Keskustelua Alustoista & Jarruista

Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 27.11.2010 21:56

En löytänyt easypartsin sivuilta Malossin "normi" jarrupaloja taakse.Onko kukaan muu löytänyt?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 28.11.2010 10:09

Mitä mahdat tarkoittaa "normi" paloilla? Tuossa on sulle joitain paloja, num. 6 kohdalla.
Aerox/Nitro osia
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 28.11.2010 13:25

shalloa kirjoitti:En löytänyt easypartsin sivuilta Malossin "normi" jarrupaloja taakse.Onko kukaan muu löytänyt?

http://www.easyparts.nl/showarticles/0-968-156-219-502-2370-1693/0/2/
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 28.11.2010 13:40

Alkuperäiset: http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -Pair.html

Ja tuolla lukee jarrupalat eteen, mutta käykö taaksekkin?
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... amaha.html

vai

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... aljet.html
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 16.12.2010 15:50

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... aljet.html
Käykö noi tähän taakse??

Alkuperäiset:http://www.easyparts.nl/showarticles_info/00018213577/0-968-1-m412-m167-m459-m1412-s1417-d37125/1412/Pads-Pair.html
jazka 653
Pyörä:
Yamaha DT 50R,KTM EXC 125
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
1.8.2009 13:00

ViestiKirjoittanut jazka 653 » 19.12.2010 20:11

miten roxin etupumppuja madalletaan? pitääkö niitä katkasta? vastakkaa nopiaa :eek:
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 20.12.2010 0:24

Katkaiset jousista palaset pois, ja jos haluat estää klappaamisen niin laitat tilalle saman verran holkkia.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
jazka 653
Pyörä:
Yamaha DT 50R,KTM EXC 125
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
1.8.2009 13:00

ViestiKirjoittanut jazka 653 » 21.12.2010 16:42

jkoljo kirjoitti:Katkaiset jousista palaset pois, ja jos haluat estää klappaamisen niin laitat tilalle saman verran holkkia.

niin ne jouset siä sisäl?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 21.12.2010 17:36

Juuri ne, eihän siellä pahemmin muita olekkaan. Kannattaa ottaa asennussessioon mukaan uudet öllet/vassut, ja etupumppujen stefat jos yhtään vuotavat.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
s4mU
Pyörä:
2 x faitti
Paikkakunta:
Iiden
Liittynyt:
27.5.2008 16:20

ViestiKirjoittanut s4mU » 25.12.2010 0:29

Kellään kokemusta trekkerin keulan madalluksesta? Ei taida olla ihan helppoa, kun on usd?

Kun pitäs joku keula saada ton roksin vanteen kaveriks ja trekkerin keula menis viissinkin suoraan speedfightin runkoon? Mut vanteelle joutuu varmaan jonkunnäköset holkit tekemään? Jos meinaa pistää tohon trekkerin keulaan?
Roksin keulan jos pistää speedifghtin runkoon niin joutuu ainakin holkit tekemään. Mut tarvitseeko tehdä mitään muuta?
Projektia
[Ville]
Liittynyt:
2.10.2006 9:18

ViestiKirjoittanut [Ville] » 27.12.2010 14:54

onko kellään tieto paljon öljyä solifer xtr 50 keulaan ?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 27.12.2010 15:22

Käyttöohjekirjassa lukee tai sitten alat vaan laittamaan sitä öljyä sinne, ja kun se näyttää täydeltä niin lopetat laittamisen.
Aerox/Nitro osia
Mikki_32
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
25.2.2010 1:08

ViestiKirjoittanut Mikki_32 » 26.1.2011 22:20

Kun äsken avasin jarrunestesäiliön ja otin siitä sen kumisenkin kannen pois, siellä oli jotain neliöitä neliöiden sisällä ja nestettä.Miten tosta nyt pitäs tietää et siel on tarpeeks öljyä?Sivu "ikkunoista" en ainakaan pintaa näe, mutta eikö sen pitäisi tuntua jarruissa jos siellä ei ole tarpeeks nestettä?
-atte-
Pyörä:
Polkumapyörä
Paikkakunta:
Kerava, D-rapun poikii.
Liittynyt:
29.5.2010 1:58

ViestiKirjoittanut -atte- » 16.2.2011 1:50

Joo eli ois tämmönen homma että en tajua tosta jarrujen ilmauksesta hölkäsenpöläystä vaikka yritinkin lukea tuolta tietopankista...eli voiko joku selittää lyhyesti ja ytimekkäästi minulle miten toi ilmaus tapahtuisi kun aijon vaihtaa roksiini takajarruletkun? :| Ja voinko käyttää tota bilteman jarrunestettä joka on dot 5.1? Onko siitä kokemuksia kenelläkään? Omistan siis jo tuon kyseisen nesteen. Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu. :nolo:
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 16.2.2011 8:42

Painellaan jarrua muutama kerta, sitte ilmausruuvia auki ja pian takas kiinni ja taas pumpataan jarrua jne, tätä niin kauan et kahva tuntuu oikeen laiselta ja ilmausruuvista ei tuu nesteen mukana ilmakuplia. Ja muistaa kattoa ettei pääse säiliö tyhjäksi tai sit menee koko homma uusiksi. Ja auttaa jos on joku kaveri painelemassa jarrua tai avaamassa ja sulkemassa ilmausruuvia.
Aerox/Nitro osia

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista