitron vanteet tommosiks sinisiks??

Omasta mielestä ois hienompi, kuin esim. mustat vanteet, mut en tiiä.. :D

Ei toi sinine nii paljo must säväytä, mut valkone vois olla aikas namu :P
Pöö
perabz
Pyörä:
Rieju RR -04

ViestiKirjoittanut perabz » 23.7.2009 17:55

peraz kirjoitti:Saahan Stage 6 bensa mittarin asennettua Mbk Stunttiin/Yamaha Slideriin ongelmitta ja kuinka tarkasti tuollainen näyttää? Entäs saako noita muualta kun Scootter-attac:stä?
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc

ViestiKirjoittanut Bronn » 23.7.2009 18:17

peraz kirjoitti:Saahan Stage 6 bensa mittarin asennettua Mbk Stunttiin/Yamaha Slideriin ongelmitta ja kuinka tarkasti tuollainen näyttää? Entäs saako noita muualta kun Scootter-attac:stä?

Mikäli Stuntissa/Sliderissa on bensamittari jo vakiona. En ole varma sopiiko tuo sellaiseen skootteriin missä on bensavalo. Kyllä tuo suht tarkkaa näyttää. Kaksi (2) eri ohmivastusta löytyy, 100 tai 510ohm. Itse tilasin oman mittarin scootter-attacilkta.
Honda Shadow
perabz
Pyörä:
Rieju RR -04

ViestiKirjoittanut perabz » 23.7.2009 18:23

Bronn kirjoitti:

Mikäli Stuntissa/Sliderissa on bensamittari jo vakiona. En ole varma sopiiko tuo sellaiseen skootteriin missä on bensavalo. Kyllä tuo suht tarkkaa näyttää. Kaksi (2) eri ohmivastusta löytyy, 100 tai 510ohm. Itse tilasin oman mittarin scootter-attacilkta.

Vakion löytyy siis mittari toiminen bensa mittari, öljyn valo on varoitusvalolla.
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc

ViestiKirjoittanut Bronn » 23.7.2009 18:41

peraz kirjoitti:
Bronn kirjoitti:

Vakion löytyy siis mittari toiminen bensa mittari, öljyn valo on varoitusvalolla.

Kyl sen sit pitäisi sopia. Ettii vaan oikeat johdot ja lyö paikkaan.
Honda Shadow
Irakkor
Pyörä:
Jet Force -06 C-Tech

ViestiKirjoittanut Irakkor » 24.7.2009 0:51

En tiiä onko oikee paikka mut tälläne pikku kysymys ois et tuota käykö STR8:n adapteri joka on tehty speedfaittii jet forcee ? :nolo:
V6600T
Pyörä:
MBK Ovetto 04'

ViestiKirjoittanut V6600T » 24.7.2009 13:39

Tosta sun paskastast ei saa mitään selvää.. Opettele käyttämään pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia.[/quote]

Opettele lukemaan.
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc

ViestiKirjoittanut Std » 24.7.2009 20:48

V6600T kirjoitti:mä oon toho ovettooni tehny tuninkia iha pikkusta vaa.tilasin täs easypartsilta: koropalan, halogeenit etee, xenon tyyliset siniset etuvalon polttimot, tummaa lakkaa, valkonen ja hiilikuitu tyylinen takavalon lasit. meinaan sen valkosen lasin vetästä tummaks ja sit tilasin punasen polttimon kans taakse että on edes punasävyne lyhty ko se orkkis on kirkas ja lasi punainen. tällä hetkellä takalokari on katkaistu ja jalkatilaan on muotoiltu turkkipellin kuvioista mattoo. renkaiden tekstitkin maalasin valk. rengasmarkkerilla.kyllä sillä sit kehtaa ajella ;) mut tos ei oo mitää viriä mut hyvin kulkee 55-60 ja kiihtyyki iha hyvin kun kaasarin neulaa nostettiin siksi ku se oli huollos ja sit selvis et jostai tiivistee välist kusee ilmaa ja käy liia laihal. tsemmosta..kuvia saatan laittaa myöhemmin sit

On tylsää, ja kun luin sinun viestisi, päätin tulkata sen muille ihmisille. ;)

Mä olen V6600T ja haluan kertoa elämästäni hieman, olen tuota Ovettoani laittanut hieman. Tilailin jotain osia Easyparts.nl -nettikaupasta, mm. koropalan, halogeenit, polttimoita, tummaa lakkaa, valkoisen- ja hiilikuitutyylisen takavalonkuvun. Meinaan maalata valkoisen tummaksi, ja laittaa punaisenpolttimon, jotta valo olisi punaista. Ovetosta on myös takalokari katkaistu ja jalkatilaan laitettu matto. Renkaiden tekstit maalasin valkoiseksi, kyllä nyt kehtaa ajella.
Mitään viriä Ovetossa ei ole, kulkee 55km/h ja kiihtyy hyvin, koska neulaa nostettiin, kun selvisi että tiivisteet on paskana, eikä niitä voi vaihtaa, joten piti antaa lisää löpöä, asian korjaamiseksi. Kuvia tulee myöhemmin.
V6600T
Pyörä:
MBK Ovetto 04'
jaaha

ViestiKirjoittanut V6600T » 24.7.2009 22:37

no eihän siinä :lol: joo sori kun kirjotin epäselvästi...
tomì
Pyörä:
ei ole

ViestiKirjoittanut tomì » 25.7.2009 1:12

Irakkor kirjoitti:En tiiä onko oikee paikka mut tälläne pikku kysymys ois et tuota käykö STR8:n adapteri joka on tehty speedfaittii jet forcee ? :nolo:

Kyl.
Irakkor
Pyörä:
Jet Force -06 C-Tech

ViestiKirjoittanut Irakkor » 25.7.2009 23:38

tomì kirjoitti:
Irakkor kirjoitti:En tiiä onko oikee paikka mut tälläne pikku kysymys ois et tuota käykö STR8:n adapteri joka on tehty speedfaittii jet forcee ? :nolo:

Kyl.

Helvetin hyvä, Kiits.
typicalfag
Pyörä:
Roxi

ViestiKirjoittanut typicalfag » 26.7.2009 4:10

Minkälaista tuuninkia Faitti 2:seen?
tapsa``
Pyörä:
Aprilia rs 125cc

ViestiKirjoittanut tapsa`` » 26.7.2009 13:56

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/51105