l000l
- Liittynyt:
- 7.12.2009 21:21
Mixmax kirjoitti:no joo... eli ostin piaggion ja virittäny jo aika paljo, pari kysymyst viel, eli:
virejä on:
hukkaputket hakattu vasaralla lyttyy,
kaasarista kuri pois,
suutin 60 <--- pitääkö olla isompi? meinaisin että pitäis mut en oo varma,
tilasin keltasen malossin painejousen ja 5,5g rullat
kysymykset:
pitääkö olla isompi suutin, aina välillä lämmöt 6 palkissa,
haittaako jos ei kytkinjousia vaihda ainoostaan painejousen,
paljonko tollasella viritetyllä koneella uskaltaa ottaa kierroksia, kun koko ajan pelkään että leikkaa kiinni
on nappirajoittimet hyviä kun jos on 55 tarvetta aina välillä rajottaa <-- onko helppo asentaa, käyttää?
kiitos tietäville vatsaajille :j
60 suutin toimi mulla kurien poiston jälkee. Jos sulla on vakioputki niin aika turhaa säädät varia. Ilman kureja pitäs kiertää jotain 7000 luokkaa ilmakoneella, en tiedä kiertääkö ne nesteet enemmä
Ja sitä kiinnileikkaamista turha pelätä koska ne on suunniteltu toimimaan ilman kureja.
Nutella
- Pyörä:
- KTM
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 19.8.2010 20:49
Aauttaako rullien vaihto sitte mihinkään? Entäs ku ajattelin sillä paine jousella korjata sen että lähtee liikkeelle aikaisemmin kuin 5-6 tuhannessa.
l000l
- Liittynyt:
- 7.12.2009 21:21
Mixmax kirjoitti:Aauttaako rullien vaihto sitte mihinkään? Entäs ku ajattelin sillä paine jousella korjata sen että lähtee liikkeelle aikaisemmin kuin 5-6 tuhannessa.
Kuten sanoin, turhaan säädät varia eli ei rullien vaihto mitään hyvää tee ellei ne ole kuluneet. Ja miks pitäis lähtee aikasemmi koska vakiopyörä vakiosäädöillä toimii parhaiten.
huqqis
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 11.10.2008 18:57
Jesdd kirjoitti:Kyllähä se vois mennäkki _mittariin_
Ja itellä ainaki prikka pois, hukkaputket tukittu. Helpot 79 gpsssää
l000l
- Liittynyt:
- 7.12.2009 21:21
ISOON alamäkeen ja 30m/s puhaltavaan myötätuuleen ehkä
MacLumme
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 22.10.2007 21:21
Tuli ostettua Piaggio NRG Power DD 2005, ajettu 4000 ja ollu kaks omistajaa joista viimeisin oli ajanu vakiona ja ensimmäinen omistaja ollu vähän viritelly sitä ja laittanu jollaki tapaa takas vakioks.. Niin, mitä kureja kannattaa ottaa pois ja missä asennossa neulan pitäis kaasaris olla ku siel oli 60 suutin ja neula oli laihimmalla. Kuristuksista on saatettu palauttaa, missäs päin se kaasuttimen reikälevy on? Vakioputkikin ihan pilattu hitsaamalla laittamal niitä hukkaputkia takas tai poistaessa...
Mites tuo ilmanputsarin väliseinä, mitä sille pitäs tehä ja se tutti? Onko kukaan sitä poistanut mikä suutin niiden kanssa pitäs olla? Sais ny johki säätöihi ku menee vaa 50 tasasella...
Prikka on poistettu..
huqqis
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 11.10.2008 18:57
Eiku siinä lukee että helpot 79 km/h eli suora tie ja ois menny enemmänki
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
l000l kirjoitti:ISOON alamäkeen ja 30m/s puhaltavaan myötätuuleen ehkä
Ei tuo 79 ole mikään ihme, jos prikattomana pääsee noin 65-70 oikeaa ja teharin kanssa 85-90 oikeaa.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
runneri08
- Liittynyt:
- 14.7.2008 17:05
Miten tuon takalaakerin saa vaihdettua?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Aihe: Derbi Gp1Shape kirjoitti:Onhan siinä laakeri. Laakerin vaihdossa tarvitsee ottaa takavariaattori, alennusvaihteisto, pakoputki, rengas ja jarrulevysysteemi pois. Takavarin aukaisussa tarvitset 15mm avaimen/hylsyn ja työkalun/tavan, jolla pitää kytkinkelloa paikoillaan ettei se lähde pyörimään. Perävälit saat pois, kun avaat 5kpl 10mm pulttia ja vedät kannen irti. Muista laittaa astia alle, jonne öljyt valuvat. Renkaan ja pakoputken osaatkin varmaan ottaa. Jarrulevysysteemi lähtee, kun ottaa akselilta sokan, varmistin holkin ja mutterin irti. Jarrusatula pitää ottaa myös pois. Samalla kannattaa vaihtaa stefa siihen. Naputtele varovasti varasalla akselin päähän, jotta se tulee variaattorin puolelta pois. Irroita stefa lohkosta, sitten ota lukkosokka pois ja naputtele sopivalla holkilla laakeri irti. Päinvastanen homma kasatessa. Hintaa osille tulee noin 15-20e.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Jyrsija
- Pyörä:
- Piaggio NRG power dt 06
- Liittynyt:
- 13.9.2009 21:47
Hei mulla o toi gianelli go, prikka pois, kaasarin kuri pois ja 64 suutin ja tuntuu sillä toimivan välillä iha ok. nii kierrokset kokoaja 7000-8000 onko normaali? ja kulkee hikisee 70 ja painan jotai 58 ja tnt orignal sylinteri 50cc... lisään vielä että on nrg dt 06 ilmajäähdytteinen nii mikäse johto on cdi boksissa mihin nappirajotin laitetaa ku laitoin punaseen sen ohjeen mukaan niin vilkut leipas eikä se nappirajotin toiminu siinä tai se johto oli puna-valkone ku ei siel ollu kokopunasta? enkä saa enää korjattua
pitäs varmaa tinata kiinni. ja jos laitan tnt ilmaputsari kiinni nii oisko joku 80 tai 84 sopiva suutin? koska 72 ei riittäny ilman teharia.. ja kiitos vastauksista etukätee
l000l
- Liittynyt:
- 7.12.2009 21:21
Jyrsija kirjoitti:Hei mulla o toi gianelli go, prikka pois, kaasarin kuri pois ja 64 suutin ja tuntuu sillä toimivan välillä iha ok. nii kierrokset kokoaja 7000-8000 onko normaali? ja kulkee hikisee 70 ja painan jotai 58 ja tnt orignal sylinteri 50cc... lisään vielä että on nrg dt 06 ilmajäähdytteinen nii mikäse johto on cdi boksissa mihin nappirajotin laitetaa ku laitoin punaseen sen ohjeen mukaan niin vilkut leipas eikä se nappirajotin toiminu siinä tai se johto oli puna-valkone ku ei siel ollu kokopunasta? enkä saa enää korjattua
pitäs varmaa tinata kiinni. ja jos laitan tnt ilmaputsari kiinni nii oisko joku 80 tai 84 sopiva suutin? koska 72 ei riittäny ilman teharia.. ja kiitos vastauksista etukätee
Ihan normikierrokset ja ei pitäiskää mennä enempää kun 70 noilla kamoilla. Sanonpa vaa että TNT ei ole mitään laatukamaa, joku sanoi jossaki topikis että TNT pytty väljistyy nopeesti.
Jyrsija
- Pyörä:
- Piaggio NRG power dt 06
- Liittynyt:
- 13.9.2009 21:47
l000l kirjoitti:Jyrsija kirjoitti:Hei mulla o toi gianelli go, prikka pois, kaasarin kuri pois ja 64 suutin ja tuntuu sillä toimivan välillä iha ok. nii kierrokset kokoaja 7000-8000 onko normaali? ja kulkee hikisee 70 ja painan jotai 58 ja tnt orignal sylinteri 50cc... lisään vielä että on nrg dt 06 ilmajäähdytteinen nii mikäse johto on cdi boksissa mihin nappirajotin laitetaa ku laitoin punaseen sen ohjeen mukaan niin vilkut leipas eikä se nappirajotin toiminu siinä tai se johto oli puna-valkone ku ei siel ollu kokopunasta? enkä saa enää korjattua
pitäs varmaa tinata kiinni. ja jos laitan tnt ilmaputsari kiinni nii oisko joku 80 tai 84 sopiva suutin? koska 72 ei riittäny ilman teharia.. ja kiitos vastauksista etukätee
Ihan normikierrokset ja ei pitäiskää mennä enempää kun 70 noilla kamoilla. Sanonpa vaa että TNT ei ole mitään laatukamaa, joku sanoi jossaki topikis että TNT pytty väljistyy nopeesti.
joo tiedän että ei oo laatukamaa.. tilattiin alkuperäne sylinteri nii tuli sit tnt sylinteri? tietää ton laatukoneen -.- mut en tiiä onko se sit alkuperäne vai tnt ku se oli ainaki tnt laatikossa.
l000l
- Liittynyt:
- 7.12.2009 21:21
Piaggioissa on Piaggion ihan oma kone, TNT ei tod. ole alkuperäinen
Jyrsija
- Pyörä:
- Piaggio NRG power dt 06
- Liittynyt:
- 13.9.2009 21:47
l000l kirjoitti:Piaggioissa on Piaggion ihan oma kone, TNT ei tod. ole alkuperäinen
no niin onki mutku tilattii uus ku edelline leipas niin en tiiä kusettiko ne siel laatukoneel meitä ja anto tnt koneen mut iha sama.. Joo löysin sen punasen johdon kun seurasin sitä suoraan sytyspuolasta ja siihe tunkasin sen ja vilkutki sain toimimaa mut vittu katkes se nappirajottimen se boksi missä onse nappi.. joo pitää säätää siihe joku toine nappi
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista