KymcoAgility
- Pyörä:
- Ex: Kymco Agility, Nyk: Yamaha BW's
Hibedihou kirjoitti:Jos jollain on tarpeettomana, ni äkkiä mulle yksärii tai tänne ketjuun viestiä!
Kiitos =)
Kannattaa melkee kysellä noist firmoist jotka myy purkuosia, tää motot netin Kymco Agility osio suht kuollut.
KymcoAgility
- Pyörä:
Millast sulaket pitäs tähä Kymcoo hakee?
käpäzz
- Pyörä:
- Derbi senda X-Race vm. 07
Nonii, elikkäs mul tuli tollane ongelma toho skobaa et hyvin lähtee käyntii ja hyvä tyhjäkäynti ja seos on ok ja kaikki kunnossa, mutta heti kun antaa kierroksia nii booaa... Mistä tämä johtuu?
Hibedihou
- Pyörä:
- Derbi GPR 125 Racing '07
KymcoAgility kirjoitti:Hibedihou kirjoitti:Jos jollain on tarpeettomana, ni äkkiä mulle yksärii tai tänne ketjuun viestiä!
Kiitos =)
Kannattaa melkee kysellä noist firmoist jotka myy purkuosia, tää motot netin Kymco Agility osio suht kuollut.
Onhan sitä kyselty, mutta aika hiljasta on ollu
jou
KymcoAgility
- Pyörä:
käpäzz kirjoitti:Nonii, elikkäs mul tuli tollane ongelma toho skobaa et hyvin lähtee käyntii ja hyvä tyhjäkäynti ja seos on ok ja kaikki kunnossa, mutta heti kun antaa kierroksia nii booaa... Mistä tämä johtuu?
suutin?
käpäzz
- Pyörä:
ei ollu siitäkää... sai vaa liikaa ilmaa
KymcoAgility
- Pyörä:
käpäzz kirjoitti:ei ollu siitäkää... sai vaa liikaa ilmaa
eli isommalla suuttimella ois korjaantunut
alotofjuice
- Pyörä:
- Aprilia RS 50 -04
itelläni agility vm 04. oon ottanu cdi-rajottimen pois, prikan pois ja 4,0gr rullat, kulkee 60 mittariin ja jättää monet 2t mopot
KymcoAgility
- Pyörä:
alotofjuice kirjoitti:itelläni agility vm 04. oon ottanu cdi-rajottimen pois, prikan pois ja 4,0gr rullat, kulkee 60 mittariin ja jättää monet 2t mopot
mun kymco ei jätä ketään tai mitään
alotofjuice
- Pyörä:
- Aprilia RS 50 -04
tuolla jollain sivulla puhuttiin rajoittimen poistamisesta cdi:ssä... ite poistin sen näin
http://www.youtube.com/watch?v=eaVK2arj9PM
KymcoAgility
- Pyörä:
Ite sulattelin sytkärillä ja sit jollai puukolla revin paskaa muovii siit päältä
lat31
Nonni nyt on sitten tuo kymco kaivettu esiin ja ajamassa käväsin jo. Mites ton kymcon sais kiihtymään paremmin, kun tuntu ettei valoista liikkeelle pääse. Tällä hetkellä on vaihdettu rajatonholkki sisään ei muuta...
KymcoAgility
- Pyörä:
lat31 kirjoitti:Nonni nyt on sitten tuo kymco kaivettu esiin ja ajamassa käväsin jo. Mites ton kymcon sais kiihtymään paremmin, kun tuntu ettei valoista liikkeelle pääse. Tällä hetkellä on vaihdettu rajatonholkki sisään ei muuta...
Juu uskon et on vitun lahna
Ite oon ohittanu ton kierrostenrajottimen? Jos et hyvää vakio cditä haluu tuhota nii osta rajoittamaton
www.virijavara.fi
lat31
KymcoAgility kirjoitti:lat31 kirjoitti:Nonni nyt on sitten tuo kymco kaivettu esiin ja ajamassa käväsin jo. Mites ton kymcon sais kiihtymään paremmin, kun tuntu ettei valoista liikkeelle pääse. Tällä hetkellä on vaihdettu rajatonholkki sisään ei muuta...
Juu uskon et on vitun lahna
Ite oon ohittanu ton kierrostenrajottimen? Jos et hyvää vakio cditä haluu tuhota nii osta rajoittamaton
http://www.virijavara.fi
kumpis se noista olis tuo vaihtovirta vai tasavirta. Ja missähän kohdassa tota CDI:tä se rajotin piuha menee ja onko helppo ohittaa?
käpäzz
- Pyörä:
en tosiaa tiiä mikä siinä voi olla... skoba on kallellaan ottaa kierroksia hyvin kun laittaa sen ajoasentoon vieläkin ottaa kierroksia jotenkin mutta hetikun lähtee liikkeelle booaa... tai jos laittaa sen siihen vaakatasoon nii siinäkin saattaa jo booata eli ei tarvitse lähteä välttämättä liikkeelle... vasemmalle ja oikealla kun kallistaa nii ottaa kierroksia normaalisti! Mikä vikana?
http://www.youtube.com/watch?v=W341hRjfSms <---- tyyliin, mutta kone on kyllä jo lämpimänä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista