http://www.china-motorcyclepart.com/category.php?id=88 Tuossa o.
Voi elämä että menee hermot taas tuon värkin kanssa. Tyhjäkäyntiä ja käynnistyvyyttä yritetty taas parantaa ilman tulosta. Vissiin pitäs ostaa uus mäntä kun tuo tnt on jo niin kulahtanut että puristuksia ei tunnu polkimesta käytännössä lainkaan, benellissä tuntuu selvästi ku siinä on uus mäntä. Ja uus kaasarikin pitäis hommata, täyttä kusta tuo vakio korppi mikuni.
Vitutuksen laannuttamiseksi otin kaasukurin pois, jopa tuli puhuria koneeseen, en muistanutkaan että se on noin ärtsy peli ilman kaasukuria
tosin rullat on liian kevyet, alkukiihdytyksessä vetää hyvin, jopa niin hyvin että vissiin hihna vähän luisti tai rengas suti ku oli märkä tie mutta sitten alkaa kiertää liian ylhäällä eikä kiihdy enää niin hyvin. Saataran variaattorit ja kaasarit ku ne ei voi toimia kunnolla ilman säätämistä...
voin suositella seuraavia viritysosia keewayhyn:
-gianelli extra putki, pytty kevyesti viilattu tnt
-malossi multivar, 5-5,5g rullat, malossi keltanen tai s6 medium vp
-laskettu kansi tai aidon vaakaminarellin kansi
-malossin vihreät kytkinjouset (itellä lisäksi kytkintä kevennetty että ottaa vielä ylempää kiinni)
-suutin väliltä 70-80
Kyllä jää ainakin kuriton deetee ja peugeot xps
Eikä vie ees bensaa, oikeilla säädöillä 55-60kmh matka ajolla pintakaasulla kulutus 3,5l satasella luokkaa.