Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Voihan myös olla, että jos on ajettu paljon vakiona, prikallisena, niin variaattoriin kulunu pykälä, jonka yli ei jaksa vetää.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
hervanni
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 3.5.2012 0:58
Siellä oli yksi prikka, en voinut erehtyä? Kokosin variaattorin mielestäni oikeassa järjestyksessä. Nyt se kolisee tyhjäkäynnillä hieman. Kuuluuko hihnan olla tiukka kun mopo on sammuksissa?
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Oliko se prikka sen paksun sileän "putken" päällä, jonka päällä se rullakuppikin liukuu, vai oliko se sen putken edessä, kiinnitysmutterin ja polkustartin "kruunu" prikan takana? Ja oliko se siis tyyliin 1mm paksu vai ainakin 3mm paksu rinkula? Jos se oli sen kruunuprikan takana ja ohut, niin laita se heti takas.. silloin siinä ei sitten edes ole rajoitinprikkaa vaan rajoitettu jollain muulla tavalla.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
joni'
- Liittynyt:
- 3.10.2006 20:20
laaffi kirjoitti:mikä mahtaa olla ku pökötti syö tulppiako hevonen on kokkeiltu champpionin tulppia ja b9es br9es br10es ja ainavaa hajoo eli yläkierroksllalkaa pätkii ja jonku kilometrin jälkee jo pintakaasullaki seokset on tulpanmielestä hyvät joten muita neuvvoja jos sais.
jkoljo kirjoitti:Kokeileppa kasin lämpöarvoa.
Itellä oli aikanaan Boosterissa sama homma, kunnes sitten koneen avatessani totesin kampiakselin stefan olevan sökö joka aiheutti sen että tulppa per 10km, ja oireet olivat täysin samat. Toki ensin koita jkoljo:n neuvoa.
jokuaa
- Pyörä:
- Yosemite pyörä 140cc, MBK Nitro 86cc MHR & NOS, Monkey 258cc twin Turbo, 450cc RM-Z,
- Paikkakunta:
- TKI
- Liittynyt:
- 8.9.2010 17:20
Osaisko joku auttaa kun mulla on tollanen Cpi Popcorn missä on tehoputki, kulkee n.70km/h niin kaksi cdi boksia jo syönyt, mutta antaa niillä kipinää mutta ei lähe käymään. Eli varmaan se kärsii jotenkin kun se vakio cdi taitaa olla rajoitettu niin se lyö sen rikki kun huudattaa kaasupohjassa. Tietääkö kukaan mistä saisi tollasen rajoittamattoman cdi:n HUOM! MUUN KUIN NARAKU MERKKISEN! koska se ei tosiaan itsellä toiminut hyvin, lähti kyllä käymään mutta pätki ja mihinkään ei liikkunut...
hervanni
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 3.5.2012 0:58
Palezu kirjoitti:Oliko se prikka sen paksun sileän "putken" päällä, jonka päällä se rullakuppikin liukuu, vai oliko se sen putken edessä, kiinnitysmutterin ja polkustartin "kruunu" prikan takana? Ja oliko se siis tyyliin 1mm paksu vai ainakin 3mm paksu rinkula? Jos se oli sen kruunuprikan takana ja ohut, niin laita se heti takas.. silloin siinä ei sitten edes ole rajoitinprikkaa vaan rajoitettu jollain muulla tavalla.
Se oli juurikin tuo paksu prikka sen holkin päällä.
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 10.12.2011 19:30
Missä päin kaasaria tyhjäkäynnin säätöruuvi sijaitsee? Kyseessä Dellun 17.5mm.
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Kaasarin toisella sivulla luistin kohdalla. Eli se putki mihin luisti laitetaan, tyhjäkäyntiruuvi on sen putken kyljessä, ja kun sitä ruuvaa sisäänpäin niin se nostaa luistia.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
joni'
- Liittynyt:
- 3.10.2006 20:20
Palezu kirjoitti:Kaasarin toisella sivulla luistin kohdalla. Eli se putki mihin luisti laitetaan, tyhjäkäyntiruuvi on sen putken kyljessä, ja kun sitä ruuvaa sisäänpäin niin se nostaa luistia.
...ja tyhjäkäynti nousee.
hasuasd
- Liittynyt:
- 26.6.2010 1:15
Hei mulla on tollanen piaggio typhoon vm -01.
Elikkä ajelin normaalisti sillä kaverin luokse ja pysähdyin tupakalle (noin 5min)
Sen jälkeen ei lähtenyt käyntiin :o bensaa on. öljyä on. kaasari putsattu. tulppa ja sulake vaihdettu.. puristuksia on. 13tkm ajettu. Nyt ollut 2viikkoa lämpimässä tallissa (+15) Vähän lupailee, mutta ei käyntiin lähde. Mikä avuksi ?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Ootko koittanu mitä se sanoo jos annat sille bensahuikkaa suoraan?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
juusoboi
- Pyörä:
- Yamaha DT 50X -06, Airsal 73cc
- Paikkakunta:
- Kirkkonummi
- Liittynyt:
- 8.4.2011 15:00
Kannattaako 20tkm ajettuun vakio aeroxiin porauttaa pyttyä seuraavaan ylikokoon männän vaihdossa, vai ostaa vain uusi mäntä?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Kannattaa se porauttaa, on se pyttyki jo kulunu noissa kilsoissa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 10.12.2011 19:30
Mikäs mahtaa Roxissa olla. Kun vääntää nopeesti kaasun pohjaan niin booaa, eikä jaksa lähteä liikkeelle. Kun taas vääntää hitaasti kaasun pohjaan niin lähtee kun tykki..
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Ilmaruuvi liian laihalla, eli käännä sitä varttikierros myötäpäivään. Testilenkki ja toista tarvittaessa. Säätäminen tulee tehdä lämpöisellä koneella.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista