seittipena
- Pyörä:
- Beta 08
Mistäköhän tähän aprilia sr 2007 saa katteita? joku nettisivu ois jees?
Michoi
Grieger kirjoitti:niin tota onko aprilia sr50 sylinterin kannessa se erillinen osa mihin letkut liitetään? ymmärsittekö?
mulla on tällänen setti:
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=31+8466eli toi kannen alapuolella oleva osa puuttuu. tarvis tietää onko vakiosylinterissä tollasta vai onko kiinteä.
Siihe "reikään" tulee jäähdytys letkukii. Vakiossa se on kiinteä ja se ilmausruuvi on siinä kannen päällä. Omassa malossissa oli samanlainen..
Michoi
seittipena kirjoitti:Mistäköhän tähän aprilia sr 2007 saa katteita? joku nettisivu ois jees?
www.easyparts.nl ja sielt alkuperäis osat ja siel valitset mallis ja johan rupee löytyy...
TaikuriLuttinen
Jos tähän laittaa koropalan niin tarviiko pistää sivujalka kanssa?
ei se oo niin justiinsa.
Michoi
TaikuriLuttinen kirjoitti:Jos tähän laittaa koropalan niin tarviiko pistää sivujalka kanssa?
ei?
B0MB3R33
- Pyörä:
- Suzuki Pv
Michoi kirjoitti:TaikuriLuttinen kirjoitti:Jos tähän laittaa koropalan niin tarviiko pistää sivujalka kanssa?
ei?
ei mun ainakaan tarttenu ku on 4cm koropala mutta sitä vähän isommalla luulen että joutuu, koska nyt se takarengas on maasta sen 1-3cm
Ärräksä
Noniin alkaa olemaan sisäänajo suoritettu ja scooter-attackin tilauksen aika pikkuhiljaa ovella. Elikkäs nyt jotakin suorituksia. Tarkotus olisi saada täystehoseksi mutten raaski alkuperästä putkea pilkkoa niin mitäs teharia suosittelette? (Leo Vince, Laser X vai Yasuni?) Mitähän muuta kannattaisi laittaa tilaukseen putken lisäksi? Rullia, pääsuutin (joo joo nää on yksilöitä mutta mistä on hyvä lähtä liikkeelle?). Entäs muut variaattorin osat? Ilmanputsarissahan ei ilmeisesti ole mitään kuristusta?
Suosituksia ja spekulointia otetaan vastaan hyvin mielellään.
TaikuriLuttinen
Miten tästä saa ton huoltomerkin nollattua?
ei se oo niin justiinsa.
Michoi
Ärräksä kirjoitti:Noniin alkaa olemaan sisäänajo suoritettu ja scooter-attackin tilauksen aika pikkuhiljaa ovella. Elikkäs nyt jotakin suorituksia. Tarkotus olisi saada täystehoseksi mutten raaski alkuperästä putkea pilkkoa niin mitäs teharia suosittelette? (Leo Vince, Laser X vai Yasuni?) Mitähän muuta kannattaisi laittaa tilaukseen putken lisäksi? Rullia, pääsuutin (joo joo nää on yksilöitä mutta mistä on hyvä lähtä liikkeelle?). Entäs muut variaattorin osat? Ilmanputsarissahan ei ilmeisesti ole mitään kuristusta?
Suosituksia ja spekulointia otetaan vastaan hyvin mielellään.
Leovince zx on hyvä putki, ainaki mulla toiminu, sitten mun suutin on kokoo 69<3 ja sillä toimii hyvi. Rullat vähä kevyemmiks, vastapainejousi joku +15% ja kytkin jouset sellasiks et nostaa kierrokset 1000 kierrosta korkeemmiks kuin normaalisti ennen lähtöä.
Kyllä ainakin mun 05 aprilias on ilmakuri sellanen keltanen metallilevy kaasarin ilmanoton kohalla. (missä ilmanputsari tulee kaasariin kii)
Grieger
voisko joku mitata aprilia sr50 tai vastaavasta jossa on sama kone ni sylinterin kannessa levan nipan ulkohalkasia? Eli mihin vesiletku liitetään.
rimbe
omassa särässä on nyt mennyt vilkut rikki ne toimii mutta ei vilku eli vain palaa niin kauan että sammuttaa missä vika? ja akusta se ei voi johtua...
pjyry
- Pyörä:
- Aprilia sr di-tech 2003
rimbe kirjoitti:omassa särässä on nyt mennyt vilkut rikki ne toimii mutta ei vilku eli vain palaa niin kauan että sammuttaa missä vika? ja akusta se ei voi johtua...
Olisko joku kosketushäiriö vilkkureleessä kannattaa taatarkistaa se.
HoLe
- Pyörä:
- 250sxf, sr50 factory & pv
Saatan sittenkin hommata tälläsen ton factory version sijaan kun kaverilta saan kaverilta 5k ajetun 05 mallin aika halvalla.
Kuinka paljon huiput nousee jos otan kuristukset pois mutta en prikkaa? Vai kannattaako vakioputken rikkomisen sijasta ostaa tehari vaikka prikka on paikalla?
Alph4
Eli homman nimi on tää.. Mun sr50 leikkas (mäntä halkes) ja sit ostin siihen semmosen kiina mäntäsarjan (15e) ja ku sain sen kiinni sen männän ni skootteri ei käynnistynyt. :/ skootteri piti siis purkaa melkeen kokonaan jotta saa sylinterin pois ja koottaessa on saattanut mennä jotain väärion mutta kun on mielestäni kaikki osat käyty läpi.. tässä nyt juttuja mitä on tehty... Uus akku,tulppa, tankista tulee bensaa kaasariin eli alipaine hana toimii, kaasarin suutimet ja kelluttimet
katottu, laitetty männän päälle bensaa ja kaasariin bensaa, sähköt pitäis olla ok. nyt siis tulemaan et jos on ollu samallainen juttu ni mikä oli avuksi ja nii..
(Leikkas koska tuorevoiteluöljy loppus ja sen valon johdot oli kikkaillessa irronnu)
:D
TaikuriLuttinen
TaikuriLuttinen kirjoitti:Miten tästä saa ton huoltomerkin nollattua?
ei se oo niin justiinsa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista