Piaggio/Gilera + Gilera Runner

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 12.9.2010 22:09

Joku 70-140 väliltä.

Oikeasti sitä ei voi näin ruudun takaa sanoa, se on täysin yksilökohtainen.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
DrPepper
Liittynyt:
6.9.2010 19:37

ViestiKirjoittanut DrPepper » 13.9.2010 15:43

DrPepper kirjoitti:Moi.

Elikäs minulla on tuolla tallissa lojunut jo jonkun aikaan Piaggio Nrg vuosimallia 97.Ongelma on se että se ei käynnisty.Kaasari on putsattu moneen kertaan,tulppa vaihdettu ja antaa hyvän kipinän.Pari päivää sitten se lähti käyntiin (jes) mutta ei se kauaa käynissä pysy.Eli missä vika? Kenties automaattiryypyssä?Vai pitäisikö öljupumppuun tehdä säätöjä kun tulppa menee nopeasti märäksi bensasta ja/tai 2-tahtiöljystä.
:nolo:






Noniin nyt on vika selvinnyt.Vika ei ollut männässä vaan automaattiryypyssä.Nyt pitää vain selvittää mikä siinä automaattiryypyssä on vikana.Mitään ideoita vai ostanko kokonaan uuden ryypyn?
-mikelson-
Liittynyt:
19.10.2009 18:30

ViestiKirjoittanut -mikelson- » 13.9.2010 15:50

suosittelen ostamaa manuaalisen ryypyn :D
ilmari2000
Liittynyt:
13.9.2010 16:11

ViestiKirjoittanut ilmari2000 » 13.9.2010 16:29

Matka/nopeus mittari ei toimi oikein. Se saattaa näyttää nollaa välillä esim 20km matkan,sitten toimii useamman päivän. Mikähän sitä vaivaa?. Miten runnerissa mittari toimii?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 13.9.2010 18:15

Sähköinen anturi voi olla sökö tai liitin on huonosti kiinni.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
nigwe
Pyörä:
PV
Paikkakunta:
kantahäme
Liittynyt:
22.8.2008 17:28

ViestiKirjoittanut nigwe » 14.9.2010 19:28

4-tahtisesta Piaggio zipistä hajos joku "jäähdytinlautanen" tai joku muu vastaava, niin myydänkö tohon zippiin varaosia suomessa vai tarviiko tilata esim. easylta. Jos täytyy tilata easylta niin kuinka kauan noita osia yleensä saa odottaa
Gillef
Pyörä:
WRE 125
Paikkakunta:
Haukipudas, Oulu
Liittynyt:
26.4.2009 14:38

ViestiKirjoittanut Gillef » 14.9.2010 20:33

Missäköhän vika, kun typhoonista on otettu mittaristo irti, niin virtalukko ei enään toimi? Eli lähtee käyntiin kun virrat on kiinni/ei sammu kun virrat kääntää kiinni? Heti kun mittariston laittaa kiinni, virtalukkokin toimii normaalis
Henkka13
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
26.1.2007 20:27

ViestiKirjoittanut Henkka13 » 14.9.2010 23:45

Typhoonissa on variaattorissa, rullakupissa semmonen levy mikä ruuveilla kiinni. Onko joku kuristus? Kannattaako ottaa pois? Vai mikä toi sitte on ? Ei ainaskaa omissa edellisissä skobissa oo tommosta ollu :O
Alec__
Liittynyt:
27.9.2006 11:13

ViestiKirjoittanut Alec__ » 15.9.2010 1:15

Itellä kans samanmoinen vakiovarissa. Poisto ei pitäis nopeutta tuoda mut voit silti huoletta koittaa ajaa ilman sitä. Tuu kertomaan oliko vaikutusta :D
Motoforce 70cc Alu-Racing Stage6 R1200 Piaggi00n @mototalli
runneri08
Liittynyt:
14.7.2008 17:05

ViestiKirjoittanut runneri08 » 15.9.2010 18:40

Oisko missään ohjeita koneen irrotukseen?...pitäisi mäntä saada vaihdettua. :|
Gagsu
Pyörä:
Gilera Runner 50 Sp
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
15.1.2009 17:43

ViestiKirjoittanut Gagsu » 15.9.2010 19:30

Alkaa olemaa aika pahassa kunnossa toi vanha ilmanputsari reikiä ja kaikkee :S joten uutta pitäs hommata varmaankin. Eli kannattaako ostaa vaa uus se filteri siihe vakio boksii niitähä saa malossin valmistamanaki vähä paremmi virtavana versiona vai kannattasko ostaa joku power filter tyyline systeemi ? Tehari virit siis skobassa.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 15.9.2010 19:43

Mitään piperiä tai powerfilteriä ei kannata laittaa, Malossin elementin laittaminen on riittävä toimenpide.

runneri08 kirjoitti:Oisko missään ohjeita koneen irrotukseen?...pitäisi mäntä saada vaihdettua. :|
Konetta ei minusta tarvitse irroittaa männän vaihtoa varten. Kypäräboksin huoltoluukun ja sivulla olevien pikku katteiden irroittaminen ovat olleet riittävät toimenpiteet sylinterin irroitusta varten. Muutama kuva siitä operaatiosta:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Gagsu
Pyörä:
Gilera Runner 50 Sp
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
15.1.2009 17:43

ViestiKirjoittanut Gagsu » 15.9.2010 20:04

Onko dna:n ja runner sp filtterit samat ? ku mulla siis o sellane suorakaiteen muotonen ja netis myytävät o kaikki enemmänkin kolmion mallisia :O ja dna:n filtterii katoin nii se oli ainaki kuvissa iah samannäköne
Henkka13
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
26.1.2007 20:27

ViestiKirjoittanut Henkka13 » 16.9.2010 14:33

Jos jollai myydä typhooniin sopivaa vakio ilmanputsaria niin YV:tä!

lähti kilvet -.-
meneekö muuten katsastuksesta semmosella torvi töötillä jonka voi kiinnittää tankoon? Kuuluu kyllä kova ääni :D
Alec__
Liittynyt:
27.9.2006 11:13

ViestiKirjoittanut Alec__ » 16.9.2010 14:49

jaahas.. menit sit ottaa sen rajotinlevyn pois. En tiennykkää et noin paljo tehoo tuo :)
Motoforce 70cc Alu-Racing Stage6 R1200 Piaggi00n @mototalli

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista