mikä ihme VAIVASI solikkaa kun löysi bensanpinnan säädön jälkeen taas voimansa 72 pannulla ja jonkun 300km ajon jälkeen tuntu taas leiponeelta, ja päätin tilata uuden 72 setin hyllyyn että kun klikkaa niin saa vaan heti vaihdettua.
No sitten yhtenä iltana aattelin vähän kumia poltella ku oli jo valmiiks sakoilla että "nyt räjähtää joko pytty tai rengas" ..noo eipä kerenny kumpikaan räjähtää kun solikka alko käymään sen verran lämpösenä et alko tosissaa huohottaa ni päätin lopettaa revittämisen. Sen jälkeen 200-400km taas "täysillä tehoilla" ja päätti taas hävittää tehonsa
Toistin samat setit ja nyt on toiminu 1 300km moitteetta
Että en tosiaan tiiä mikä vaivas mut nyt oon ilonen kun toimii
2kk / 2tkm ollu huoletonta vaan perushuoltoa kun enne sitä tää oli aina viikon ajossa ja toisen tallissa
Kunhan kysyn et jos taas alkaa tekee tota nii oisko jotaki viisaampaa tapaa ku polttaa kumia leivotus tarkotuksella?
yks ilta tuli mieleen et jos tankin sisällä oleva suodatin (jos sitä on??) menee tukkoon ja kuminpolton yhteydessä siitä kauheesta nytkytyksestä lähtee kaikki paska pois putsarin tieltä?
Tankissa nimittäin jostain syystä havunneulasia ja kaikkea maan ja taivaan väliltä