Rottweil
Tuolla kymcollani on ajettu noin 155 km eikä se vielä ota kierroksia ihan kunnolla. Onkohan tuo ihan normaali alkukankeutta?
IG
kurtzu kirjoitti:Jönkkä kirjoitti:Just just... Mutta mikä tossa on kynnys? Toi paksu kohta vai?
Pitää leikata sahalla irti?
siis ei pidä sahata irti. Se "kynnys" pitää saada samalle tasalle ku koko holkki. siis että se on niinku yhtä paksu joka kohdasta.
Tosin, voisin kyllä myydä ton oman holkkini.
siis se vakio holkki vai rajaton, minä voisin ostaa jos se on se rajaton ... ? yv-een jos myyt.
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
IG
Hei Paati, just huomasin että sulla on tosi hienoo mopo onks se vakio värinen?
IG
Just aatelin jos super8:in perä nostetaan ja se takalokarin poistetaan niin se on iha erinäköinen siis paljon hienompi. Niin miten vois nostaa se perä sille taktisesti oikein..`?? Vai voiko sitä nostaa?
IG
Onks muuten mitä idea mitä voi tehdää sille tuulenohjaimelle (koko skoden ainut ruma kohta)
IG
Minä ajatelliin et sen tuulenohjaimen vois poistaa ja laittaa sen tilalle paljon malamman, sopivan muotoisen palasen jostain alumiini levystä tai joku sellainen hieno materiaali.
poss3
- Pyörä:
- RRX enduro pwr up -07
Hah hah taas saa täällä revetä..
Noniin jes iskä meinas että pistää Kymcon myyntiin keväällä. Pääsee tuostakin lootasta. Btw eipä oo tullu Super kasista mikään suosittu vehje..
paati
- Pyörä:
- DT 125X
IG kirjoitti:Hei Paati, just huomasin että sulla on tosi hienoo mopo onks se vakio värinen?
Joo kiitos, on vakio värinen, ohan tää kymcoci ihan kivan värinen se kelta sininen.
Jönkkä
Sorvata? Ja kyllä, oon Evo isolla E:ellä. Eikö sitä vois vaan viilata samalle tasolle?
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
Jönkkä kirjoitti:Sorvata? Ja kyllä, oon Evo isolla E:ellä. Eikö sitä vois vaan viilata samalle tasolle?
viilaamalla voi tulla vähän huono jälki.. Mutta kokeile, ja hio sit jollain että tulee vielä semmonen sileä.
Alko
Hyvin tuli kyl vauhtia lisää ku poikkas sen piuhan, mutta siltikin vielä jarruttaa.
paati
- Pyörä:
- DT 125X
Jep, aika läppä aina väölil ku ajan kaverin super8 nii se jarruttaaa alamäessä itestäään
IG
snoop_ kirjoitti:Hah hah taas saa täällä revetä..
Noniin jes iskä meinas että pistää Kymcon myyntiin keväällä. Pääsee tuostakin lootasta. Btw eipä oo tullu Super kasista mikään suosittu vehje..
Paljon meinasit laittaa hintaksi, koska minunkiin kymco menee myyntiin/vaihtoon johonkiin derbiin...
poss3
- Pyörä:
- RRX enduro pwr up -07
En minä siitä päätä kun ei ole mun peli. Mut veikkaisin jotain 1300¤ luokkaa.
On muuten komee S8
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=588958
IG
Minun on hienompi, ainakin tulee olemaan!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista