Saako pensaa? Kokeile ruiskauttaa pensaa suoraan kaasariin, jos lupaa niin se ei saa pensaa -> putsaa kaasari.Elzux kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun roxi ei taas vaihteeksi lähde käyntiin.... Ei edes lupaa kun polkee käymään... Kipinää saa, testattu on... Vastauksia kiitos.....
joni' kirjoitti:Saako pensaa? Kokeile ruiskauttaa pensaa suoraan kaasariin, jos lupaa niin se ei saa pensaa -> putsaa kaasari.Elzux kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun roxi ei taas vaihteeksi lähde käyntiin.... Ei edes lupaa kun polkee käymään... Kipinää saa, testattu on... Vastauksia kiitos.....
Ilmanputsarin otat irti, jos on vakio ilmanputsari, niin musta laatikko varikopan päällä, avaat siitä ruuvit että saat sen auki. Sisällä on vaahtomuovi, otat sen pois. Pohjalla on kurkku joka menee kaasariin, esimerkiks kysyt äitiltäs onko jotain huonoa ruuttaa/ruiskua jonka saisit, se täyteen pensaa ja ruiskautat sinne kurkkuun. Tai vaihtoehtosesti voit ottaa koko ilmanputsarin irti, en muista monella se on kiinni, Boosterissa ainakin oli kahdella kuusiokololla lohkossa kiinni, ja kaasarin perässä letkunkiristimellä. P.s. Jos käytät ensimmäistä tapaa, puhdista se vaahtomuovinen suodatinosa kunnolla ennen takaisinlaittoa ! Näin vältät kaasarin tukkeutumisen uudelleen. Aina kun purat jotain, niin laita kunnolla muistiin miten purit. Näin pystyt kasaamaan suoraan päinvastasessa järjestyksessä, jos oletin oikein että olet ns "aloittelija", ota valokuvia purkamisen joka vaiheesta niin ei jää mitään epäselväksi.Elzux kirjoitti:Miten ruiskautan?:D ja mitkä ruuvit täytyy avata että saa kaasarin auki?
Siinähän on vaan mielikuvitus rajana, itse tein liitännät vaan siistimmiks, ja kutistesukan sisään johtonivaskat. Tällä tavoin saat kaks nättiä johtopakettia kulkeen molemmilta puolilta tankoa etukatteitten suojiin.Nahkela kirjoitti:Onkos muuten jengillä vinkkejä että miten nuo sähköt saa tuosta tangosta silleen mukavasti piiloon? Rossitanko tuli laitettua ja rumasti muutama sokeripala paistaa siitä ja muutenkin pieni sekasotku.
Kaikki mitä siinä on pitäs irti saada et pääset putsaan kunnolla, otat ensin sen koko kaasarin vaikka irti siitä moposta ja pöydälle se. Sitten siinä omassa rauhassa purat, alota vaikka siitä. Säätöruuveja nyt ei ehkä välttämättä tartte irrottaa mutta eipä se niillekkään varmaan huonoa tee jos putsaat. Katoppa tietopankista löytyykö sieltä ohjetta kyseiseen operaatioon, en oo varma. Oon työpaikan koneella mokkulalla niin on vähän hidasta...Elzux kirjoitti:Miten kaasarin saa auki? Mitkä ruuvit tarvii avata? Kohokammioko?
joni' kirjoitti:Kaikki mitä siinä on pitäs irti saada et pääset putsaan kunnolla, otat ensin sen koko kaasarin vaikka irti siitä moposta ja pöydälle se. Sitten siinä omassa rauhassa purat, alota vaikka siitä. Säätöruuveja nyt ei ehkä välttämättä tartte irrottaa mutta eipä se niillekkään varmaan huonoa tee jos putsaat. Katoppa tietopankista löytyykö sieltä ohjetta kyseiseen operaatioon, en oo varma. Oon työpaikan koneella mokkulalla niin on vähän hidasta...Elzux kirjoitti:Miten kaasarin saa auki? Mitkä ruuvit tarvii avata? Kohokammioko?
Lasket ensin monta kierrosta säätöruuvit menee kiinni, ja painat mielees tai kirjotat paperille. Tällä tavalla saat ainakin samat säädöt takasin kun ennen purkamista. Ei sielä sisällä voi mennä mikään säätö mihinkään, kuhan et neulan säätölevyyn koske.Elzux kirjoitti:Kuinka helposti ne säädöt menee siellä sisällä vituiks?