ancca
Kumpi kaasari on enemmän rahan arvoinen : Motorforce racing PWK (89,95) tai Stage6 R/T MKII PWK (108,10) ? Ja perusteluista olisin erityisen kiitollinen
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Motoforcekin on hyvä merkki, eikä varmaan mitään moitittavaa. Stage on varmasti laadukas merkki. Itehän sä sen päätä kumman otat.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jonik1
- Pyörä:
- CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
S6 R/T ilman muuta. Mulla on molemmat, eroa kuin yöllä ja päivällä.
-Tomi
- Pyörä:
- Mbk Nitro -04 70cc
Kerros jonik1 mitä eroa näistä löytyy?
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Millasta suutinta suosittelisitte tälläselle setille? Vakiopytty, 17.5mm lortto, Yasuni R (väliaikanen)? Tällä hetkellä 70cc airsalin ja muiden hilppeiden kanssa 96. Olisko joku 85-90 hyvä?
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Vakio, vakio elementillä
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Varmaan menee lähemmäs kokoa 75, ainakin omien kokemuksien perusteella, mutta toisaalta en ole säätänyt kaasaria roksin putsarille. Kannattaa aloittaa rikkaasta päästä, vaikka 85-kokoisella suuttimella.
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Hmm. Pitääpi sitten käydä ostamassa. Sitten yksi kysymys Malossin multivaria ja kytkintä koskien. Muistaisin että noihin ei mee ihan malossin omat vaakamunarallin vakioihin tarkoitetut jouset.. Voisko joku linkata mulle ~50% jouset, kun itellä ei oikeen tietotaitoa ole :/
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Multivari on vain rullakuppi. Jos kytkin on vaihdettu niin etsi siihen sopivat jouset. Google auki ja ettimään, kyllä sen oppii.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Joo oli sulla mikä tahansa variaattori, niin ne samat jouset menee, josten sopivuus ei mitenkään riipu mikä variaattori sulla on kiinni.
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Tarkotin noi kaks asiaa ihan erikseen. Eli Kytkinjouset ja VP jousi ihan erikseen. Eli oliko se niin että Malossin multivariin keltanen oli jäykin? Vai tuleeko VP jousi kytkimeen?
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Etuvariin ei tule yhtään jousta eikä ole olemassa mitään "multivarin jousia". Takavariaatoriin tulee vastapainejousi ja kytkin, johonka sitten tulee kytkimen jouset.
Eli varmaan tajusit, sulla voi olla mikä tahansa variaattori etuvarissa samalla kuin mikä tahansa vastapainejousi ja kytkin+mitkä tahansa kytkinjouset takavarissa, esim. ei tartte olla saman valmistajan osia, kunhan on vain omaan skootteriisi tarkoitettu. Sulla voi vaikka olla Stagen etuvari ja Malossin vastapainejousi ja vaikkapa Polinin kytkinjouset. Moposportti se vaan väittää niiden vastapainejoustensa menevän "siihen ja siihen Multivariin", vaikka asia
ei ole näin.
Ja vaikka Multivar-setissä tulee etuvarihilujen mukana myös vastapainejousi, se ei tee siitä mitään erikoista "Multivarin jousta", jota voisi ainoastaan käyttää Multivarin kanssa.
Ps. Lue vaikka tämä:
http://www.motot.net/wiki/Variaattorin_tekniset_toimenpiteet ja tämä:
http://www.motot.net/wiki/Variaattorin_ja_kytkimen_s%C3%A4%C3%A4t%C3%A4minen
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Luin jostain täältä mototista että Malossin FLY:hyn jäykimmät kytkinjouset on keltaiset..? Pitääkö tämä paikkaansa?
Shape
Moderaattori
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista