Piaggio NRG Power DD / DT

Jyrsija
Pyörä:
Piaggio NRG power dt 06
Liittynyt:
13.9.2009 21:47

ViestiKirjoittanut Jyrsija » 15.9.2010 23:23

Joo tuota voisiko joku kertoa miksi mun nappirajoitin ei toimi? musta johto on akun - navassa, punainen johto on sytytspuolan punasessa johdossa.. cdi boksissa ei ollu kokopunaista joten etsin puolan ja kuorin sen johdon ja sinne meni 4 johtoo oisko ollu punane,sinine,vihree ja joku ja laitoin siihen punaiseen onko siinä tullu vika?
MacLumme
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
22.10.2007 21:21

ViestiKirjoittanut MacLumme » 23.9.2010 13:48

Ei kukaa sattus löytää Easyparts.nl-sivustolta Piaggio NRG Power DD:seen sivujalkaa? En ole sattunut löytämään joten voisko joku linkittää?
Jyrsija
Pyörä:
Piaggio NRG power dt 06
Liittynyt:
13.9.2009 21:47

ViestiKirjoittanut Jyrsija » 23.9.2010 21:48

MacLumme kirjoitti:Ei kukaa sattus löytää Easyparts.nl-sivustolta Piaggio NRG Power DD:seen sivujalkaa? En ole sattunut löytämään joten voisko joku linkittää?


Easypartsilla ei ole piaggion sivujalkaa mut scatterilta löytyis -> http://www.mc-scatter.com/sivuseisontatuki-p-576.html
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 23.9.2010 21:58

On siellä kyllä, katso vaikka. Tuo MC-Scatterin sivujalka ei käy NRG Poweriin.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Oze
Pyörä:
Piaggio NRG Power DT
Liittynyt:
19.8.2010 17:37

ViestiKirjoittanut Oze » 24.9.2010 16:00

Elikkäs olen ottamassa prikkaa pois omasta NRG Power DT:stä ja haluaisin tietää, että paljonko se menee tarkalleen ilman prikkaa mittariin ja GPS.
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 24.9.2010 16:59

70 mittarii.
sherlock
Pyörä:
Suzuki PV x2
Liittynyt:
27.9.2009 21:20

ViestiKirjoittanut sherlock » 24.9.2010 17:18

Mikäs o ku lähtee liikkeelle vast ku on kierrokset 7000? Vai onko normaalii?
Jyrsija
Pyörä:
Piaggio NRG power dt 06
Liittynyt:
13.9.2009 21:47

ViestiKirjoittanut Jyrsija » 24.9.2010 18:42

Oze kirjoitti:Elikkäs olen ottamassa prikkaa pois omasta NRG Power DT:stä ja haluaisin tietää, että paljonko se menee tarkalleen ilman prikkaa mittariin ja GPS.


riippuu vähä, joillaki menee mittarii 70 joillaki 60 mulla meni gps 60max ja mittariin 60-63
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 24.9.2010 19:53

sherlock kirjoitti:Mikäs o ku lähtee liikkeelle vast ku on kierrokset 7000? Vai onko normaalii?



Jos täysin vakio niin ei ole normaalia, pitäs siinä 4500-5000 lähtee. Kytkin luistaa?
eNeRGyDD
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD -09
Liittynyt:
24.9.2010 21:43

ViestiKirjoittanut eNeRGyDD » 24.9.2010 22:10

Moro kaikille! En ole mikkään asiantuntija näissä viritysasioissa, joten tulin pyytämään neuvoo viisaammiltani. Tällä hetkellä mulla on pelkkä variattorin prikka pois, hikisesti 70 menee, mutta kovempaa pitäis päästä ja lisää kiihtyvyyttäkin mielellään. Ideana olis ostaa teharia, Gianelli Nextiä oon ajatellu (on niin halpa :D ). Aion myös ottaa kaasuttimen messinkilevyn pois.
Tietysti aion vaihtaa suuttimen isompaan, ja siinä tarviinkin teidän neuvoo. Eli olisko joku 66-70 sopiva?

Siispä onko noi "järkevät" virit siinä mielessä ettei ala tuleen mitään häikkää (kiinni leikkaamista, röpöttämistä, booasta, yms). Ja paljonko suurin piirtein tulis kulkemaan?

Ja mitä tarkoittaa ilmanputsarin väliseinä ja "tutti"? Mitä toimenpiteitä sen pois ottaminen vaatii, ja miten se vaikuttaa tehoihin? Niin ja vielä olisko jotaki muita helposti tehtäviä viritystoimenpiteitä, koska mulla on rajalliset välineet.

EDIT: Eli jos teharin laittaa rullia pitäisi keventää. Mitä tapahtuu jos näin ei tee? Luulisin että vääntö alakierroksilla heikkenee(?) Niin ja samat asiat haluasin tietää vielä variaattorin vastapainejousista ja kytkinjousista. Luin tästä aiheesta että niiden vaihtaminen jäykempään ei olisi välttämätöntä. Onko siis näin? :D
kiiwi95
Liittynyt:
21.6.2010 17:29

ViestiKirjoittanut kiiwi95 » 24.9.2010 22:46

^ rullien ja jousien vaihto ei ole pakollista, mutta kyllä alkaa kyrsimään ku iha loivaki ylämäki ni ei jaksa kiertää ja joudut madella sen ylös. siis jos joudut paikallas lähtee :D
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 25.9.2010 22:53

Mikään ei ole pakollista, mutta on erittäin järkevää vaihtaa rullat ja jouset jos oikeasti haluaa sen mopon kiihtyvän.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
eNeRGyDD
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD -09
Liittynyt:
24.9.2010 21:43

ViestiKirjoittanut eNeRGyDD » 26.9.2010 0:50

Ei sen mikään tykki tarvi olla, mut et huiput paranis ja kiihtyvyys edes vähän nykysestä.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 26.9.2010 0:57

Voin sanoa, että se kone tuntuu kiihdyttäessä sairaan nuhaselta jossei niitä rullia ja jousia vaihda.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
eNeRGyDD
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD -09
Liittynyt:
24.9.2010 21:43

ViestiKirjoittanut eNeRGyDD » 26.9.2010 1:06

No on se nykyäänki :D Onks se iso homma vaihtaa ne rullat ja mitä vehkeitä siihen tarvii?

EDIT: Otin vähän asioista selvää, eli siis minkäs kokosia rullia tähän peliin pitäis sitte laittaa?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista