Aprilia SR50R (kaasutin)

krisseh^
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
20.3.2008 16:48

ViestiKirjoittanut krisseh^ » 5.7.2008 2:18

Naxtedy kirjoitti:Sori kun oon laiska mutta minkä kokonen suutin on vakiona nollakutosessa?


53..
Naxtedy
Liittynyt:
7.11.2007 15:34
Aprilia SR50 r

ViestiKirjoittanut Naxtedy » 5.7.2008 17:23

crsse kirjoitti:
Naxtedy kirjoitti:Sori kun oon laiska mutta minkä kokonen suutin on vakiona nollakutosessa?


53..


Mitäköhän kakkaa.. mulla oli 60 mutta kaverilla oli kyl 53. No ei sen nii väliä enää.
Cliccer
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Liittynyt:
10.6.2006 2:02

ViestiKirjoittanut Cliccer » 9.7.2008 18:04

onko apria sr:ässä 2002 vm vaakaminarelli? mikä olis Halvin putki??? meni vakio katki :D ja muutenkin ihan ruosteen raiskaama
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/42152
Räsää mulkasemaan!
Makkele
Pyörä:
neljä tassua
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
5.9.2007 17:29

ViestiKirjoittanut Makkele » 5.8.2008 0:09

osaisko ku teist tehä pient vianmäärityst. nimittäin käytin täs hiljattai ekas huollos mun särän, ja sen jälkee, ku lämpimäl koneel lähtee kiihyttää täyskaasul tai on ajamas ylämäkee alkaa kuuluu variaattorist päin jotai ihme poksumista? :eek: :s
ei riemulla rajaa, kun apinalla ajaa!
Michoi
Liittynyt:
9.4.2006 11:07

ViestiKirjoittanut Michoi » 9.8.2008 14:10

Tietääkö kukaan missä päin tuollla sijaitsee vilkkurele?
wertykaali
Liittynyt:
30.4.2008 13:53
rullat

ViestiKirjoittanut wertykaali » 5.9.2008 17:13

mitkä olisi aprillia sr racingin -02 vakio rullien koko ja paino.
Aprillipila
Liittynyt:
31.3.2008 16:54

ViestiKirjoittanut Aprillipila » 9.9.2008 18:04

heittäkääs nopeesti, että saanko varin etulevyn pultin auki JA KIINNI ilman pulttipyssyä? et lähteekö se pyörii ku yrittää kiristää :DDD
Nuuberi
Liittynyt:
20.5.2004 10:34

ViestiKirjoittanut Nuuberi » 10.9.2008 20:08

Moi

Osaiskohan joku auttaa?? Elikkäpäs Tein tuossa ditec:iin konerempan, nyt kun sain tuossa moottorin läjään niin ei lähde käyntiin vaan sytyttää hetken starttauksen jälkeen vika valon palamaan. Ei edes meinaa lähteä käymään.

Homma on mennyt niin että, alakerta on rempattu jo hieman aikaisemmin, nyt sitten mäntä ja männän renkaat meni uusiksi männänrenkaan katkettua kahden viikon ajon jälkeen. Eli ns. isomman rempan jälkeen kone kyllä vielä kävi mutta nyt männänrenkaan katkeamisen jälkeen ei käyntiin ole enää edes meinannut lähteä.
Hylppänä
Pyörä:
Yamaha Yzf R125
Liittynyt:
18.8.2008 19:26
Rajotin

ViestiKirjoittanut Hylppänä » 27.9.2008 18:01

Laitan nyt tänne viestin tost factoryst ku sen oma topicci on lukittu. sellast vaan mietin et jos ottaa varin prikan pois mut ei koske kierrosrajottimeen mitenkään nii tuleeko vauhtia lisää? alamäes pysäyttää kierrokset 10 000 ja vauhti n.53. kierroksia on vähä liika tiiän mut en ite voi tehä mitään ku on ruisku peli. :|
MAczulskij
Liittynyt:
13.8.2008 23:23

ViestiKirjoittanut MAczulskij » 29.9.2008 18:59

Minkäs laisii kurei putkes o =)?
DjJomB
Liittynyt:
25.4.2008 16:33
särä

ViestiKirjoittanut DjJomB » 30.9.2008 15:08

Oon nyt kallistunut Apriliaan ja semmonen pitäis saaha eli kumpi parempi kaasari vai ruisku?
Paljon kaasari vie bensaa?
Onko kaasareis paljonki vikoja?
MAczulskij
Liittynyt:
13.8.2008 23:23

ViestiKirjoittanut MAczulskij » 30.9.2008 21:26

suorasuihkutus malli kiihtyy paremmin =). Mut jää kyl myös huiput matalemmaksi. jos haluut ostella osii osta suorasuihkutus jos et haluu niinkä paljoo osta kaasari
poeka
Liittynyt:
14.5.2007 21:48
aprilia

ViestiKirjoittanut poeka » 4.10.2008 23:47

miten on ku oon aatellu ostaa aprilian mutta en tiiä ostasinko ruikun vai kaasari mallin.. ku kaverilla on ruisku malli ja on ollu tosi paljo vikoja ja taas toisella kaverilla kaasari sr nii se on toiminu moitteettomasti.. mitäs mieltä täällä ollaan asiasta??
tupe15
Pyörä:
Aprilia SR 50 Racing -99
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2008 18:26

ViestiKirjoittanut tupe15 » 17.10.2008 8:37

Makkele kirjoitti:osaisko ku teist tehä pient vianmäärityst. nimittäin käytin täs hiljattai ekas huollos mun särän, ja sen jälkee, ku lämpimäl koneel lähtee kiihyttää täyskaasul tai on ajamas ylämäkee alkaa kuuluu variaattorist päin jotai ihme poksumista? :eek: :s

Mulla oli sama homma kun olin tehnyt konerempan, olin liikaa rasittanut mopoa niin oli männänrengas poikki, ja kun tuota oli jatkunut noin kuukauden, niin leipas kiinni! Luulin itekkin että ääni kuului variaattorista, mutta se kuului moottorista se poksunta :D

Aprillipila kirjoitti:heittäkääs nopeesti, että saanko varin etulevyn pultin auki JA KIINNI ilman pulttipyssyä? et lähteekö se pyörii ku yrittää kiristää :DDD

Itse olen onnistunut tässä hommassa.


poeka kirjoitti:miten on ku oon aatellu ostaa aprilian mutta en tiiä ostasinko ruikun vai kaasari mallin.. ku kaverilla on ruisku malli ja on ollu tosi paljo vikoja ja taas toisella kaverilla kaasari sr nii se on toiminu moitteettomasti.. mitäs mieltä täällä ollaan asiasta??

Iteltä löytyy kaasari, vm99, toimi moitteetta melkein 10 vuotta ja yli 30000 kilometriä, mutta sitten tein konerempan jota ei olisi edes tarvinut vielä tehdä, niin sitten alkoi ilmetä vähän ongelmia.
Luulen, että jos en mitään remonttia olisi tehnyt, niin toimisi vieläkin kuin uusi! Ja kyllä kaasarikin kiihtyy ihan yhtä lujaa ellei nopeampaakin kuin ruisku, ainakin jos vähän variaattoria säätää ja kenties teharin laittaa!
http://www.pointshop.fi/?ref=2418259 toimii ;)
Captain16
Pyörä:
MZ RT125
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.6.2008 10:58

ViestiKirjoittanut Captain16 » 17.10.2008 12:22

tupe15 kirjoitti: Ja kyllä kaasarikin kiihtyy ihan yhtä lujaa ellei nopeampaakin kuin ruisku, ainakin jos vähän variaattoria säätää ja kenties teharin laittaa!

Vaan mitäs jos ruiskuun laittaa teharin ja säätää variaattoria? Onhan se nyt aika eri asia jos vertaa vakiota ja teharillista.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista