Kuristuskyselyt #2

pezki1
Liittynyt:
7.8.2007 4:44

ViestiKirjoittanut pezki1 » 30.6.2008 23:19

ois tommonen derbi predator tossa pihassa ja kokosin sen osista ja en ainakaan löytänyt kuristinta osaisiko joku neuvoa missä se siellä on?
SMS-125
Liittynyt:
19.6.2008 16:40
Generic XOR kuristukset

ViestiKirjoittanut SMS-125 » 2.7.2008 18:56

Terve missä ja mitä kannataa tehdä et saa lisää tehoa ja kiihtyvyyttä Generic XOR :itku:
Henkååå
Liittynyt:
2.7.2008 17:55
Helppii

ViestiKirjoittanut Henkååå » 2.7.2008 23:07

Joo, eli alottelija oon, pihalla kelluu Generic XO4 competition 50cc- Skootteri, ajattelin ottaa kurin pois pakoputken alkukäyrästä, kysymys kuuluu : Tarviiko vaihtaa suutinta/kaasaria kyseisen toiminnan jälkeen? Tai onko jotain toimen piteitä ettei leikkais kiinni tai jotain.
-Cassu-
Pyörä:
Yamaha aerox
Liittynyt:
6.7.2007 9:17

ViestiKirjoittanut -Cassu- » 3.7.2008 0:07

Henkååå kirjoitti:Joo, eli alottelija oon, pihalla kelluu Generic XO4 competition 50cc- Skootteri, ajattelin ottaa kurin pois pakoputken alkukäyrästä, kysymys kuuluu : Tarviiko vaihtaa suutinta/kaasaria kyseisen toiminnan jälkeen? Tai onko jotain toimen piteitä ettei leikkais kiinni tai jotain.


Suutin kannattaa vaihtaa, jotta on hyvä seos, että ei laikkaa.
Myös rullat voi joutua vaihtamaan.

SMS-125: teharii kehiin, sekä myös suutinta vaihtoon ja rullat.

Palexd: tottakai se kulkee alle 65, jos laitat sinne tarpeeksi ison/pienen kuristimen. ;)
Pics!
V3rkku
Liittynyt:
17.4.2008 15:48

ViestiKirjoittanut V3rkku » 3.7.2008 12:57

doppe kirjoitti:
Novatron kirjoitti:
doppe kirjoitti:Mitäköhän muita kuristuksia löytyy Generic Xorista kuin variaattorin prikka? Otettu pois, ei mitään apua.

Veikkaisin että alkukäyrässä on jotain.
Näissä ilmeisesti sama kone kun Keeway/Cpi?


Alkukäyrän otin irti enkä löytänyt siitä mitää, tosin pakoaukon pään reikä käyrässä oli hieman pienempi kuin putken halkaisija. Ilmeisesti alkukäyrän pituus lähinnnä vaikuttaa? Vielä kun tietäisi millaista käyrää pitäisi hankkia.

e: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 2-45-58-05 Käviskö tuo?



näisssä on am6 ja keewayssa + cpi on ihan eri koneet onpas täällä tietoisia ihmisiä mopoista xd
-Cassu-
Pyörä:
Yamaha aerox
Liittynyt:
6.7.2007 9:17

ViestiKirjoittanut -Cassu- » 3.7.2008 13:48

V3rkku kirjoitti:

näisssä on am6 ja keewayssa + cpi on ihan eri koneet onpas täällä tietoisia ihmisiä mopoista xd



Ai minarellin am6?
EIkös siinä ole ihan ilmajäähy vaaka minarelli?
am6 on esimerkiksi riejussa, vanhassa rx jne.
Pics!
16
Pyörä:
derbi predator
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
7.9.2006 21:12

ViestiKirjoittanut 16 » 8.7.2008 11:46

mitähän kuristuksia löytyy derbi predator -01?
^Tommi^
Pyörä:
JinQ mana -06
Liittynyt:
9.3.2007 12:39

ViestiKirjoittanut ^Tommi^ » 17.7.2008 22:55

mitä kureja vespa lx504t? ihan tuliterä.. ainakin variaattorin prikka siin on.. eikös jos sden otata pois vaihtamatta suutinta nii menee n 60?
linkkiä varin räjäytyskuviin/prikan poistoohjeisiin joissa kuvia?
ja mitä muita kurreja kun kaveri haluu vespan kulkee siin 60km/h ilman että tarvii mitään ostaa eli kureja poistamalla..
jonne.hellman
Pyörä:
peugeot speedfight
Paikkakunta:
pori
Liittynyt:
26.8.2007 10:53

ViestiKirjoittanut jonne.hellman » 26.7.2008 11:57

oisko kellää tietoo tällässeen ko Jincheng 50 QT-20 Sudoku
skootterin kuristuksista??

toivotaan pikaista vastausta!! ;)
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 26.7.2008 12:07

viewtopic.php?f=35&t=64742

Kysyppä tuolla, siellä pojat varmaan tietää ;)
HandeZ
Liittynyt:
23.4.2006 22:55

ViestiKirjoittanut HandeZ » 27.7.2008 13:28

Minkälainen se nitron Stage2 pakoputken kuristus on, se joka on siinä ennen äänenvaimenninta? Mitä tarvitaan sen pois ottamiseksi, pitääkö se koko paisarin ja äänenvaimentimen välinen putki vaihtaa vai miten homma hoituu.
Furry
Pyörä:
Aprilia SR Di-Tech
Liittynyt:
22.6.2008 20:44

ViestiKirjoittanut Furry » 28.7.2008 22:53

Prikka on kiinni (laitettiin takaisin), aluksi kulki mittariin 60kmh, mutta ajoin n. 10km ja nopeus nousi 70kmh, ja toiset 10kmh niin nyt kulkee mittariin sen 100kmh suoralla. (Oikeeta 70-80)
Mistä johtuu? Vielä en prikkaa ole jaksanut kattoa, kun ei viitsi turhaan availla sitä variaattoria ja pulttipyssäillä. Voisiko prikka olla jotenkin siirtynyt/kulunut tms.
Mopedi on aprilian sr50 ditech (01). En tiedä miten huomionarvoista sellainen asia on, että sisällä on kaikki vakio-osia lukuunottamatta kevlarihihnaa.
?
Fait
Pyörä:
Peugeot Xps, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
14.7.2008 12:54

ViestiKirjoittanut Fait » 29.7.2008 22:06

Missä prikka sijaitsee vm -01 Aprilia sr50 ditechissä? Veljellä oli aikoinaan sama peli mutta vm. -03 ja oli puhetta että prikka olis jossain rullakupin takana...?
Tehdään maalaustöitä, ota yhteyttä yv!
Furry
Pyörä:
Aprilia SR Di-Tech
Liittynyt:
22.6.2008 20:44

ViestiKirjoittanut Furry » 30.7.2008 14:52

Sitä minäkin sanoin, että oikealle (rullakuppien taakse) se pitäisi laittaa, eikä sen tuuletuslevysysteemin taakse.
^Tommi^
Pyörä:
JinQ mana -06
Liittynyt:
9.3.2007 12:39

ViestiKirjoittanut ^Tommi^ » 30.7.2008 18:21

^Tommi^ kirjoitti:mitä kureja vespa lx504t? ihan tuliterä.. ainakin variaattorin prikka siin on.. eikös jos sden otata pois vaihtamatta suutinta nii menee n 60?
linkkiä varin räjäytyskuviin/prikan poistoohjeisiin joissa kuvia?
ja mitä muita kurreja kun kaveri haluu vespan kulkee siin 60km/h ilman että tarvii mitään ostaa eli kureja poistamalla..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista