Piaggio NRG Power DD / DT

huqqis
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.10.2008 18:57

ViestiKirjoittanut huqqis » 3.9.2010 17:22

No eipä oikeestaa kattoo ettei vaa leikkaa liikaa sillä dremelillä, koska menee sitte rumaksi. Nimittäis kokemusta on.
sherlock
Pyörä:
Suzuki PV x2
Liittynyt:
27.9.2009 21:20

ViestiKirjoittanut sherlock » 3.9.2010 21:09

NRG menee sen 70 mittarii ni aattelin et on otettu prikka pois ku täält luin et menee prikaton menee sen 70. Tilasin sit variaattorin prikan ja lukittimen. Aloin sit laittamaa sit prikkaa sinne ni sit siel olikii jo prikka. Ni mitäs muuta tohon on voitu tehä et se menee ton verran ? Ja on vakioputki ja pytty mut oli se leiponu ni edellinen omistaja oli vaihtanut männän ni se on varmaa samal porauttanu. mut tuskin poratuksellakaa noin paljoo menis.
Jesdd
Pyörä:
Aprilia SX -07
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.9.2009 16:31

ViestiKirjoittanut Jesdd » 4.9.2010 11:00

sherlock kirjoitti:NRG menee sen 70 mittarii ni aattelin et on otettu prikka pois ku täält luin et menee prikaton menee sen 70. Tilasin sit variaattorin prikan ja lukittimen. Aloin sit laittamaa sit prikkaa sinne ni sit siel olikii jo prikka. Ni mitäs muuta tohon on voitu tehä et se menee ton verran ? Ja on vakioputki ja pytty mut oli se leiponu ni edellinen omistaja oli vaihtanut männän ni se on varmaa samal porauttanu. mut tuskin poratuksellakaa noin paljoo menis.

Onko hukkaputkia tukittu?
tonoo
Pyörä:
Fillari..
Paikkakunta:
Kerava Hoods
Liittynyt:
18.8.2008 13:39

ViestiKirjoittanut tonoo » 4.9.2010 13:32

Bensapumpusta lähtee kolme letkua 2 bensa ja yks musta ja meneeks se kolmas musta imukaulaan kiinni taino tarkalleen siihen imukaulan alle.? Ja sit et mult hävis se musta letku ja siin olis simmonen valkoinen liitin päässä ja se meni kiinni siihen imukaulaan... Niin kysymys kuuluu että voiks laittaa suoraan bensaletkulla siihen imukaulaan vai pitääks olla se valkonen liitin?
Tsekkaa ilmotukset!
Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 5.9.2010 20:23

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... ilver.html <-- meneekö tuo myös Piaggio NRG power DD -07:skaan?
huqqis
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.10.2008 18:57

ViestiKirjoittanut huqqis » 7.9.2010 10:36

Vezkuu kirjoitti:http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0118520616/0-4-175/1835/Schokbrekerverlenger-Piaggio-Tnt-Zilver.html <-- meneekö tuo myös Piaggio NRG power DD -07:skaan?

Menee
Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 7.9.2010 23:09

Miten, pystyykö tota poweria säätään jotenkin että kiertäs paremmin, ottas isommat kierrokset, vääntäs enemmän, kiihtys paremmin, mutta huippunopeus vois olla 60-65km/h tienoilla? ;)

Vääntö, kiertäminen ja kierrokset ois tärkeimmät :D
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 8.9.2010 11:59

Vezkuu kirjoitti:Miten, pystyykö tota poweria säätään jotenkin että kiertäs paremmin, ottas isommat kierrokset, vääntäs enemmän, kiihtys paremmin, mutta huippunopeus vois olla 60-65km/h tienoilla? ;)

Vääntö, kiertäminen ja kierrokset ois tärkeimmät :D


En tajua miks pitää olla isot kierrokset koska vääntö ja kiihtyvyys ovat maksimissa tietyllä kierrosalueella, jos se ylitetään molemmat huononee... Jos kierrokset kiinnostaa niin laita vaikka 2g rullat ja liian kiree vp-jousi. Sitte ajat nii kauan kun kone kestää eli ei kauaa :P
Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 8.9.2010 14:51

l000l kirjoitti:
Vezkuu kirjoitti:Miten, pystyykö tota poweria säätään jotenkin että kiertäs paremmin, ottas isommat kierrokset, vääntäs enemmän, kiihtys paremmin, mutta huippunopeus vois olla 60-65km/h tienoilla? ;)

Vääntö, kiertäminen ja kierrokset ois tärkeimmät :D


En tajua miks pitää olla isot kierrokset koska vääntö ja kiihtyvyys ovat maksimissa tietyllä kierrosalueella, jos se ylitetään molemmat huononee... Jos kierrokset kiinnostaa niin laita vaikka 2g rullat ja liian kiree vp-jousi. Sitte ajat nii kauan kun kone kestää eli ei kauaa :P


No ehkä on pare pitää tuollaisenaan ;D
sherlock
Pyörä:
Suzuki PV x2
Liittynyt:
27.9.2009 21:20

ViestiKirjoittanut sherlock » 8.9.2010 17:14

Jesdd kirjoitti:
sherlock kirjoitti:NRG menee sen 70 mittarii ni aattelin et on otettu prikka pois ku täält luin et menee prikaton menee sen 70. Tilasin sit variaattorin prikan ja lukittimen. Aloin sit laittamaa sit prikkaa sinne ni sit siel olikii jo prikka. Ni mitäs muuta tohon on voitu tehä et se menee ton verran ? Ja on vakioputki ja pytty mut oli se leiponu ni edellinen omistaja oli vaihtanut männän ni se on varmaa samal porauttanu. mut tuskin poratuksellakaa noin paljoo menis.

Onko hukkaputkia tukittu?

No jos ois tukittu ni meniskö se ton 70?
huqqis
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.10.2008 18:57

ViestiKirjoittanut huqqis » 8.9.2010 21:46

Vezkuu kirjoitti:Miten, pystyykö tota poweria säätään jotenkin että kiertäs paremmin, ottas isommat kierrokset, vääntäs enemmän, kiihtys paremmin, mutta huippunopeus vois olla 60-65km/h tienoilla? ;)

Vääntö, kiertäminen ja kierrokset ois tärkeimmät :D


Itellä hukkaputket tukittu, ilmakuri pois+kaasarin säädöt. Prikkaa viilattu että kulkee 58km/h poliisin tutkaan :D ja kiihtyy iha pirun hyvin, jätättää tehari skoottereitaki. Suosittelen lämpimästi.
ootman
Pyörä:
Piaggio NRG power DD
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
11.9.2009 17:51

ViestiKirjoittanut ootman » 9.9.2010 14:37

Sanokaapa te viisaammat missä sen kaasarilta lähtevän sähköjohon toinen pää on? Ei tuu jännitettä niihin piuhoihin vaikka ilmeisesti pitäis ja tyhjäkyänti häikkää.
-mikelson-
Liittynyt:
19.10.2009 18:30

ViestiKirjoittanut -mikelson- » 9.9.2010 16:01

huqqis kirjoitti:
Vezkuu kirjoitti:Miten, pystyykö tota poweria säätään jotenkin että kiertäs paremmin, ottas isommat kierrokset, vääntäs enemmän, kiihtys paremmin, mutta huippunopeus vois olla 60-65km/h tienoilla? ;)

Vääntö, kiertäminen ja kierrokset ois tärkeimmät :D


Itellä hukkaputket tukittu, ilmakuri pois+kaasarin säädöt. Prikkaa viilattu että kulkee 58km/h poliisin tutkaan :D ja kiihtyy iha pirun hyvin, jätättää tehari skoottereitaki. Suosittelen lämpimästi.


saa olla aika kehno tehari että jää vakioputkelle :D
Jesdd
Pyörä:
Aprilia SX -07
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.9.2009 16:31

ViestiKirjoittanut Jesdd » 9.9.2010 16:21

sherlock kirjoitti:
Jesdd kirjoitti:
sherlock kirjoitti:NRG menee sen 70 mittarii ni aattelin et on otettu prikka pois ku täält luin et menee prikaton menee sen 70. Tilasin sit variaattorin prikan ja lukittimen. Aloin sit laittamaa sit prikkaa sinne ni sit siel olikii jo prikka. Ni mitäs muuta tohon on voitu tehä et se menee ton verran ? Ja on vakioputki ja pytty mut oli se leiponu ni edellinen omistaja oli vaihtanut männän ni se on varmaa samal porauttanu. mut tuskin poratuksellakaa noin paljoo menis.

Onko hukkaputkia tukittu?

No jos ois tukittu ni meniskö se ton 70?

Kyllähä se vois mennäkki _mittariin_
Nutella
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.8.2010 20:49
Piaggio...

ViestiKirjoittanut Nutella » 9.9.2010 22:23

no joo... eli ostin piaggion ja virittäny jo aika paljo, pari kysymyst viel, eli:
virejä on:
hukkaputket hakattu vasaralla lyttyy,
kaasarista kuri pois,
suutin 60 <--- pitääkö olla isompi? meinaisin että pitäis mut en oo varma,
tilasin keltasen malossin painejousen ja 5,5g rullat

kysymykset:
pitääkö olla isompi suutin, aina välillä lämmöt 6 palkissa,
haittaako jos ei kytkinjousia vaihda ainoostaan painejousen,
paljonko tollasella viritetyllä koneella uskaltaa ottaa kierroksia, kun koko ajan pelkään että leikkaa kiinni :(
on nappirajoittimet hyviä kun jos on 55 tarvetta aina välillä rajottaa <-- onko helppo asentaa, käyttää?

kiitos tietäville vatsaajille :j

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista