reitti-r
- Pyörä:
- kymco super 9
- Paikkakunta:
- hyvinkää
- Liittynyt:
- 16.9.2007 16:36
asdfasd kirjoitti:nyt on 74cc kiinni ja ongelmat alkoivat. Ei jaksa kulkea 80kmh kovempaa MITTARIIN.
Eli kaasari pitää vaihtaa vakiosta ->19mm. käyvätkö nämä "super 9:siin myytävät" kaasarit esim scooter centterissä suoraan vakio imukaulaan vai tarviiko sitä muokata jotenkin?
eihän sen kai pitäs paljoo kovempaa mennä vai pitäskö ku välit siin kai loppuu kesken eli uutta ratassarjaa ja uutta lautasta yms .. ? mut kiihtyks paljo paremmi ? tietty se kaasari ki vaikuttaa siihe kiihtymisenn ja sillai , ,
asdfasd
- Pyörä:
- Kymco s9
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 15.4.2008 13:23
reitti-r kirjoitti:asdfasd kirjoitti:nyt on 74cc kiinni ja ongelmat alkoivat. Ei jaksa kulkea 80kmh kovempaa MITTARIIN.
Eli kaasari pitää vaihtaa vakiosta ->19mm. käyvätkö nämä "super 9:siin myytävät" kaasarit esim scooter centterissä suoraan vakio imukaulaan vai tarviiko sitä muokata jotenkin?
eihän sen kai pitäs paljoo kovempaa mennä vai pitäskö ku välit siin kai loppuu kesken eli uutta ratassarjaa ja uutta lautasta yms .. ? mut kiihtyks paljo paremmi ? tietty se kaasari ki vaikuttaa siihe kiihtymisenn ja sillai , ,
Rattaat vaikuttaa siihen että huiput tippuu pyöreesti 5kmh ?
eiköhän se oo vaan siitä kiinni että soppa on niin laihaa ettei jaksa puskea eteenpäin. Kiihtyy hieman paremmin ku ennen muttei huomattavia eroja... Pitää ny kattoa ku ite rakennan sen adapterin et kui se lähtee lentoon ;> Kyllä sil pitäis riipasta jonnekki 90-100 paikkeille ihan vakio rattaillaski.
Vedin etuvarin tuuletuslevyt rullalle ja nyt taas ajosta pois ;<
jare
- Pyörä:
- kymco s9, Yamaha dt 125r
- Paikkakunta:
- Äänekoski
- Liittynyt:
- 31.1.2008 16:18
no niin nyt sitte tuli ostettua tommonen kymco super9 05 ja pitäs saaha vähän kulkemaan ni mitä suosittelisitte...
hoodz
- Liittynyt:
- 22.3.2003 18:29
Joorma
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:42
jare kirjoitti:no niin nyt sitte tuli ostettua tommonen kymco super9 05 ja pitäs saaha vähän kulkemaan ni mitä suosittelisitte...
Osta jälleenmyyjältä kuristamaton liukuholkki. Huiput kasvaa mutta kiihtyvyys heikkenee.
Kulkee ehkä joku 60-65 OIKEETA
Itsellänikin on ja ei haittaa yhtään vaikka onkin vähän laiskempi , kyllä se vakio Betan voittaa
.
jare
- Pyörä:
- kymco s9, Yamaha dt 125r
- Paikkakunta:
- Äänekoski
- Liittynyt:
- 31.1.2008 16:18
mistäs olette noita tehareita tilailleet kun semmonen pitäis hankkia, ja mikä olisi halpa ja kohtalaisen hyvä...ja kun kaveri sano että ota prikka pois niin missäköhän päin se majailee kun en ole näihin skoottereihin vielä perehtyny...
asdfasd
- Pyörä:
- Kymco s9
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 15.4.2008 13:23
jare kirjoitti:mistäs olette noita tehareita tilailleet kun semmonen pitäis hankkia, ja mikä olisi halpa ja kohtalaisen hyvä...ja kun kaveri sano että ota prikka pois niin missäköhän päin se majailee kun en ole näihin skoottereihin vielä perehtyny...
super9:sissä ei ole prikkaa kuristuksena, Vaan näissä on liukuholkin päässä pieni tappi jonka voi sorvata pois (sijaitsee etuvariaattorissa), tai sitten ostaa suora holkki mitä itse suosittelisin. Sillä vauhtia saisi jo sinne 70kmh paikkeille mittarissa.
Tehari kannattaa ehdottomasti tilata Easypartsista halpojen hintojen vuoksi (tecnigas ~75e, Suomessa ~120?) Tai sitten ostaa minulta kromattu sellainen ;>
jare
- Pyörä:
- kymco s9, Yamaha dt 125r
- Paikkakunta:
- Äänekoski
- Liittynyt:
- 31.1.2008 16:18
käykö vesijäähdytteisen tehari ilmajäähdytteiseen...
SnaG
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 25.10.2005 18:44
jare kirjoitti:käykö vesijäähdytteisen tehari ilmajäähdytteiseen...
Pitäisi käydä. Ainakin entisessä superissani kävi.
Allekirjoitus on heikoille
jare
- Pyörä:
- kymco s9, Yamaha dt 125r
- Paikkakunta:
- Äänekoski
- Liittynyt:
- 31.1.2008 16:18
sori kun koko ajan kyselen tyhmiä mutta kun en tiiä ni en vaan tiiä... niin elikkä onko se holkin vaihto vaikea/aikaavievä operaatio huom. en ole pahemmin perehtynyt näihin skoottereihin
SnaG
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 25.10.2005 18:44
jare kirjoitti:sori kun koko ajan kyselen tyhmiä mutta kun en tiiä ni en vaan tiiä... niin elikkä onko se holkin vaihto vaikea/aikaavievä operaatio huom. en ole pahemmin perehtynyt näihin skoottereihin
Koppa auki -> ratas lukkoon / pulttipyssy -> hippeet pois -> hihna pois -> holkin vaihto. Ja sitten päinvastaisessa järjestyksessä takaisin. Helppoa se on
Allekirjoitus on heikoille
Joorma
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:42
jare kirjoitti:sori kun koko ajan kyselen tyhmiä mutta kun en tiiä ni en vaan tiiä... niin elikkä onko se holkin vaihto vaikea/aikaavievä operaatio huom. en ole pahemmin perehtynyt näihin skoottereihin
Se on helppoa paitsi variaattorissa on yksi mutteri ärsyttävässä paikassa .
SnaG
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 25.10.2005 18:44
Joorma kirjoitti:Se on helppoa paitsi variaattorissa on yksi mutteri ärsyttävässä paikassa .
Ala katteen takana? Se on helppoa irrottaa, kun irrottelee katetta hieman ja räikän pitkällä varrella pyörittelee auki
Allekirjoitus on heikoille
Joorma
- Liittynyt:
- 26.6.2008 11:42
Onks muuten pakko vaihtaa suutin jos laittaa tehoputken vai hyytyyks se jotenki? ajattelin ostaa teharin ja kevyemmät rullat. eikös 6,5-7 gr ois hyvät teharille.
ja sitten vielä että käykö nää kymcoo?
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... ,8-Mm.htmlSori ku kyselen näin paljon mut en tiiä vielä skoottereista paljon.
SnaG
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 25.10.2005 18:44
Joorma kirjoitti:Onks muuten pakko vaihtaa suutin jos laittaa tehoputken vai hyytyyks se jotenki? ajattelin ostaa teharin ja kevyemmät rullat
Ei oo välttämättä pakko, mutta silloin ei saa putkesta kaikkia tehoja irti ja muutenki saattaa olla aika paska ajaa
Allekirjoitus on heikoille
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista