jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Kyllä, ahtopainetta mitataan baareissa. Halusin vain todistaa tuolla selityksellä sen, että sähköturbossa ei riitä teho koneen ahtamiseen, ja se on huono keksintö
Lamsa
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 23.10.2005 13:31
Puskin prikan takasin paikalleen, ja kun mulla on tossa ruiskussa toi kisapäivitys ni vittu toi ei yhtään ole hyvä nyt. Ajaa kaasu pohjassa (GPS 55km/h) niin kierrokset 10-12k :S. Alamäessä jos antaa vähänkin kaasua alkaa toi merkkivalo palamaan mikä tarkottaa "Bensan syöttö häiriötä".
Bensaaki menee aika paljo ku kierrokset noin isoja, mutta toisaalta toi kiihtyy aika kivasti. Mut kannattaa varmaan käydä kysymäs jos noi laittais sen vanhan ruiskuohjelman ?
GeisHa
- Pyörä:
- Piaggio NRG Mc3 Purejet
- Paikkakunta:
- Siilinjärvi
- Liittynyt:
- 15.9.2008 16:30
Teillä on varmaan kokemusta noista korotuspaloista, niin minkähänlainen mahtas sopia tuohon nrg:hen. Tai lähinnä että käykö esimerkiksi roxiin tai speedfightiin sopiva koropala myös neg:hen? Ja sit vielä että jos koropala on esimerkiksi 40 mm ni kuinka paljon perä siitä sit nousee?
ardie91
- Pyörä:
- Mummokonkeli =(
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 6.7.2007 1:51
mazai kirjoitti:Teillä on varmaan kokemusta noista korotuspaloista, niin minkähänlainen mahtas sopia tuohon nrg:hen. Tai lähinnä että käykö esimerkiksi roxiin tai speedfightiin sopiva koropala myös neg:hen? Ja sit vielä että jos koropala on esimerkiksi 40 mm ni kuinka paljon perä siitä sit nousee?
Jos koropala on 40mm ni eikös perä nouse 40mm?
ja piaggiossa on erilohkot kuin roxis tai sf eli ei mene.
Asia kunnossa !
vi||3
- Liittynyt:
- 31.8.2008 12:44
Terve
Otin prikan pure jetistäni pois jonka jälkeen kone alkoi välillä vauhdin noustessa yli 60 "kahahdella" aika kovaan ääneen varikopasta (kova khhhh-ääni ja vauhti tippuu vähän?!?!). ehdin jo jonkin verran näin ajella kunnes sitten eräänä päivänä se ei enää lähtenytkään käyntiin. Avasin varikopan --> eturattaan tjms. kova päälläoleva muovi oli sulanut ja kiinnittynyt osittain kopan kuoren sisäosaan josta sitä sai kaivettua pois. Onko kellään mitään ideaa tai kokemuksia miksi mopo ei nyt toimikkaan
laitoin kyllä kaikki osat takaisin samoille paikoilleen prikkaa pois ottaessani. Olisiko sillä jotain merkitystä että mopolla oli jo ajettu vähän alle 4000km kun vasta otin prikan pois.
GeisHa
- Pyörä:
- Piaggio NRG Mc3 Purejet
- Paikkakunta:
- Siilinjärvi
- Liittynyt:
- 15.9.2008 16:30
Nii no katsos kun jousta korottaa 40 mm ni nouseehan se perä tietenkin enemmän kun se takajousi ei ole ihan sen skopen taaimmassa kohassa kiinni.
Nonii sit vielä ku tuo skootteri tekniikka on aika outoo ni onko näin että kun viilaa prikkaa millin ni huiput kasvaa 4 km/h ??
weeko
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 11.8.2008 10:31
mazai kirjoitti:Nonii sit vielä ku tuo skootteri tekniikka on aika outoo ni onko näin että kun viilaa prikkaa millin ni huiput kasvaa 4 km/h ??
Itse kyselin tätä kanssa, vastausta ei tullut mutta sitten testasin itse. Mulla (NRG PureJet) 1 milli prikkaa = noin 8 km/h.
Nyk: Derbi Atlantis '09
Ex: Piaggio NRG PureJet '05
IXS
- Paikkakunta:
- Loimaa, Humppila
- Liittynyt:
- 3.12.2005 23:26
Lamsa kirjoitti:Puskin prikan takasin paikalleen, ja kun mulla on tossa ruiskussa toi kisapäivitys ni vittu toi ei yhtään ole hyvä nyt. Ajaa kaasu pohjassa (GPS 55km/h) niin kierrokset 10-12k :S. Alamäessä jos antaa vähänkin kaasua alkaa toi merkkivalo palamaan mikä tarkottaa "Bensan syöttö häiriötä".
Bensaaki menee aika paljo ku kierrokset noin isoja, mutta toisaalta toi kiihtyy aika kivasti. Mut kannattaa varmaan käydä kysymäs jos noi laittais sen vanhan ruiskuohjelman ?
Et kaasusta voi himmata?
IXS
- Paikkakunta:
- Loimaa, Humppila
- Liittynyt:
- 3.12.2005 23:26
Mikä vika näissä purejeteissa tapaa tulppia?
Mivoo
- Pyörä:
- Piaggio Zip *Project*
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 9.8.2006 20:59
IXS kirjoitti:Mikä vika näissä purejeteissa tapaa tulppia?
Paska seos.
Piaggio Zip Mid-Race/High-End *Project* more @ gallery!
samppå
- Pyörä:
- Piaggio Nrg Power DD
- Paikkakunta:
- Kärkölä
- Liittynyt:
- 22.4.2009 16:05
Paljo purejetti kulkee prikkojen poiston jälkeen? kiihtyykö hyvin? Onko Piaggio NRG PureJet kannattava ostos toimiiko ruisku hyvin tai onko jotain ongelmia?
weeko
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 11.8.2008 10:31
samppå kirjoitti:Paljo purejetti kulkee prikkojen poiston jälkeen?
Mittariin 80-85, yleensä puhutaan että oikeaa 70-75 km/h.
samppå kirjoitti:kiihtyykö hyvin?
Kiihtyy.
samppå kirjoitti:Onko Piaggio NRG PureJet kannattava ostos toimiiko ruisku hyvin tai onko jotain ongelmia?
Itellä ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia, mopolla ajettu kohta 10 000. Joskus puhutaan et ruiskussa tulee ongelmia, mutta mulla ei tosiaan ole ollut mitään ja kyllä ihan luotettavia ovat. Hyvä ostos.
Nyk: Derbi Atlantis '09
Ex: Piaggio NRG PureJet '05
samppå
- Pyörä:
- Piaggio Nrg Power DD
- Paikkakunta:
- Kärkölä
- Liittynyt:
- 22.4.2009 16:05
Piaggio NRG 50 Power Pure Jet. Onko kellään koke muksia tuommoisesta skootterista?
purejetisti
- Pyörä:
- tyscon 250cc bad boy
- Liittynyt:
- 25.5.2007 17:31
Miten nämä purejetit on menny kaupaksi ku kohta ois tarve myyä pois mopo iän loputtua?
IXS
- Paikkakunta:
- Loimaa, Humppila
- Liittynyt:
- 3.12.2005 23:26
samppå kirjoitti:Paljo purejetti kulkee prikkojen poiston jälkeen? kiihtyykö hyvin? Onko Piaggio NRG PureJet kannattava ostos toimiiko ruisku hyvin tai onko jotain ongelmia?
Miks tarvii kysyä 100xkertaa kysyttäjä kysymyksiä? Asia selviäisi hiukan lukemalla palstaa. Jos mielen kiinto ei riitä sinne kannattaisi unohtaa moiset jutut
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista