Ei se ilmanputsarin kuri muuten edes mitään kurista, oikeastaan se on imuäänenvaimennin. Ei kannata koskea siihen, imuäänet vaan suurenee, kaasarin kans saa tapella lisää ja ilmanputsariin tippuu roskia.
Kyllä minusta kannattaisi siihen putkeen hitsata takaisin se viimeinen kurilevy. Ainakin mitä noiden tehoputkien toimintaa jonkun verran olen opiskellut niin tyhjättynä se keewayn teharilook putki on kyllä semmonen turbokitti ulkonäön perusteella että ei sillä kyllä liikenneajossa mitään tee. Vetoja ei ole alhaalla varmasti yhtään ja piikin ottaa varmaan niin ylhäältä ettei vakiosähköillä oikein kierrä edes sinne asti jolloin ei ota varmaan piikkiä ollenkaan eli täysin hyödytön putki. Äänetkin varmaan on ihan muhevat kokonaan tyhjättynä.
Jos se edes ottaa piikin, kun se on niin paksu siitä keskeltä ja vastakartio jyrkkä. Oon kyllä jossain 80cc RR-pyörissä nähny sitä muistuttavia putkia, että ehkä se saattas toimiakkin. Ois kyllä helkkarin mielenkiintoinen kokeilla
Mutta sen viimeisen kurilevyn kanssa mulla se on ainakin ihan mukiinmenevä putki, jaksaa vääntää alhaalta niin ei tarvi tapella varin kanssa niin hirveästi ja parhaat tehot antaa sopivasti siinä 8000 kierroksissa ja kiihtyy yhtä hyvin kuin kaverin 2011 aerox eli aika hyvin. Ja äänet ei vakiosta eroa yhtään. Mullahan on siis siinä se putken loppupään puoleinen reikälevy paikallaan ja reikälevyn keskeltä tulee se putki joka menee sinne änkkään. Ja katti on paikallaan ja hukkaputki, kulkee luultavasti vähän reippaammin ilman hukkaputkea.
Variaattorissa mulla on malossin +7 vp, rullat on 5,8g joita on porattu reilusti kevyemmäksi enkä tiedä oikeaa painoa, oisko joku 5,3g, mutta sais olla vielä vähän kevyemmät. Ja ilman prikkaa kulkee nyt talvella 57kmh tasasella munakuppiasennossa kun etuvariaattori on kulunut nii ei sen enempää mene Joskus kesällä meni 60 prikka paikallaan ku oikein vingutti.
edit: tein oikein kuvan millanen mulla on se putki:
two smoke four joke