Mitenkäs teillä toimii vakioputsarin kanssa tuo mopo kun mulla ei toimi ollenkaan vaan pitää laittaa teippiä sinne putsarin päähän että kiertää kunnolla?
Jotenkin vaikuttaa että putsari olisi niin huono suunnittelultaan ettei se vaan toimi kalvokaasarin kanssa.
Mulla on tällä hetkellä 88 suutin eikä se vaikuttanut mitenkään 82 verrattuna.
Jos pistän paikallaan kaasun pohjaan, ottaa mopo nopeasti lähes maksimikierrokset ja jää sitten ikäänkuin rajoittimelle, jos putsarin ilmanottoa tukkii niin kone alkaa ottamaan iloisesti jenkaa niin että tekee melkein pahaa kuunnella
Tähän voin lisätä sen että ILMAN putsaria toimii myös hyvin, jopa 82 suuttimella.
Aiemmin valitin tuosta moposta kun ei toiminut orkkiskaasarilla, no koitin sen kaasarin suutinta tuossa uudessa keihinissä ja teki täysin samaa kuin orkkiskaasarilla
Laitetaan vähän testidataa tähän:
Putsarin kanssa ilman kureja tai vakiokureilla ei ota kunnolla kierroksia millään suuttimella.
Ilman putsaria toimii kaikilla suuttimilla (orkkis+82+88) neula rikkaimmalla ja jos ilmansaantia tukkii edes hieman kädellä, alkaa kone röpeltämään.
E: Kattelin noita virijavaran sivuja ja putsarin ilmanottoputki on selkeästi pienemmillä reijillä kuin mulla, ilmeisesti joku entinen omistaja on avarrellut niitä reikiä porailemalla ja siitä syystä toi vekotin ei toimi kunnolla