Qki Jr
Nitro pätkii, ei sillai et olis johnaki sähkös vikaa, koska yhtäkkiä ajosta katoaa tehot ja kone booaa mut jos pitää kaasun pohjas se kohta kerää ittensä ja jatkaa.. kokeilin endota pikkasen ja vika katos hetkeksi kunnes piti poltaa kummia sillalla... ajattelsin et kaasaris olis moskaa tai muuta vastaavaa pensan saannissa
viriähän ei oo ku malossin keltaset kytkinjouset ja v-p, leovincen TT ja 68 suutin neula alimmas..
ja teki tämän sen jälkeen ku olin irrottanu kaasarin ja vaihtanut suuttimen ja neula nostanu...
ideoita kellää??
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Isompaa suutinta kehiin, joku 72 olis varmaan soppeli.
Qki Jr
säädöt olis aika hyvät, kiertää paikallaan hyvin ja muuta. ja röpötti 72 suuttimella niin ettei päässy edes kunnolla liikkeelle...
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
Putsaappas ilmanputsari, seoksen ja neulankin säädöllä saa ihmeitä aikaan.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Kilahvi
Eikös roxissa ole ilmanputsarissa se tötterö kurina? Pitääkö se ottaa pois kokonaan vai riittääkö että sitä nostaa?
kym5co2
itsellä ei lämpömittari toimi roxsissa ja luulen et käy vähä kuumana, olisko kellää mitää neuvoo
et mite sais selville käykö kuumana vai ei?. ja miten päin letkut tulevat vesipumpulle, mulla on sillee et pytyltä ylempää ja syyläriltä alempaa onko oikei??
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
Ilmattu vesijärjestelmä? Termostaatti toimii? Tuon voi testata laittamalla kuumaan (90°C) veteen ja katsomalla avautuuko se. Joku roximiäs voi noiden vesiletkujen paikkoihin kommentoida
Paska mikä paska.
Lacegsi
kym5co2 kirjoitti:miten päin letkut tulevat vesipumpulle, mulla on sillee et pytyltä ylempää ja syyläriltä alempaa onko oikei??
on oikein.
kym5co2
Huomasin myös että edellinen omistaja oli laittanut termarin siihen kannesta lähtevän letkun alkuun, eikä kanteen niinkuin kuuluisi, voiko vaikuttaa toimintaan? Termari toimi oikein kun kokeilin sitä kuumassa vedessä.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Kyllä voi. Siis ei ole siinä omassa kolossaan? Jos ei ole siinä niin miten on edes kiinni saatu?
kym5co2
Sudee kirjoitti:Kyllä voi. Siis ei ole siinä omassa kolossaan? Jos ei ole siinä niin miten on edes kiinni saatu?
se on vain tungettu sinne letkuun.
maapertaja
- Pyörä:
- Aprilia rx 80cc
Hei, itellä on vireinä prikka pois ja stage 6 vapaasti virtaava ilmanputsari ja stage 6 pro replica ja siel on ny +100 kytkin jouset ja on todellaki liian jäykät nii mikkä ois hyvät näille vireille?? ja jos mitää auttaa nii suutin o 75
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Kai se perus malossin punainen..
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
adeski
- Pyörä:
- Yamaha Aerox 12 ja Derbi X-race 04
Oisko joku giannelli go tai kuriton vakioputki hyvä jos haluisin että roksilla ois hyvä keulia?
Virit: Motorforce 50cc midrace, s6 r1200 ja jotain pientä.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Kuriton tai tyhjennetty vakioputki vois olla aika hyvä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista