Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Keulan "alapuolelta" kaks ruuvia auki, joko pulttipyssyllä tai vasaralla pitää napautella, koska ne sisällä olevat osat pyörii siellä mukana.. Sitte valuttaa öljyt pois ja uudet tilalle.
ottopoika
- Pyörä:
- Husqvarna SMR 125 -11, PV50 -89, PV -90, Öglaend safir -70, Suzuki S1 1995 KTM exc 2008, yamaha slider 2002
- Paikkakunta:
- Pirkkala
- Liittynyt:
- 15.1.2011 22:19
Mistä ne laietaan ne öljyt sitten sisään?
Pysäytetty [8], Sakot [1] Kortti pois [0] Kilvet pois [ 0 ] Kaatumiset [1]
-Tomi
- Pyörä:
- Mbk Nitro -04 70cc
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 19.7.2012 17:40
Samasta paikasta mistä ne otetaanki
muumilimu
- Liittynyt:
- 9.1.2012 21:39
Morjesta.
Mikä mahtaa olla syyn ku ei taho millään jaksaa lähtee liikkeel.. jotenki se liikkuu mut ku painaa kaasuu ni tapahu mitään missää..taka rengas ilmas khyl kiertää niinkuin pitääki mut sit ku rengas maas ei jaksa edes lumel sutien ottaa kierroksia ylös.
virii on tehari ja rullat o 3,2g
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Suutin tukkeessa..?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
muumilimu
- Liittynyt:
- 9.1.2012 21:39
kaasari o puhistettu ilma putsari o kunnossa putki o kunnossa mäntä ei ole paskana läpät ovat kunnossa tulppa o kunnossa puola on kunnossa...
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Variaattorin ongelmia, tod.näk jouset liian löysät.
Wheelie#
- Pyörä:
- Derbi Te4m 80cc
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 24.11.2012 21:28
Joo eli tarkotuksena ois lähteä viilaamaan MKII Raicing pakoaukkoa elikkä paljon kestää ottaa ja miten tuo kannattais toteuttaa sivulle päin olis tarkotus vaan viilata eli alavääntöjä lissää ja toinen kysymys olisko mittään hyvää mäntää tuolle kun sen vaihto alkas oleen kohilla.?
Wheelie#
- Pyörä:
- Derbi Te4m 80cc
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 24.11.2012 21:28
Pööki kirjoitti:Kannattaa tutustua Mr. Koljosen
galleriaan. Jotain osviittaa voi sieltä soveltaa myös omaan sylinteriin. Ota toki huomioon ettö Koljosella on MK1 version pytty
Männäksi S6R:n oma mäntä?
No tuota mitäköhän eroja nuilla vos olla viilauksen suhteen? ja taitaa olla tuo S6R oma mäntä paras
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
-
Viimeksi muokannut thounimakarooni päivämäärä 7.4.2013 3:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Wheelie#
- Pyörä:
- Derbi Te4m 80cc
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 24.11.2012 21:28
thounimakarooni kirjoitti:Omistaa S6 Racingin ja alaväännöt...
Huoh... Jos haluat sitä tehoa, niin vaan kaikki tuon pytyn
vaatimat osat ja säätöä. Ja skoottereissa ei tarvita sitä vit*n alavääntöä!
säädöt on kunnossa. kyllä se viilauskin niitä tehoja tuo että jos tuota ny viilaamaan alkais niin mitäköhän tuo nicasil pintatykkää
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Pinnoite kestää, kovilla kierroksilla ja muistaakseni hienolla hiomarullalla paras tehdä, kannattaa katsoa täältä skootteripuolen viilaustopicista vielä. Siellä jkoljo oli kai vastannut mulle, että millä se viilaus kannattaa tehdä...
Mutta nyt saatana: kerro meille minkälaista muuta viripalikkaa sulle on tulossa tuolle sylinterille? Itsellä viilaamaton S6R MK2 ja palikkaa mm. S6 R1200, 24mm PWK, V-forcet, kisasähköt ja muu tarvittava hilpe. Toivottavasti sullakin on, jos noin kova hinku on viilata, niin sulla on varmasti palikat kohdallaan. Haluun välttämättä kuulla mitä osia sulla on
Ja näihin "alavääntöihin": kun puhut skootterista ja alaväännöstä samassa lauseessa, kuulostat idiootilta, skoottereissa ei ole varsinaista alavääntöä, koska variaattorivehkeissä kierrokset pysyy suurinpiirtein samana koko ajan.
Wheelie#
- Pyörä:
- Derbi Te4m 80cc
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 24.11.2012 21:28
Juunish kirjoitti:Pinnoite kestää, kovilla kierroksilla ja muistaakseni hienolla hiomarullalla paras tehdä, kannattaa katsoa täältä skootteripuolen viilaustopicista vielä. Siellä jkoljo oli kai vastannut mulle, että millä se viilaus kannattaa tehdä...
Mutta nyt saatana: kerro meille minkälaista muuta viripalikkaa sulle on tulossa tuolle sylinterille? Itsellä viilaamaton S6R MK2 ja palikkaa mm. S6 R1200, 24mm PWK, V-forcet, kisasähköt ja muu tarvittava hilpe. Toivottavasti sullakin on, jos noin kova hinku on viilata, niin sulla on varmasti palikat kohdallaan. Haluun välttämättä kuulla mitä osia sulla on
Ja näihin "alavääntöihin": kun puhut skootterista ja alaväännöstä samassa lauseessa, kuulostat idiootilta, skoottereissa ei ole varsinaista alavääntöä, koska variaattorivehkeissä kierrokset pysyy suurinpiirtein samana koko ajan.
No onjo kaikki paitti putki ja sit uus mäntä hommata
eli
S6R MKII 12mm
Dellorto 21 Black Edition
S6 SP vari
S6 SP kytkin
S6 HPC Kampura 12mm
S6 V-Force
ja putkea mietin vielä.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
No hyvä, toihan kuulostaa jopa yllättävän hyvältä, vaikka kaasari liian pieni onkin. Tuohon vielä kylkeen ne kisasähköt, koska tuo S6R tosiaan kiertää niin korkealle, että saattaa vakiosähköt alkaa rajoittamaan.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista