Yamaha Aerox / MBK Nitro

LemenZ
Pyörä:
Yamaha Jog 04, Peugeot tkr 08.
Re: Yamaha Aerox / MBK Nitro

ViestiKirjoittanut LemenZ » 13.10.2012 19:07

Mites onke kellään tietoa, onko kellään myynnissä, tai omistaako kukaan noita Kieslerin fattiksiä edes enää? vai onko kaikki jossain tallienperillä ja vanhoissa varastoissa. saako noita enää uutena tilattua mistään vai onko noitten valmistus jo lopetettu.
Sudee
Pyörä:
-tön

ViestiKirjoittanut Sudee » 14.10.2012 11:07

Multa löytyis semmonen, ja voin myydäkkin sopivan tarjouksen tullen.

Mutta muuten niiden valmistus on lopetettu eikä niitä oikein enää tunnu saavan mistään. Sakut puhu, että EVO2 versio siitä olisi tehty, mutta eipä ole näkynyt enää missään koko yhtiötä saatika noita vanteita.
Aerox/Nitro osia
Elzux
Pyörä:
Yamaha Aerox '04

ViestiKirjoittanut Elzux » 14.10.2012 11:17

*väärä alue*
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
Elzux
Pyörä:
Yamaha Aerox '04

ViestiKirjoittanut Elzux » 14.10.2012 18:46

Mikä mahtaa olla kun roxi ei taas vaihteeksi lähde käyntiin.... Ei edes lupaa kun polkee käymään... Kipinää saa, testattu on... Vastauksia kiitos.....
joni'

ViestiKirjoittanut joni' » 14.10.2012 20:15

Elzux kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun roxi ei taas vaihteeksi lähde käyntiin.... Ei edes lupaa kun polkee käymään... Kipinää saa, testattu on... Vastauksia kiitos.....
Saako pensaa? Kokeile ruiskauttaa pensaa suoraan kaasariin, jos lupaa niin se ei saa pensaa -> putsaa kaasari.
Nahkela
Pyörä:
Aerox -11

ViestiKirjoittanut Nahkela » 14.10.2012 21:36

Onkos muuten jengillä vinkkejä että miten nuo sähköt saa tuosta tangosta silleen mukavasti piiloon? Rossitanko tuli laitettua ja rumasti muutama sokeripala paistaa siitä ja muutenkin pieni sekasotku.
Elzux
Pyörä:
Yamaha Aerox '04

ViestiKirjoittanut Elzux » 14.10.2012 21:38

joni' kirjoitti:
Elzux kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun roxi ei taas vaihteeksi lähde käyntiin.... Ei edes lupaa kun polkee käymään... Kipinää saa, testattu on... Vastauksia kiitos.....
Saako pensaa? Kokeile ruiskauttaa pensaa suoraan kaasariin, jos lupaa niin se ei saa pensaa -> putsaa kaasari.

Miten ruiskautan?:D ja mitkä ruuvit täytyy avata että saa kaasarin auki?
joni'

ViestiKirjoittanut joni' » 14.10.2012 22:36

Elzux kirjoitti:Miten ruiskautan?:D ja mitkä ruuvit täytyy avata että saa kaasarin auki?
Ilmanputsarin otat irti, jos on vakio ilmanputsari, niin musta laatikko varikopan päällä, avaat siitä ruuvit että saat sen auki. Sisällä on vaahtomuovi, otat sen pois. Pohjalla on kurkku joka menee kaasariin, esimerkiks kysyt äitiltäs onko jotain huonoa ruuttaa/ruiskua jonka saisit, se täyteen pensaa ja ruiskautat sinne kurkkuun. :P Tai vaihtoehtosesti voit ottaa koko ilmanputsarin irti, en muista monella se on kiinni, Boosterissa ainakin oli kahdella kuusiokololla lohkossa kiinni, ja kaasarin perässä letkunkiristimellä. P.s. Jos käytät ensimmäistä tapaa, puhdista se vaahtomuovinen suodatinosa kunnolla ennen takaisinlaittoa ! Näin vältät kaasarin tukkeutumisen uudelleen. Aina kun purat jotain, niin laita kunnolla muistiin miten purit. Näin pystyt kasaamaan suoraan päinvastasessa järjestyksessä, jos oletin oikein että olet ns "aloittelija", ota valokuvia purkamisen joka vaiheesta niin ei jää mitään epäselväksi.

Nahkela kirjoitti:Onkos muuten jengillä vinkkejä että miten nuo sähköt saa tuosta tangosta silleen mukavasti piiloon? Rossitanko tuli laitettua ja rumasti muutama sokeripala paistaa siitä ja muutenkin pieni sekasotku.
Siinähän on vaan mielikuvitus rajana, itse tein liitännät vaan siistimmiks, ja kutistesukan sisään johtonivaskat. Tällä tavoin saat kaks nättiä johtopakettia kulkeen molemmilta puolilta tankoa etukatteitten suojiin. ;)
Elzux
Pyörä:
Yamaha Aerox '04

ViestiKirjoittanut Elzux » 14.10.2012 23:44

Miten kaasarin saa auki? Mitkä ruuvit tarvii avata? Kohokammioko?
joni'

ViestiKirjoittanut joni' » 15.10.2012 8:12

Elzux kirjoitti:Miten kaasarin saa auki? Mitkä ruuvit tarvii avata? Kohokammioko?
Kaikki mitä siinä on pitäs irti saada et pääset putsaan kunnolla, otat ensin sen koko kaasarin vaikka irti siitä moposta ja pöydälle se. Sitten siinä omassa rauhassa purat, alota vaikka siitä. Säätöruuveja nyt ei ehkä välttämättä tartte irrottaa mutta eipä se niillekkään varmaan huonoa tee jos putsaat. Katoppa tietopankista löytyykö sieltä ohjetta kyseiseen operaatioon, en oo varma. Oon työpaikan koneella mokkulalla niin on vähän hidasta... :lol:
Elzux
Pyörä:
Yamaha Aerox '04

ViestiKirjoittanut Elzux » 15.10.2012 10:31

joni' kirjoitti:
Elzux kirjoitti:Miten kaasarin saa auki? Mitkä ruuvit tarvii avata? Kohokammioko?
Kaikki mitä siinä on pitäs irti saada et pääset putsaan kunnolla, otat ensin sen koko kaasarin vaikka irti siitä moposta ja pöydälle se. Sitten siinä omassa rauhassa purat, alota vaikka siitä. Säätöruuveja nyt ei ehkä välttämättä tartte irrottaa mutta eipä se niillekkään varmaan huonoa tee jos putsaat. Katoppa tietopankista löytyykö sieltä ohjetta kyseiseen operaatioon, en oo varma. Oon työpaikan koneella mokkulalla niin on vähän hidasta... :lol:

Kuinka helposti ne säädöt menee siellä sisällä vituiks?
joni'

ViestiKirjoittanut joni' » 15.10.2012 11:25

Elzux kirjoitti:Kuinka helposti ne säädöt menee siellä sisällä vituiks?
Lasket ensin monta kierrosta säätöruuvit menee kiinni, ja painat mielees tai kirjotat paperille. Tällä tavalla saat ainakin samat säädöt takasin kun ennen purkamista. Ei sielä sisällä voi mennä mikään säätö mihinkään, kuhan et neulan säätölevyyn koske.
R0X1
Pyörä:
Yamaha Aerox -12

ViestiKirjoittanut R0X1 » 15.10.2012 22:17

Linkatkaas paras tanko roksiin mukavuudelta ja ulkonäön puolesta! ;) Adapterinkin vois linkata että minkä pitune ois kaikista paras... :) :lol:
-atte-
Pyörä:
Polkumapyörä

ViestiKirjoittanut -atte- » 15.10.2012 22:29

Mukavuudesta senverran että ite ainaki tykkäsin ku veljen boosterissa oli tommonen.
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... hrome.html
Ja melkeen kaikki roxin tankoadapterit on aika samanlaisia.
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... -STR8.html

Tosin onhan noita poikkeuksiakin, esim. tuo stage6:sen adapterin asentoa voi vaihdella. Mutta se taas maksaa aika paljon. ;)
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
K4RV4N0P4T

ViestiKirjoittanut K4RV4N0P4T » 16.10.2012 10:56

Kuinka paljon Roxin vakio mittaristo kusettaa menee n.80km/h omaan mittariin mut olis kiva tietää noin about se todellinen nopeus ku en jaksa ettii missä meijän gps on :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista