Lähinnä ensisijaisesti suuttimet, sillä mulla on itsellä kerran juuttunut tyhjäkäyntisuuttimen sisään roska niin hyvin että se ei lähtenyt kompuran 8bar paineella irti virtaussuuntaa vastaan puhaltaen. Tutulla taas alkoi vuotaan koho. Se on harvinainen vika, mutta mahdollinen kuitenkin. Automaattiryyppy kannattaa säästää, samoin luisti kalvoineen jos se on ehjä. Ne kalvot on kulutustavaraa.
Elek kirjoitti:takajarrukengät kun laahaavat, laahannut pitkän aikaa joten tuskin pelkkä herkistely riittää?
Jos jarrukengät laahaa, niin siellä on todennäköisesti kenkien levittäjän akseli kuiva ja paskaa välissä. Tämä on yleinen vika. Jarrukengät kannattaa silti valmiiksi hankkia, ne joutuu kuitenkin uusimaan joskus ja on aina mukavampaa kun se päivä tulee jos ne on valmiina hyllyssä.
Eli putki pois tieltä sitten rengas veks (mutteri saattaa olla sitten todella lujaa kiinni), kun otar jarrukengät veks, niin ota kenkien levittäjä myös pois lohkosta ja putsaa hyvin sen reikä lohkossa. Pistä puhdasta vaseliinia levittäjän akseliin. Tällä on suuri merkitys. Jos se jää nahkeaksi vaatii takajarrun käyttö voimaa ja saattaa jäädä taas jarrut laahaan.
Tuosta takapyörän mutterista. Mikäli se on tehtaan jäljiltä kiinni se saattaa olla niin lujaa että pulttipyssyillä ei tee mitään. Mä jouduin lukitseen takarenkaan ja käyttään yli metristä putkea jatkovartena ja edes silloisen 80kg elopainollani putken päällä hyppimällä en saanut mutteria auki. Vasya kun jatkovarreksi otti 2m liikennemerkkiputken mutteri aukes.