Jaaso
- Pyörä:
- Aerox -00
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 27.5.2012 22:51
Mikähän vois olla kun roxi lähtee ihan hyvin ja kiertää kiihytyksessä kunnolla mutta sitten ei enää kierrä kunnolla kun vauhtia on vähän enemmän? Voiko olla liian löysä vp? Tällä hetkellä on malossin punanen joka voi olla vähän löystynyt.
Viriä on:
Motoforce 50racing
Leovince zx
Malossi mhr vari 4,5g rullat
17,5 kaasari ja pari numeroa liian iso suutineikai tuo suutin voi vaikuttaa siihen?
Parta779
- Pyörä:
- Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 2.6.2012 13:55
"pari numeroa liian iso suutin"
Kokeileppa pienemmällä?
Ja voihan se vp:kin olla löystynyt, paljo sää oot sillä ajanu?
It Ain't fast without mixed gas!
evo7
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.11.2003 12:40
Vaihdoin sf3 putken ja nyt ei tahdo kulkea millään vakiokytkimellä.
Sain lainaksi kytkimen jossa jäykempi jousi, mutta jäykkyydestä ei mitään tietoa senavulla sai jo huippuja nousemaan, joten mikä olisi hyvä vastapaine'/kytkinjousi setti tecnigas putken kaveriksi ?
Myytävänä paljon led-nauhaa punaista, sinistä ja vihreää. Kysy lisää!
petzzzku
- Liittynyt:
- 18.9.2012 18:36
Ostin tossa just roxiin malossin multivarin ja siin samassa mukana tuli 3 erillaista "prikkaa" ni mitähän näistä pitäis kyseiseen peliin käyttää ja mihin se pitäisi laittaa ?
Keniu
- Liittynyt:
- 11.11.2009 21:48
Olis semmone ongelma, että hihna ja etuvariaattori pyörii normaalisti, mutta kun kääntää kaasua kierrokset nousee, mutta mikään ei muutu ,eli takavari ei pyöri muuten kuin sisältä ja rengas ei liiku mihinkään suuntaan.. ja kyseessä peugeot speedfight 2 osaisko joku auttaa?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
evo7: Viestiketjussa kysyessä tulee aina lukea ensin aloitusviesti.
petzzzku: Multivarissa tulee mukana käyttöohjekirja joka kertoo prikoista lisää.
Keniu: kytkimessä häikkää, ota se auki ja tarkista ettei ole jumissa. On ehkä fiksua ottaa kytkinjousetkin irti, ja liikutella paloja.
roksiboy
- Liittynyt:
- 17.5.2013 0:21
Kellää mitää ideaa mikä tos roksis vois olla, vaihettii 1.5k sit joku motoforcen varisetti mis etuvari uusittii kokonaa ja luonnollisesti hihna.
joten siis ajossa toimii iha normaalist, mutta sittenku koko paskan sammuttaa, ni takarengas jää jumittamaa, eli lukkoon. Ei lähe työntämällä taas pyörii, vaa ku laittaa sähköstaril käyntii (joutuu junnaamaa normaalii kauemmi) käy hetken kierrättelyn jälkee pyörimää, ja kun sammuttaa uudellee, takarengas on taas normaali ja pyörii. Näin siis käy ehkä joka kolmas kerta kun ton paskan sammuttaa.
Myös pysähtyessä ilmemee jotaa propleemaa, esimerkiksi valoihin pysähtyessä takarengas ikäänkuin nykii, vaikka onkin tyhjäkäynnillä, ja laittamalla keskijalalle rengas pyörii "nykimällä".
Mikäs tossa ois propleemana, uskoisin variaattorii liittyvä koska samalla tavalla kulkee ja kiihtyy kuin ennenkin.
Kaverilla poksahti toi sama motoforcen kevlar hihna poikki, ja vain muutaman tonnin ajettuna, tosin 70cc ja muulla hilppeellä.
Parta779
- Pyörä:
- Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 2.6.2012 13:55
Liian lyhyt hihna?
It Ain't fast without mixed gas!
roksiboy
- Liittynyt:
- 17.5.2013 0:21
Ihan oikeen kokonen se on.
Parta779
- Pyörä:
- Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 2.6.2012 13:55
Sitten kytkin jouset ottaa liika aikasten kiinni, puhista kytkin?
Tai ne jumii jotenki.
It Ain't fast without mixed gas!
roksiboy
- Liittynyt:
- 17.5.2013 0:21
Nonni nyt tais löytyä ainaki osasyy toho onkelmaa, etuvarin askeli(en tiedä oikeaa nimeä) eli siis "akseli" mihin menee rullakuppi, hihna, prikka ja lautaset kiinni, on kulun ne "urat" puhki, jonka takia etummaisen "tuuletus" lautasen irtisaaminen oli hankalaa ja se piti kammeta irti, kuten myös sen takaisin laitto mikä piti hoitaa kumivasaralla näpyttämällä. Tuuletuslautanen siis pyörii urien päällä tyhjää, vaikka akseli ei pyörisi koska urat ovat kuluneet puhki (en tajua miten kuluminen on mahdollista). Mitäs asialle kannattaisi tehdä?
Parta779
- Pyörä:
- Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 2.6.2012 13:55
Huonompi homma, tiiäkkö, että se akseli on kampiakseli
Ei kait siinä ko uutta kampuraa kehiin.
It Ain't fast without mixed gas!
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Onkos tuommonen variaattorin valmistaja kun "hebo" hyvä tekemään variaattoreita? Saisin vaan uutena tuommosen 40 €:oon eebaystä.
Paska mikä paska.
roksiboy
- Liittynyt:
- 17.5.2013 0:21
Näin kai sitä sit pitää tehdä
pitäis täs muutenki vaihtaa petilaakerit, helvetinmoist kohinaa kuuluu koneesta mus 700km sit vaihettu kaikki muut laakerit paitti kampparin.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Zoneri kirjoitti:Onkos tuommonen variaattorin valmistaja kun "hebo" hyvä tekemään variaattoreita? Saisin vaan uutena tuommosen 40 €:oon eebaystä.
Hebo NG-varin mukana tuleva vp-jousi (50%) on loistava, ei löysty ja koskaan tarvinnu pelleillä vp-jousten kanssa se jousi kiinni. Muu vari olikin sitten ihan perseestä, toimi vain todella kevyillä rullilla (muutenkin vaikea säädettävä), ja kulutti rullat puhki parinsadan kilsan ajon jälkeen.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista