__joni__
- Liittynyt:
- 16.5.2006 20:20
__joni__ kirjoitti:Pösötin kirjoitti:__joni__ kirjoitti:Pösötin kirjoitti:__joni__ kirjoitti:mikä on kun vivacity ei pysy käynnissä?kaasari on puhistettu tulppa katsottu ja katottu on että saa bensaa.se tekee että se vähä aikaa pysyy käynnissä ja sen jälkee sammuu eikä lähde heti käyntiin sitten taas kun oottaa vähä aikaa ni taas pysyy vähä aikaa käynnissä..missä vika?
Tekeekö tätä myös lämpimällä koneella?
no ei se enää pysy käynnissä sen vertaa että se kerkiäis lämmetä.
Ryyppy ei välttämättä pelitä...
kyllä se eilen pysy sen aikaa vielä käynnissä että kerkes kone lämmetä nii ei kait se sitte enää tarvi ryyppyä kun kone on lämmin.
nyt se pysyy käynnissä mutta heti sammuu kun vääntää kaasua..tyhjäkäynnillä pysyy käynnissä mutta heti kun kaasua yhtää vääntää ni sammuu.missä vika.?kiire
PeLe^^
- Paikkakunta:
- Kiiminki
- Liittynyt:
- 20.7.2005 22:56
__joni__ kirjoitti:__joni__ kirjoitti:Pösötin kirjoitti:__joni__ kirjoitti:Pösötin kirjoitti:__joni__ kirjoitti:mikä on kun vivacity ei pysy käynnissä?kaasari on puhistettu tulppa katsottu ja katottu on että saa bensaa.se tekee että se vähä aikaa pysyy käynnissä ja sen jälkee sammuu eikä lähde heti käyntiin sitten taas kun oottaa vähä aikaa ni taas pysyy vähä aikaa käynnissä..missä vika?
Tekeekö tätä myös lämpimällä koneella?
no ei se enää pysy käynnissä sen vertaa että se kerkiäis lämmetä.
Ryyppy ei välttämättä pelitä...
kyllä se eilen pysy sen aikaa vielä käynnissä että kerkes kone lämmetä nii ei kait se sitte enää tarvi ryyppyä kun kone on lämmin.
nyt se pysyy käynnissä mutta heti sammuu kun vääntää kaasua..tyhjäkäynnillä pysyy käynnissä mutta heti kun kaasua yhtää vääntää ni sammuu.missä vika.?kiire
Jos sul on vakiopääsuutin, vaihda se 2 numeroo isompaan. Mul oli sama vika ja toi autto.
__joni__
- Liittynyt:
- 16.5.2006 20:20
Hjiivatti kirjoitti:__joni__ kirjoitti:__joni__ kirjoitti:Pösötin kirjoitti:__joni__ kirjoitti:Pösötin kirjoitti:__joni__ kirjoitti:mikä on kun vivacity ei pysy käynnissä?kaasari on puhistettu tulppa katsottu ja katottu on että saa bensaa.se tekee että se vähä aikaa pysyy käynnissä ja sen jälkee sammuu eikä lähde heti käyntiin sitten taas kun oottaa vähä aikaa ni taas pysyy vähä aikaa käynnissä..missä vika?
Tekeekö tätä myös lämpimällä koneella?
no ei se enää pysy käynnissä sen vertaa että se kerkiäis lämmetä.
Ryyppy ei välttämättä pelitä...
kyllä se eilen pysy sen aikaa vielä käynnissä että kerkes kone lämmetä nii ei kait se sitte enää tarvi ryyppyä kun kone on lämmin.
nyt se pysyy käynnissä mutta heti sammuu kun vääntää kaasua..tyhjäkäynnillä pysyy käynnissä mutta heti kun kaasua yhtää vääntää ni sammuu.missä vika.?kiire
Jos sul on vakiopääsuutin, vaihda se 2 numeroo isompaan. Mul oli sama vika ja toi autto.
toimiko sul sitä ennen se ihan normaalisti.kun tuo on toiminu ja nyt yhtäkkiä ei enää toimi.ja sitten kun siinä on se sähkö imu niin sitten kun skoden saa käyntii ja nykäisee sen sähkö imun johot irti ni tyhjäkäynti paranee..mitä se meinaa.?
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Se lähtee varmaan pois päältä silloin koska kierrokset nousee.
PeLe^^
- Paikkakunta:
- Kiiminki
- Liittynyt:
- 20.7.2005 22:56
__joni__ kirjoitti:toimiko sul sitä ennen se ihan normaalisti.kun tuo on toiminu ja nyt yhtäkkiä ei enää toimi.ja sitten kun siinä on se sähkö imu niin sitten kun skoden saa käyntii ja nykäisee sen sähkö imun johot irti ni tyhjäkäynti paranee..mitä se meinaa.?
Kyl toimi sitä ennen ihan normaalisti, sit yhtenä aamuna olin lähös kouluun nii ekas mutkas "BOOOOOOO" ja hyyty siihen, vikaa etsittiin oikein urakalla ja sitten tuo pääsuutin osoittautui viaksi..
__joni__
- Liittynyt:
- 16.5.2006 20:20
Hjiivatti kirjoitti:__joni__ kirjoitti:toimiko sul sitä ennen se ihan normaalisti.kun tuo on toiminu ja nyt yhtäkkiä ei enää toimi.ja sitten kun siinä on se sähkö imu niin sitten kun skoden saa käyntii ja nykäisee sen sähkö imun johot irti ni tyhjäkäynti paranee..mitä se meinaa.?
Kyl toimi sitä ennen ihan normaalisti, sit yhtenä aamuna olin lähös kouluun nii ekas mutkas "BOOOOOOO" ja hyyty siihen, vikaa etsittiin oikein urakalla ja sitten tuo pääsuutin osoittautui viaksi..
lähtikö sulla se kuitenki sen jälkee käyntii mut kaasuun ei kestäny koskia tai sammu.ja kone tuossa käy vähän niinku paukkumalla..
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Onko kellään muuten tietoa että monellako ruuvilla Vivan takalokari on kiinni? Tuossa kattelin niin näyttäs siltä että keskellä ois 2 ruuvia ja reunoilta vielä jotenkin kiinni, onko siellä reunoillakin ruuvit? Jos on niin joutuu irroittamaan katetta kun ei muuten meinaa saada irti...
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Pösötin kirjoitti:Onko kellään muuten tietoa että monellako ruuvilla Vivan takalokari on kiinni? Tuossa kattelin niin näyttäs siltä että keskellä ois 2 ruuvia ja reunoilta vielä jotenkin kiinni, onko siellä reunoillakin ruuvit? Jos on niin joutuu irroittamaan katetta kun ei muuten meinaa saada irti...
Onko joku irroittanut tuota kun ei viittis mennä repimään jos siellä on ruuvit ja pitää katteita purkaa...
PeLe^^
- Paikkakunta:
- Kiiminki
- Liittynyt:
- 20.7.2005 22:56
Pösötin kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Onko kellään muuten tietoa että monellako ruuvilla Vivan takalokari on kiinni? Tuossa kattelin niin näyttäs siltä että keskellä ois 2 ruuvia ja reunoilta vielä jotenkin kiinni, onko siellä reunoillakin ruuvit? Jos on niin joutuu irroittamaan katetta kun ei muuten meinaa saada irti...
Onko joku irroittanut tuota kun ei viittis mennä repimään jos siellä on ruuvit ja pitää katteita purkaa...
Oon irrottanu, ei kyl mikään helppo homma..
Eli akkukate pois, sit penkki veks, jonka jälkee sä saat sen takavalon irrotettuu (muistaakseni 2 ruuvilla kiinni, eli ne pois) ja sitten ruuvailet ne 2 pulttia irti joilla loksu on kiinni.. Ja ne sivuhommat on vaan semmoset "nipsuttimet" eli käytä voimaa, mut myös järkee..
PeLe^^
- Paikkakunta:
- Kiiminki
- Liittynyt:
- 20.7.2005 22:56
__joni__ kirjoitti:Hjiivatti kirjoitti:__joni__ kirjoitti:toimiko sul sitä ennen se ihan normaalisti.kun tuo on toiminu ja nyt yhtäkkiä ei enää toimi.ja sitten kun siinä on se sähkö imu niin sitten kun skoden saa käyntii ja nykäisee sen sähkö imun johot irti ni tyhjäkäynti paranee..mitä se meinaa.?
Kyl toimi sitä ennen ihan normaalisti, sit yhtenä aamuna olin lähös kouluun nii ekas mutkas "BOOOOOOO" ja hyyty siihen, vikaa etsittiin oikein urakalla ja sitten tuo pääsuutin osoittautui viaksi..
lähtikö sulla se kuitenki sen jälkee käyntii mut kaasuun ei kestäny koskia tai sammu.ja kone tuossa käy vähän niinku paukkumalla..
Lähti käymään ja pysy tyhjäkäynnillä kyl.
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Hjiivatti kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Onko kellään muuten tietoa että monellako ruuvilla Vivan takalokari on kiinni? Tuossa kattelin niin näyttäs siltä että keskellä ois 2 ruuvia ja reunoilta vielä jotenkin kiinni, onko siellä reunoillakin ruuvit? Jos on niin joutuu irroittamaan katetta kun ei muuten meinaa saada irti...
Onko joku irroittanut tuota kun ei viittis mennä repimään jos siellä on ruuvit ja pitää katteita purkaa...
Oon irrottanu, ei kyl mikään helppo homma..
Eli akkukate pois, sit penkki veks, jonka jälkee sä saat sen takavalon irrotettuu (muistaakseni 2 ruuvilla kiinni, eli ne pois) ja sitten ruuvailet ne 2 pulttia irti joilla loksu on kiinni.. Ja ne sivuhommat on vaan semmoset "nipsuttimet" eli käytä voimaa, mut myös järkee..
Eli tarkotat akkukatteella sitä mikä on siinä penkin edessä (akku esille kun ottaa sen pois), ja sitten pitääkö se penkin alla oleva kate otettava pois kokonaan?
PeLe^^
- Paikkakunta:
- Kiiminki
- Liittynyt:
- 20.7.2005 22:56
Pösötin kirjoitti:Eli tarkotat akkukatteella sitä mikä on siinä penkin edessä (akku esille kun ottaa sen pois), ja sitten pitääkö se penkin alla oleva kate otettava pois kokonaan?
Just se kate, ja se koko penkki tsydeemi on kiinni 3 pultilla, jotka on siellä kypäräboksissa. Näin ainakin mulla..
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Hjiivatti kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Eli tarkotat akkukatteella sitä mikä on siinä penkin edessä (akku esille kun ottaa sen pois), ja sitten pitääkö se penkin alla oleva kate otettava pois kokonaan?
Just se kate, ja se koko penkki tsydeemi on kiinni 3 pultilla, jotka on siellä kypäräboksissa. Näin ainakin mulla..
Eli kun nämä ottaa pois niin pääsee käsiksi siihen lokariin. Kiitokset sulle
PeLe^^
- Paikkakunta:
- Kiiminki
- Liittynyt:
- 20.7.2005 22:56
Pösötin kirjoitti:Hjiivatti kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Eli tarkotat akkukatteella sitä mikä on siinä penkin edessä (akku esille kun ottaa sen pois), ja sitten pitääkö se penkin alla oleva kate otettava pois kokonaan?
Just se kate, ja se koko penkki tsydeemi on kiinni 3 pultilla, jotka on siellä kypäräboksissa. Näin ainakin mulla..
Eli kun nämä ottaa pois niin pääsee käsiksi siihen lokariin. Kiitokset sulle
Juuri näin. Ole hyvä vaan..
jsulosuo
- Liittynyt:
- 10.2.2006 5:43
Kokeileppa ohittaa alipaine toiminen pensahana ylimääräisellä polttoainepullolla. vaikuttais oireiden perusteelta siltä, että kene ei saa kunnolla pensaa. Alipaine vuoto tuli ekana mieleen, hanalle menevässä letkussa. tai tukos pensa lekussa tai hanassa.
Ota letkut irti ja ime ali paine letkusta, hana avautuu ja pensa letkusta tuli valua pensaa. jos ei=> tukos/ alim paine vuoto/ hana rikki. ali paine etkukin voi olla tukossa.
Mutt kokeileppas syöttää pensaa ylimääräisestä pensapullosta letkulla.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista