Kimisteri
- Pyörä:
- Yamaha YZF-R125 '09
Täs oiski ainaki omasta mielestä vähä hankalanpi tuunattava, eli cpi gtr. Kuvia galleriassa, kellään ehdotuksia? Aattelin et jotkut neonit olis päheet kun tuosta löytyy vaikka mitä reikiä minne niitä tunkis
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Niin ne neonit ois aika siitit. Sitten semmosta yleistä siistimistä mm. takalippa, peili vaihtoon, lokari vaihtoon?, heijastimet pois ja kaikkea muuta pientä parantelua.
Jonne97
http://www.smartia.fi/PublishedService? ... e=71000110Tollanen löytyy iteltä. Jotain tuning vinkkejä? Mitä kannattas lähtee perkaa jne.
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Jonne97 kirjoitti:http://www.smartia.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=71000110
Tollanen löytyy iteltä. Jotain tuning vinkkejä? Mitä kannattas lähtee perkaa jne.
Kunnon kopio SR:stä.
Takalippa ja keskijalka ym. pois nii nätti tulee.
Af1_1991
- Pyörä:
- Aprilia Af1
kertokaas miten saisin jinkust hienon?? olis ainaki neonit ja tää keulintarauta mieles...kerto kaa ihmees jos jotain tulee mielee....kiitos jo etukäteen...
Sudee
- Pyörä:
- -tön
No koropala, takalippa vaihtoon, peilit vaihtoon, tupit, crossitanko, kiillotteluja. Onhan näitä eri tapoja.
-mättu-
löytyykö fudeen mistään minkään laista underia et vois ostaa?
Trumpe
Ei classic malliin. Eli joudut itse tekemeenään.
ento
Nyt linkkailkaa niitä malaguti phantom f12 sopivia tankoja ja adaptereita!
REAT
- Pyörä:
- Aprilia SR
mitä sitä keksis??
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
REAT kirjoitti: mitä sitä keksis??
huggeri pois, takapenkin käsikahvat pois. Jos jotain suurempaa mieles, niin crossi stonga ja maalaa kaikki ulkokatteet samalla värillä.
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
uggonen
Aprilia sr 50 racing mulla on. Mitä sille sit vois viel tehä ku aattelin maalata, kilventelineen vaihtaa ja popit laittaa. Ja millasella maalilla saa sen vanteet maalattua?
Std
- Pyörä:
uggonen kirjoitti:Aprilia sr 50 racing mulla on. Mitä sille sit vois viel tehä ku aattelin maalata, kilventelineen vaihtaa ja popit laittaa. Ja millasella maalilla saa sen vanteet maalattua?
Spreillä, sutilla, ruiskulla, pulverilla ym. Pulveri varmaankin kaikkein paras.
uggonen
Larppari kirjoitti:uggonen kirjoitti:Aprilia sr 50 racing mulla on. Mitä sille sit vois viel tehä ku aattelin maalata, kilventelineen vaihtaa ja popit laittaa. Ja millasella maalilla saa sen vanteet maalattua?
Kiitos vastauksesta. vielä haluisin tietää että mitäpä tämmönen pulveri maksaa?
Std
- Pyörä:
uggonen kirjoitti:Larppari kirjoitti:uggonen kirjoitti:Aprilia sr 50 racing mulla on. Mitä sille sit vois viel tehä ku aattelin maalata, kilventelineen vaihtaa ja popit laittaa. Ja millasella maalilla saa sen vanteet maalattua?
Kiitos vastauksesta. vielä haluisin tietää että mitäpä tämmönen pulveri maksaa?
Joku ehkä abaut 50e, jos viet molemmat vanteet, suht halpaa kun se pinta kestää. Pitää siis viedä pulverimaalaamoon maalattavaksi, kaikki ei välttämättä ota noin pientä erää mut kannattaa kysyä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista