w|||e
sasu` kirjoitti:ernest miller kirjoitti:Ittelläni on vivacity vuosimallia 2002.kuinka kovaa sen saa kulkemaan kun sitä ottaa prikan pois?
Sellaiset ~60km/h.
Kyl se ny enemmän menee. Aattelin kysästä et paljo teiän rekisteriotteet ilmottaa kuivapainoksi? kun mulla on toi compact -malli ja rekisteri ote sanoo notta 88kg. Mietin vaa ku tonhan pitäis olla mallisarjan pienin et onko painossakin eroa..
PeLe^^
w|||e kirjoitti:sasu` kirjoitti:ernest miller kirjoitti:Ittelläni on vivacity vuosimallia 2002.kuinka kovaa sen saa kulkemaan kun sitä ottaa prikan pois?
Sellaiset ~60km/h.
Kyl se ny enemmän menee. Aattelin kysästä et paljo teiän rekisteriotteet ilmottaa kuivapainoksi? kun mulla on toi compact -malli ja rekisteri ote sanoo notta 88kg. Mietin vaa ku tonhan pitäis olla mallisarjan pienin et onko painossakin eroa..
Itellä näyttäis olevan 89 kg että ei mikään huima ero.. vaikka ainoo erohan siin on oikeestaan ne renkaat (10" --> 12") Ja oma Viva kulkee mittariin n.70 prikan poistolla tasasella..
w|||e
Hjiivatti kirjoitti:w|||e kirjoitti:sasu` kirjoitti:ernest miller kirjoitti:Ittelläni on vivacity vuosimallia 2002.kuinka kovaa sen saa kulkemaan kun sitä ottaa prikan pois?
Sellaiset ~60km/h.
Itellä näyttäis olevan 89 kg että ei mikään huima ero.. vaikka ainoo erohan siin on oikeestaan ne renkaat (10" --> 12") Ja oma Viva kulkee mittariin n.70 prikan poistolla tasasella..
No ei oo tosiaa suuri ero.. mun viva kelaa mittarin loppuu tasasella
en sitte tiiä et paljo se mittari kusettaa siel suuremmissa nopeuksissa mut jos se jatkuu samaa asteikkoa mittarin loppumisen jälkee ni mittarin mukaa mennää 90
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
Onko joku täällä uusinu Vivaan mitään katteita? Paljonkohan maksaa jos tilaa maahantuojalta sen etukatteen joka on valojen ympärillä ja sen läpi menee etu putket? Easypartsilla se maksaa jotain 130e, onkohan se maahantuojalta tilattuna kalliimpi? Oon kyl aika varma että on...
Turbo Peugeot
Pösötin kirjoitti:Onko joku täällä uusinu Vivaan mitään katteita? Paljonkohan maksaa jos tilaa maahantuojalta sen etukatteen joka on valojen ympärillä ja sen läpi menee etu putket? Easypartsilla se maksaa jotain 130e, onkohan se maahantuojalta tilattuna kalliimpi? Oon kyl aika varma että on...
varmaan maahantuojalla vielä kalliimpi,ittekki pitäs saada se etuvalon ylä puolelle uus kate kun kiinnikkeet menny poikki
Turbo Peugeot
paljo tulis lisää nopeutta jos tukkii hukkiksen?
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
Turbo Peugeot kirjoitti:paljo tulis lisää nopeutta jos tukkii hukkiksen?
Jos on prikka otettu pois niin menee se semmosen ~70-80km/h... Jos ei prikkaa nii ei se hirveesti vaikuta huippunopeuteen, vääntöön ja kiihtyvyyten enemmänkin mutta kyllä sitä nopeuttakin tulee semmoset 5-10km/h lisää.
Turbo Peugeot
Pösötin kirjoitti:Turbo Peugeot kirjoitti:paljo tulis lisää nopeutta jos tukkii hukkiksen?
Jos on prikka otettu pois niin menee se semmosen ~70-80km/h... Jos ei prikkaa nii ei se hirveesti vaikuta huippunopeuteen, vääntöön ja kiihtyvyyten enemmänkin mutta kyllä sitä nopeuttakin tulee semmoset 5-10km/h lisää.
no mulla on prikka pois
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
Saakos Vivaan muualta alkuperäisosia ulkomailta kun Easypartsilta?
Turbo Peugeot
Pösötin kirjoitti:Saakos Vivaan muualta alkuperäisosia ulkomailta kun Easypartsilta?
en oo ainakaan löytäny muuta kun sieltä
timppad
Turbo Peugeot kirjoitti:kertokaapas joku mulle mikä se pikku pilli on joka lähtee pakoputkesta katteitten alle??
En kattonu tarkemmin et on kukaan vastannu tuohon mutta.. Se putki jatkuu siitä koneen kylkeen jossa on semmonen pumpuntapanen(ehkä joku tahdistin) sydeemi ja siitä taas se jatkuu hämärään möykkyyn jonka kautta kiertää voitelu öljytkin kaasariin. Eli todennäköisesti liitty voitelujärjestelmään joten ei kannata repii sitä letkuu pois ja tukkii sitä pientä putkee..hukkaputki on sitte tietysti erikseen. Ittellä on 04 silversportti ja oon aukassu pari kertaa kyseisen koneen. Edellä mainittu on sitte mun omia päätelmiä, ei mitää faktaa!
tecro
se letku on semmonen ilmapumppu jolla saadaan ns "pienemmät" päästöt...
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
timppad
tecro kirjoitti:se letku on semmonen ilmapumppu jolla saadaan ns "pienemmät" päästöt...
Selittelehä tarkemmin..
Raj-ala
Se pumppaa pakoputkeen ilmaa, joka muuttaa hiilimonoksidin (häkä) hapeksi ja hiilidioksidiksi. Eli se vahvistaa kasvihuoneilmiötä, koska hiilidioksidi on yksi kasvihuonekaasuista.
timppad
Raj-ala kirjoitti:Se pumppaa pakoputkeen ilmaa, joka muuttaa hiilimonoksidin (häkä) hapeksi ja hiilidioksidiksi. Eli se vahvistaa kasvihuoneilmiötä, koska hiilidioksidi on yksi kasvihuonekaasuista.
Kertokaahan mulle ku käsittääkseni kaikki tuorevoitelu moottorit tarvii jonkunlaisen öljypumpun: 1. siirtää tankilta öljyn esim. kaasariin tai imukaulaan. 2. säätelee sitä öljyn määrää ku kierrokset nousee ja laske U know.. Mistä se sitte löytyy. Ja minkä vuoksi se "ilma" sitte menee sen saman laatikon kautta minkä kautta öljykin menee.
Ja saahan noi pakokaasut tota ihmeellistä ilmaa ku pääsevät pakoputkesta ulos..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista