Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Zoneri » 2.1.2012 18:34

Jeps hieman aika paljon rikkaammalla kävi mitä olisi pitäny. Kyllä se ihan hyvin käyntiin lähti ym.
Paska mikä paska.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Gogge » 2.1.2012 18:47

Jos rikkaammalla käy niin enemmän putki kuristunut. Taidat tarkoittaa kuitenkin että laihalla käy..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut LaneKit » 2.1.2012 19:00

Eiku sillo on katti lähteny, niiku tuossa edellisellä sivulla skepuloitiin ;) Eli putki tukossa.
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Zoneri » 2.1.2012 19:07

Tulppa oli ihan öljyinen, kun avasin. Tulppa oli muuten kahvin näköinen. Eikō sen oisi pitäny olla maitokahvin värinen?
Paska mikä paska.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut LaneKit » 2.1.2012 19:11

Sellane vaalee kahvi, maitokahvi. Itellä on aina ollu vähä tummempi ja tos AC skodessa vähä öljynekii, tyykkä voitelusta noi ilmajäähyt :)

Anna olla rikkaal jos toimii ja kulkee, ite käytän nii rikkaal ku viittii rötäystä kuunnella, vaik syö vähä enemmi öpöä, ni eipähä tuu leipomisia ja kestää kenkää :D
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Shape » 2.1.2012 19:53

Ei nykyään noihin eristeen väreihin kannata mitenkään hulluna luottaa ja tehdä kovin suuria johtopäätöksiä seoksen suhteesta, kun bensassa ei ole enään lyijyä. Olenpa nähnyt maitokahvin värisen tulpan, josta oli sivuelektroni sulanut pois ylikuumumisen takia.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Ludixmies
Pyörä:
Aeon Cobra (S6 Racing 70cc), Suzuki EPO PV50 '79, KTM EXC 125
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.7.2009 18:48
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Ludixmies » 12.1.2012 22:38

Noniin, putki mönkijään valmis. Tässä tuotos:
Kuva
Mitäs porukka mieltä? Mukavasti jaksaa vääntää 7500rpm+, tehopiikki ilmeisesti +11.000rpm?
Vielä en ole saanut testattua potentiaalia variaattorin säädöistä johtuen, mutta mitä veikkaisitte tehoalueeksi noin? Alkukäyrän paksuus on tasan sama kuin Stage6 Racing 70cc pytyssä, eli luulisi olevan optimaalinen?
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Palezu » 12.1.2012 22:45

Ai onko tuo itse kokonaan väännetty putki vai muokkasitko jotain valmista putkea? Jos on itse väännetty niin millä helkutilla sait tommoset mitat paisarille :D Jos tuo kohtuudella toimii(taitaa toimiakin) niin sanon että tuossa luulisi tulevan pirunmoinen piikki ja korkealla. Ja ei minkäänlaista vääntöä tehoalueen alapuolella. Tehoalue melko varmasti yli kymppitonni.. :D Tarkemmin voi veikata jos kerrot putken pituuden ja pakoaukon asteet.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Ludixmies
Pyörä:
Aeon Cobra (S6 Racing 70cc), Suzuki EPO PV50 '79, KTM EXC 125
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.7.2009 18:48
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Ludixmies » 12.1.2012 22:50

Valmiilla kartioillahan tuo on tehty, 0,75mm pellistä. Vähän sinnepäin, kaverin kanssa väsättiin. Mutta tuli siitä yllättävän hyvä. Yllättävän hyvä vääntö verrattuna tuohon tecnigas quadderiin, joka on tähän verrattuna täyttä paskaa. 3,5g rullat, Koson virivari, kevlar-hihna, Hebo N kytkin, n. 150% vastapainejousi ja 8k rpm kiekoilla irrottavat kytkinjouset. Näillä mennään huomenna, katsotaan miten lähtee :D
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Shape » 12.1.2012 23:06

Itse olisin pistänyt alkukäyrän avautumaan aikasemmin, ettei alkukäyrän ja alkukartion välillä ole niin isoa porrasta.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Ludixmies
Pyörä:
Aeon Cobra (S6 Racing 70cc), Suzuki EPO PV50 '79, KTM EXC 125
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.7.2009 18:48
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Ludixmies » 12.1.2012 23:31

Nuo mitat ovat kotoisin blair exhaust ohjelmasta, tosin pientä sekoilua sattui matkalla... Mutta eiköhän tuo pelitä, vapaalla kun vingutin niin alkoi ääntä lähtemään 10k eteenpäin ja pätkiminen alkoi 14k kohdilla johtuen lähes vakiosähköistä. Racing CDI auttoi hieman asiaa, ilmeisesti säätää ennakkoa kovemmille kiekoille sopivammaksi. No, katsotaan. Eiköhän tällä setupilla saada mönkijä lähtemään ihan kohtalaisen rivakasti.
rasssee
Liittynyt:
9.4.2011 15:31
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut rasssee » 17.1.2012 22:03

Joo elikkä ostin pro replican aeroxiin. Millane vp-jousi pitäs laittaa (40%?) ja minkälaiset rullat ois hyvät? Tällä hetkellä kiinni 5.0 (vakio on 6.0 tai 6.5) ja löytys vielä 4.2gr malossin rullat...Oisko ne 4.2gr paremmat? Ja saako roksii niitä kiinnityspultteja (ne mitkä yhistää putekn ja pumpun kannen) nii löytyykö vaikka clas-ohlosonista tai jostai moto.netistä:D Ja paljonko muuttus tehot jos nyt on vakioputki, hukkistukittuna ja 5.0 gr rullat ja huiput on noin 66.. Jos ny laitan pro replican, +40% vp-jousen ja 4.2 gr rullat kulkisko 80?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 17.1.2012 22:08

Laita malossin punaset jouset variin, eli +50% vp-jousi ja kytkinjouset. Rullat saa olla n.1g kevyemmät kun vakiot. Ja kyllä se varmaan 80 menee.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut temeee. » 18.1.2012 15:51

Kulkee 80 ja ehkä 85 hyvällä tuurilla, ja pultteja saapi motonetistä siitä kilotiskiltä, pari pulttia maksaa n. 20 snt :D Ja roksissa on vakiona 5,5g rullat jos vakio vari ;)
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 18.1.2012 17:36

temeee. kirjoitti:Ja roksissa on vakiona 5,5g rullat jos vakio vari ;)

Mitäs muita vareja voi olla vakiona.... :roll:
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista