Pederi94
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 22.9.2008 15:32
Mikähän mahtaa olla, kun on tommonen sopivasti viritetty aerox jossa on mhr high-end sun muuta kiinni---) ei toimi kuin hetken aikaa kun jännitteensäädin (sijaitsee siinä virtalukon alla) menee rikki ja kipinä häviää.?
2 säädintä mennyt jo rikki, eli aina, kun pistää uuden säätimen toimii jonkun aikaa ja menee rikki eikä sen jälkeen anna kipinää? johot oon tarkastanu että on kunnossa. Voiko olla että tankoon menevien johtojen pitäsi olla kiinni (mm. pitkien,lyhyiden valojen, töötin ja startin johtojen?) ja akun?
Kertokaas missä vika, pikaisia vastauksia, kiitos!!!
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Siellä on oikosulku jossakin. Sen pitäs toimia normaalisti vaikkei ois ees jänniteensäädintä kiinni. Mopo käynistyy yms toimii siis ilman valojakin yms. Jännitteensäädintä tarvitsee vain mopon valot, töötti, vilkut yms
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
- Paikkakunta:
- Pöytyä
- Liittynyt:
- 22.4.2008 18:38
Voiko cdi-sytyksestä joku hajota liian suurista kierroksista johtuen? Ja voiko joku cdi-sytyksessä olla vialla vaikka kipinä tuleekin, eli tulisi väärään aikaan?
Daker-
- Pyörä:
- DT-X 125cc -05
- Liittynyt:
- 27.2.2009 23:02
Mitkä johdot kuuluisivat yhteen?
Vanhassa cdi-boksissa on: oranssi, musta, mustavalkoinen, mustapunainen ja valkopunaiset johdot.
Uudessa taas: oranssi,musta, mustavalkoinen, vihreä ja punainen.
Ilmeisesti siis oranssi->oranssi, musta->musta, mustavalkoinen-> mustavalkoinen, mutta miten sitten nämä mustapunainen, valkopunainen sekä vihreä ja punainen?
Nopeita apuja kiitos.
kiiwi_h
- Pyörä:
- Keeway hurricane
- Liittynyt:
- 3.11.2010 18:48
Skootteri leone rx6 eli sama ku keeway hurricane.
Eli vika on sellainen että kesällä huomasin sytytyksen pätkivän, nykii ja sammuu eikä lähde käyntiin vastakun seuraavana päivänä tai joskus tuurilla parinki tunninpäästä ihan normaalisti ja pystyy ajamaan välillä lyhyiä ja pitkiä matkoja..
Vaihdettu tulppa kaks kertaa, CDI, puola, tulpan hattu ja sama pätkiminen jatkui vaan ja kilometrejä mittarii alko kertyä taluttamisesta. Sitten nyt huomasin kun kelit alko kylmenemään ei enää vikoja ilmennyt.. sitte kelit taas lämpeni ja sama homma alko sitte seurasin lämpömittaria ja aina kun lämpötila lähenteli 15+ tai enemmän ei ollut asiaa pitkälle matkalle. Nyt kun lämpötilat on ollut lähellä 0 ei oo ollu mitää vikaa toimii ku unelma. Tämä vika on ollut alkuperäinen eli susi jo meille tullessaan. Sama homma on jatkunut kaksi kesää. Eli nyt tarvis jeesiä että vois korjata talvenaikana!
Pandaa
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 18.10.2010 8:08
Eli onko pelkillä tehari vireillä mitään seksuaalista merkitystä jos laittaa yhtä tai kahta lämpöarvoa kylmemmän tulpan? Tai onko mitään merkítysta jos laittaa semmosen erikois iridium tulpan?
NukkuMatti
- Pyörä:
- Aprilia SR Factory 08
- Paikkakunta:
- Kokkola
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:16
Olisiko tästä vielä mitään hyötyä näillä vireillä?
http://sparewheel.net/p/p_info/i/5480Tecnigas RS
Malossi multivar
17,5mm dellorto
malossi hiilikuituläpät
+50vp ja kytkinjouset +malossi torsion controll
pakoaukkoa hiukan korotettu ja levennetty, lisäksi huuhteluita hiukan työstetty.
Kasse
- Liittynyt:
- 12.8.2010 19:27
Juu tosiaan tossa yks päivä mopo rupesi ensin siinä 10700 rpm kohalla pätkii sillai että ihan kun oisi ottanu rajotin vastaa, sitte se katos hetkeks ja sitte alko uudestaa ja sammu eikä lähteny käyntii. Tulpan vaihtoa on kokeiltu ja kipinää ei saa millään tulpalla. Toivottavasti jollain on kokemusta samanlaisesta viasta. Ja kyseessähän on siis Cpi 50 sm pro 2010.
-Kiitos
peujou
- Liittynyt:
- 14.4.2010 23:14
Mitäs luulette olevan vikana kun tulppa saa kyllä kipinää mutta silti ei suostu mopo käynnistymään.
Ja tosiaan skootteri on Aprilia SR -98
saku__
- Pyörä:
- Honda CBR 125r -08
- Liittynyt:
- 3.6.2010 21:14
Osaiskohan joku sanoa mikä mun aeroxissa on vikana kun välillä lähtee eka polkasulla käyntiin, pysyy käynnissä n. 2-5 sec ja sammuu ja sitten saa polkia 10-15 min ennen kun lähtee käyntiin. Ja vaikka olisi ollut yön tallissa niin siltikin joutuu polkemaan ainakin 10 min ennen kun lähtee käyntiin. Missä vika?? Mopo on täysin vakio ja vakio tulppa paikoillaan, eli BR8HS
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Vaiha tulppa ja putsaa ilmanputsari
Mikki_32
- Pyörä:
- Ei ole
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 25.2.2010 1:08
Uusi tulppa pitäs ostaa ja nykynen tulppa kai Ngk CR8EB, mutta ohjekirjassa ja täälläkin suositellaan Ngk CPR8E tulppaa.Kumman ostan?
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Se on varmaan sama tulppa, mutta jos ei oo ja tuo nykynen on toiminu hyvin niin osta se?
saku__
- Pyörä:
- Honda CBR 125r -08
- Liittynyt:
- 3.6.2010 21:14
temeee. kirjoitti:Vaiha tulppa ja putsaa ilmanputsari
Ilmanputsari putsattu, tulppa vaihdettu, ei toimi edelleenkään
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Kokeileppa putsata kaasari perusteellisesti, kumma jos sen jälkeenkään ei toimi. Ainiin ja katso myös bensa hana että onko se tukossa
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista