Piaggio NRG Power DD / DT

l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 26.9.2010 2:35

Menee 10min pulttipyssyl ja rullat on 19x15,5 6,5g.
saaqu
Paikkakunta:
pirkkala
Liittynyt:
27.4.2008 22:17
bensapumppu

ViestiKirjoittanut saaqu » 9.10.2010 18:25

Elikkäs nrg alkoi temppuille, eikä lähde käyntiin. Otin kaasuttimesta bensa letkun irti, eikä sieltä tullut mitään. Onko nrg:ssä automaattista bensahanaa/bensapumppua?
OSTETAAN piaggio nrg:n sivuseisonta tuki
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 9.10.2010 19:13

Alipainebensapumppu siinä kyllä on. Se voi olla joko rikki, tai sitten alipaineletku on lähtenyt irti.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
ootman
Pyörä:
Piaggio NRG power DD
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
11.9.2009 17:51

ViestiKirjoittanut ootman » 19.10.2010 21:58

Piaggiosta kipinä hukassa. Mistä kannattas lähteä vikaa ettimään?
TicTacToe
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD '07
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
11.10.2010 15:26

ViestiKirjoittanut TicTacToe » 20.10.2010 0:26

ootman kirjoitti:Piaggiosta kipinä hukassa. Mistä kannattas lähteä vikaa ettimään?


Vaihda tulppa & varmista että tulpanhattu on kunnolla tulpassa kiinni ( siis ihan pohjassa ).
Jos ei auta niin yleismittarilla katsoo tuleeko tulpanhattuun tai puolaan virtaa kun polkee/pyörittää starttia.
Jos tulee puolalle muttei tulpanhattuun, joko tulpanjohto/hattu tai puola paskana
Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 25.10.2010 8:56

Mulla oli tossa vähän aikaa sitte gianelli go kiinni piaggiossa ja niitten kanssa 19x15.5mm 6.4grammaset rullat, nyt on kuitenkin vakioputki kiinni, kaasarin kuri irti, prikka irti mutta vielä nuo 19x15.5 6.5grammaset rullat ja kulkee tasasel vaan n. 60 km/h, että auttasko vanhat rullat?
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 25.10.2010 19:55

Ootko vaihtanu variin jousia? Ostan muute Piaggion vakio vp:n, laittakaa yv jos löytyy.
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 25.10.2010 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata
Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 25.10.2010 21:22

en oo, kun eikös vakio putken kanssa parhaiten pitäis toimia vakio jouset? mutta auttaiskohan jos laittais ne vakio rullat takasin?
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 25.10.2010 23:28

Eiku joo, siis laita vaan kaikki vakiosäädöt vaan, rullat mukaanlukien.
MacLumme
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
22.10.2007 21:21

ViestiKirjoittanut MacLumme » 30.10.2010 14:55

Tuli ostettua Piaggion NRG Power DD '05.. halval sain 800 e. :D Ajettu vaan 5000 km mut pakoputki ihan surkeessa kunnossa ja pytyn kiinnikeet ihan vääntyneet ja hukkaputket otettu pois ja laitettu takas, ihan karsean näköinen ruostekasa josta ei mitää hyötyä muutaku ois ruostunu siihe lohkoihin ruuveistaa kii joten
päätin sit pelastaa kyseisen Italialaisen laatulaitteen surkeesti sitä käyttäneen edellisen omistajan jäljiltä... Kaikki öljyt ja jäähdytinnesteet vaihdoin ja tuli ostettua siihen tehoputki Leovince Handmade TT ja sitten sen mukana tulleet rullat 4,7 gr ja kytkinjouset laitoin ja kuristuksen alkukäyrästä otin pois. Suuttimen vaihdoin #80, edellinen omistaja oli vaihtanut jo #60 suuttimen vakio #53 tilalle, ajanut varmaan vakio-kuristamattomalla ja säätänyt neulan aivan perseelleen takas vakioks laittaessaan prikan kanssa mutta sen kaasuttimen imukaulan messinkilevyn oli jättänyt takas laittamatta. Huonosti vastaa kaasuun, jos koittaa eessuntaassun sitä kaasukahvaa nopeeta ni toisel nopeel kerral tukehtuu, ja jos alamäes annan liukua ilman kaasua ja sit kaasu pohjaa ni tukehtuu eikä liiku ku päästämäl kaasust. Paikaltaankin lähtiessä kun vääntää kaasun nopeeta pohjaan pienen kaasuttelun jälkeen ni vähän aikaa tekee yhen nykäsyn, tukehtuu, toisen nykäsyn, tukehtuu ja sit vasta lähtee likkeelle...
Missä vika ja miten vuotavan jäähdytinnestesäilön korkin vois korjata... :(
huqqis
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.10.2008 18:57

ViestiKirjoittanut huqqis » 31.10.2010 16:11

Miten ku vaihtaa sähköryypyn manuaaliseen, niin mitä muutoksia pitää tehä sille ite kaasarin osalle mihi se ryyppy tulee.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 31.10.2010 17:17

Ei tarvitse tehdä mitään, pitäs olla ihan bolt-on. Ryypylle tullut sähköpiuha kannattaa suojata jotenkin vedeltä.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
huqqis
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.10.2008 18:57

ViestiKirjoittanut huqqis » 31.10.2010 18:11

Mulla on sitte varmaa vääränlainen ryyppy, koska se ei mahdu siihe koska sieltä kaasarin sisältä tuleva musta jutska on tavallaa edessä.... paha selittää.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 31.10.2010 18:26

:O Ei siellä semmosta mustaa juttua minusta pitäisi olla. Ei ainakaan minulla ole tullut vastaan. Pystytkö ottamaan kuvaa siitä?
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 7.11.2010 2:52

MacLumme kirjoitti:Missä vika ja miten vuotavan jäähdytinnestesäilön korkin vois korjata... :(

Sulla on ihan liian iso suutin. Laita vaikkapa se suutin 60 takas.
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista