Irakkor
- Pyörä:
- Jet Force -06 C-Tech
Nacht kirjoitti:Ite laittaisin varikopan päälle, paljon mageemman näköinen.
Sudee kirjoitti:Jos haluat välttää uusia kontakteja laita toi missä on samassa lokari, sillä varikopasta sakottaavat myös...
OT: Mikä on muuten sakottamisen syy jos kilpi on varikopan päällä?
Ei siit välttämät tuu ees sakkoo, ite selvisin vaa kirjallisel varotuksel
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Irakkor kirjoitti:Nacht kirjoitti:Ite laittaisin varikopan päälle, paljon mageemman näköinen.
Sudee kirjoitti:Jos haluat välttää uusia kontakteja laita toi missä on samassa lokari, sillä varikopasta sakottaavat myös...
Ei siit välttämät tuu ees sakkoo, ite selvisin vaa kirjallisel varotuksel
Mutta sääntöjen mukaan siitä kuuluisi antaa.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Niin no, poliisi voi käyttää harkintaa sakkoja jakaessaan ja antaa esimerkiksi kirjallisia tai suullisia varoituksia tai neuvoja, kehotuksia sekä käskyjä maksullisten muistutusten sijasta. Oleellinen tieto tässä kohtaa on se että kilven paikan muuttaminen ei ole sallittua ja siitä saatetaan jopa sakottaa.
Naked
- Pyörä:
- VAG
Nyt ois vähä tuunattua kuvaa BW's:stä galleriassa.
Shape
Moderaattori
Nacht kirjoitti:Ite laittaisin varikopan päälle, paljon mageemman näköinen.
Laki:
EUR-Lex kirjoitti:
70/222/ETY:stä
2.3 Kilven sijainti pystytasossa
Kilven on sijaittava pystysuorassa jolloin poikkeama pystytasosta saa olla 5°. Jos ajoneuvon muoto niin vaatii, kilpi saa kuitenkin olla kallistettuna pystytasosta:
2.3.1 enintään 30°, kun kilven numero osoittaa ylöspäin edellyttäen, että kilven yläreuna on enintään 120 cm:n korkeudella maanpinnasta,
2.3.2 enintään 15°, kun kilven numero osoittaa alaspäin edellyttäen, että kilven yläreuna on yli 120 cm:n korkeudella maanpinnasta.
2.5 Näkyvyyttä koskevat geometriset vaatimukset
Kilven on koko alueeltaan oltava näkyvissä neljässä tasossa seuraavasti: pystytasossa kilven ulkoreunojen suuntaisesti 30° ulospäin ajoneuvon pituussuunnassa olevasta keskiviivasta; vaakatasossa kilven yläreunasta 15° ylöspäin; vaakatasossa kilven alareunan suuntaisesti (jos kilven yläreuna on yli 1,20 metrin korkeudella maanpinnasta, kilven alareunan on oltava 15° kulmassa alaspäin).
Edellä 2.3, 2.4 ja 2.5 kohdassa tarkoitetut korkeudet on mitattava ajoneuvon ollessa kuormaamaton.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
kusilaari
Elikkä mun tallista löytyy yamaha neos vuosmallii 08 eli se on eroaa niistä vanhemmista malleista jonku verra esim. ulkonäöllisesti, joka on nyt piinannu mua täs koht 2 vuot
ainooks ongelmaks on synty vitun ruma takalippa jonka oon aina repiny helvettii, mut toisaalta oon kans kelannu tehdä siihen kuidutus osan. mutta sitäpä ei oikee kotona helsingin alueella pysty tehdä kun ei tilaa eikä kokemusta. Ni voisko joku kokeneempi moporäplääjä hiema auttaa? mä voin maksaa kaikki tarvittavat kamat siihe kuidutukseen + maksan siihe päälle duunista .
_Kaltzu_
- Pyörä:
- 4kpl
nyt ois aika tyhmä kysymys, mutta kuitenki omassa faitissa oli vakiona tälllanen
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/peili ... -6032.html peili ja meinasin tilata tuon tilalle stage6 kromipeilin mutta tuli sellanen ongelma että tuo vitun peili ei lähe millään irti. oon kokeillu pitää lenkkiavaimella sitä vastamutteria kiinni ja pyörittää peiliä kun useimmat peilit lähtee sillä tavalla mutta tääpä ei, vähän löystyy mutta ei vaan lähe irti vaikka pyörittäs koko päivän...
"OOTSIE SE RÖPÖÖNE??"
Myynnissä AM6 osia:
http://www.motot.net/talli/osat/id13094/
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Pistä rasvaa tms. väliin niin pitäisi lähteä.
Andy-Boy
- Pyörä:
- Projekti Ovetto
huapala_ kirjoitti:nyt ois aika tyhmä kysymys, mutta kuitenki omassa faitissa oli vakiona tälllanen
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/peili ... -6032.html peili ja meinasin tilata tuon tilalle stage6 kromipeilin mutta tuli sellanen ongelma että tuo vitun peili ei lähe millään irti. oon kokeillu pitää lenkkiavaimella sitä vastamutteria kiinni ja pyörittää peiliä kun useimmat peilit lähtee sillä tavalla mutta tääpä ei, vähän löystyy mutta ei vaan lähe irti vaikka pyörittäs koko päivän...
Ainakin tuossa kaasalaisen myymässä peilissä näytti olevan läpipultti joka kiristää peilin. Se ei paljoa auta että pyörittelet sitä peiliä koska se pyörii silloin sen pultin ympärillä. Pidä siitä mutterista kiinni ja avaa sitä pulttia nii vois lähtee peili joskus irti.
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
Siinä saattaa olla sellanenki systeema että sitä pyöritetään sinne suuntaan minne oikeasti kiristetään jos haluaa löysyttää ja toisinpäin
Duron
- Pyörä:
- jonway warrior50cc
mitenköhä sitä alkais laittamaa...? ehdotuksia. minkä väriseks ym
_Kaltzu_
- Pyörä:
- 4kpl
temeee. kirjoitti:Siinä saattaa olla sellanenki systeema että sitä pyöritetään sinne suuntaan minne oikeasti kiristetään jos haluaa löysyttää ja toisinpäin
Oon kokeillu pyörittää molempiin suuntiin.
Andy-Boy kirjoitti:Ainakin tuossa kaasalaisen myymässä peilissä näytti olevan läpipultti joka kiristää peilin. Se ei paljoa auta että pyörittelet sitä peiliä koska se pyörii silloin sen pultin ympärillä. Pidä siitä mutterista kiinni ja avaa sitä pulttia nii vois lähtee peili joskus irti.
Miehän sanoin että oon pitäny tuosta mutterista kiinni vaan ei tuo paljoo auttanu...
Onko muuten miten iso homma laittaa faittiin tuo bcd underi? Ja riittääkö faitin johtojen ja vaijerien pituus tuohon tnt krossitankoon vai pitääkö lyhentää tankoa ja käykö nuo vakiokahvat suoraan siihen että ei tarvii enää kahvoja tilata?
"OOTSIE SE RÖPÖÖNE??"
Myynnissä AM6 osia:
Andy-Boy
- Pyörä:
- Projekti Ovetto
huapala_ kirjoitti:Andy-Boy kirjoitti:Ainakin tuossa kaasalaisen myymässä peilissä näytti olevan läpipultti joka kiristää peilin. Se ei paljoa auta että pyörittelet sitä peiliä koska se pyörii silloin sen pultin ympärillä. Pidä siitä mutterista kiinni ja avaa sitä pulttia nii vois lähtee peili joskus irti.
Miehän sanoin että oon pitäny tuosta mutterista kiinni vaan ei tuo paljoo auttanu...
Niin niin, mutta ei sun sitä PEILIÄ pidä pyörittää kun se pyörii sen pultin ympärillä kokoajan, avaa sitä PULTTIA ja pidä siitä MUTTERISTA samalla kiinni niin se aukee. Tajusitko vai pitääkö oikeesti piirtää?
_Kaltzu_
- Pyörä:
- 4kpl
Andy-Boy kirjoitti:huapala_ kirjoitti:Andy-Boy kirjoitti:Ainakin tuossa kaasalaisen myymässä peilissä näytti olevan läpipultti joka kiristää peilin. Se ei paljoa auta että pyörittelet sitä peiliä koska se pyörii silloin sen pultin ympärillä. Pidä siitä mutterista kiinni ja avaa sitä pulttia nii vois lähtee peili joskus irti.
Niin niin, mutta ei sun sitä PEILIÄ pidä pyörittää kun se pyörii sen pultin ympärillä kokoajan, avaa sitä PULTTIA ja pidä siitä MUTTERISTA samalla kiinni niin se aukee. Tajusitko vai pitääkö oikeesti piirtää?
Jooo nyt tajusin
pitääpä mennä kokeilemaa------->
"OOTSIE SE RÖPÖÖNE??"
Myynnissä AM6 osia:
Andy-Boy
- Pyörä:
- Projekti Ovetto
huapala_ kirjoitti:Andy-Boy kirjoitti:huapala_ kirjoitti:Andy-Boy kirjoitti:Ainakin tuossa kaasalaisen myymässä peilissä näytti olevan läpipultti joka kiristää peilin. Se ei paljoa auta että pyörittelet sitä peiliä koska se pyörii silloin sen pultin ympärillä. Pidä siitä mutterista kiinni ja avaa sitä pulttia nii vois lähtee peili joskus irti.
Jooo nyt tajusin
pitääpä mennä kokeilemaa------->
Noni, hieno homma
Kerro toki irtosko peili
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista