Hero Puch

H_Soikkeli
Liittynyt:
17.4.2006 10:31
hero

ViestiKirjoittanut H_Soikkeli » 25.4.2006 14:31

Ei vuoda ylivuotoputkesta, vaan kaasarin imukurkun alakulman toisesta pikkureiästä.

Mutta teen sen testipenkin kuvineen, voin pistää johonkin näytille jos onnistuu...
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51
kuristkset

ViestiKirjoittanut Heletee » 29.4.2006 23:59

MISSÄ HERO WINNERIN VAKIO PAKOPUTKESSA SIJAITSEE KURISTUKSIA JA MITEN NE SAA POIS
Keppis-
Paikkakunta:
Järvenpää/Helsinki
Liittynyt:
18.8.2005 17:35
Re: kuristkset

ViestiKirjoittanut Keppis- » 30.4.2006 0:12

Heletee kirjoitti:MISSÄ HERO WINNERIN VAKIO PAKOPUTKESSA SIJAITSEE KURISTUKSIA JA MITEN NE SAA POIS
EI SIELLÄ OLE, PUTKI ON MUUTEN VAAN LÖYSÄ (kele..)
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51
kuristkset

ViestiKirjoittanut Heletee » 30.4.2006 15:09

mitä tarkoitat tuolla (putki on muuten vaan löysä)

onko muuten ilmanputsarissa mitään kuristuksia jotka vaikuttavat nopeuteen

kannattaako laittaa öljyä liukuholkille ja rullakuppiin ja onko siitä mitään hyötyä

mikä osa siellä on liukuholkki ja tarviiko aukaistaa etu variaattorin pulttia kun laittaa öljyä liukuholkkiin, kun mulla ei ole pulttipyssyä
Keppis-
Paikkakunta:
Järvenpää/Helsinki
Liittynyt:
18.8.2005 17:35
Re: kuristkset

ViestiKirjoittanut Keppis- » 30.4.2006 15:51

Heletee kirjoitti:mitä tarkoitat tuolla (putki on muuten vaan löysä)

onko muuten ilmanputsarissa mitään kuristuksia jotka vaikuttavat nopeuteen

kannattaako laittaa öljyä liukuholkille ja rullakuppiin ja onko siitä mitään hyötyä

mikä osa siellä on liukuholkki ja tarviiko aukaistaa etu variaattorin pulttia kun laittaa öljyä liukuholkkiin, kun mulla ei ole pulttipyssyä
Eli putkessa ei ole hukkista, holkkia tai mitään muuta kuristavaa. Se ei vaan anna tehoja.

Ilmanputsarissa on meko varmasti sellainen tötsä (minarelli-kopio kun on), jolla ei suurta vaikutusta ole.

Jossain tässä topicissa taakseppäin oli liukuholkin killottamisesta jotain. Ja se liukuhollkki on nr. 2 tässä
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51

ViestiKirjoittanut Heletee » 30.4.2006 15:59

onko se liukuholkki variaattori hihnan alla vai missä, kun minä en saa tosta kuvasta oikein selvää

törröttääkö se tötsä ilmanputsarin päällä kaartevasti pystyssä ja mitä sille pitäis tehdä
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51

ViestiKirjoittanut Heletee » 30.4.2006 16:28

kannattaako mun laittaa siihen hero winner skootteriin powerfilter ja riittääkö silloin 52.5 pääsuutin

mikä powerfilter siihen käy?
CustomValtsu
Liittynyt:
27.4.2006 13:24

ViestiKirjoittanut CustomValtsu » 3.5.2006 13:51

Miten saisi Hero Winnerissä (vm.-99) tehtyä napillisen rajottimen. Tiedän et se pitää tehdä siihen CDI-boxin ja akun väliin, mut ne johdot on jo sitten toinen asia:D
Onko jollakin kokemusta (varmaankin voi olla)?
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 3.5.2006 13:58

huoh...


Minulla on nyt suhteellisen siedettävissä säädöissä tuo kapine nyt, joten lukekaa TARKKAAN!

Suutin 58

Ilman putsarissa KAIKKI härpäkkeet paikoillaan!!

Ilman putsari puhdistettu, ja tiivistetty vulkanisoituvalla teipillä


Huiput: yksinään ei-tuulta, tasaisella tiellä +70kmh.
Kahdestaan 60kmh..


mutta kiihtyy kuin laatikollinen sitä kuuluisaa mannapuuroa, johtuen että viimeiseen 2.5vkn en ole putsannut variaattoria, ja kilometrejä on tullut +1000:)

Jumitus kiihdytyksessä johtuu nimenomaan SIITÄ, ettei vaihda pienemmälle variaattori.


MUTTA: nämä säädöt, suutin 58 ja ilmanputsari kuristettu, ovat ihan hyvät ja vääntö ok.


Jos luumuilee mopo, tarkasta:

ilamnputsari paskanen

imuvuotoja jossain (ei ole kunnolla ilmanputsarissa kiinni jokin tms.)hyvin pieni riittää.

liian pieni suutin (teillä kaikilla:) ei ihan mut varmaan melkein...

kaasarissa paskaa

variaattori nyt jumittaa siitä ei edes puhuta

tarkasta että pakoputki on tarpeeksi kireällä, löysällä oleva vie tehoja myöski (prantaa ääniä:)
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 3.5.2006 14:00

ikävä kyllä ei ole tietoa, voisin tuon keksiä jos olisi itsellä tarvetta, pitää itellekki tollane jos ton varin sais uusittua ja huiput nousis sinne 80kmh oikeaa...

edt: siis to rajotin.. piirustuksia tais jostain löytyä, oisko apua? en ite kyl muista mistä...
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51
variaattorin jousi

ViestiKirjoittanut Heletee » 3.5.2006 19:20

Mikä jäykempi variaattorin jousi käy hero winneriin? (jos tidätte, niin kertokaa mulle mitat ja moposportin tuotenumero)

Mulla on nyt 5.5 gramman rullat

mitkä ovat hero winnerin vakio variaattorin jousen mitat

Mikä on hero winnerin ilman putsarin kurkun halkaisija
CustomValtsu
Liittynyt:
27.4.2006 13:24

ViestiKirjoittanut CustomValtsu » 5.5.2006 13:07

Onko kellään tietoo mistä sais jotain piirustuksii siihen rajottimen laittoon? Mulla on kytkin ja kaikki tarvittavat jutut siihen rajottimeen... paitsi ei oo kunnon ohjeita!!! Harmittaa vähäsen:D:D:(
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 5.5.2006 13:08

CustomValtsu kirjoitti:Onko kellään tietoo mistä sais jotain piirustuksii siihen rajottimen laittoon? Mulla on kytkin ja kaikki tarvittavat jutut siihen rajottimeen... paitsi ei oo kunnon ohjeita!!! Harmittaa vähäsen:D:D:(


Otat sen moottorin puhaltimenkopan pois, sitten etsit sieltä magneeton kyljestä sellasen mustan murkulan. Siitä lähtee 1-tai 2 johtoa, niin isket rajoittimen kiinni siihen.
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51

ViestiKirjoittanut Heletee » 5.5.2006 16:09

miten hero winnerissä seos-ruuvia voi säätää rikkaammalle.

missä se seos-ruuvi on

vastatkaa nyt myös mun edellisiin kysymyksiini, pliis
chajjaja
Liittynyt:
10.9.2005 17:14

ViestiKirjoittanut chajjaja » 5.5.2006 16:32

Heletee kirjoitti:miten hero winnerissä seos-ruuvia voi säätää rikkaammalle.

missä se seos-ruuvi on

vastatkaa nyt myös mun edellisiin kysymyksiini, pliis

ei kannata laittaa powerfiltteriä, imee paskaa.

ja seosruuvi on kaasarissa

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista