purejetisti
- Pyörä:
- tyscon 250cc bad boy
miksi ruiskunpäivitys eli kisaohjelma ei vaikuttanu mitenkään purejettiin? Ei nostanu kierroksia sen enempää mitä ennen. Vai johtuuku se siitä että ei ole poistanu vielä sitä ilmakuria?
a_p_e
Jollakin käyttöä underille?kato mun ilmotus
miiii
- Pyörä:
- Piaggio NRG
Moi, en tiiä oonko nyt oikeassa paikassa edes kyselemässä mut kysyn nyt jos joku sattuis tietää. Semmoi ongelma olis et Piaggio nrg mc3 purejet vuosmallia. 2003 ei tykkää oikein toimia. Se lähtee käyntiin mutta ei vastaa kaasuu eikä kierroksiin mitenkään. Jonki aikaa pysyy käynnissä kaasu pohjassa ja sitten sammuu.. tulisko kellekkää mitää mielee? bensaa ainaki saa liikaa. mutta muuta ei ole oikein löytynyt.
weeko
miiii kirjoitti:Moi, en tiiä oonko nyt oikeassa paikassa edes kyselemässä mut kysyn nyt jos joku sattuis tietää. Semmoi ongelma olis et Piaggio nrg mc3 purejet vuosmallia. 2003 ei tykkää oikein toimia. Se lähtee käyntiin mutta ei vastaa kaasuu eikä kierroksiin mitenkään. Jonki aikaa pysyy käynnissä kaasu pohjassa ja sitten sammuu.. tulisko kellekkää mitää mielee? bensaa ainaki saa liikaa. mutta muuta ei ole oikein löytynyt.
Ruiskussa voi olla vikaa, kannattaa tutkia se.
Nyk: Derbi Atlantis '09
Ex: Piaggio NRG PureJet '05
Pouseri
Kaipaisin tietoa missä tai kuka oikeasti tietää ruisku mopoista? Mielellään Hamina - Kotka alueelta. Kyseessä Piaggio NRG Mc3 Purejet johon on nyt vaihdettu ruiskusuutin mutta ei vieläkään toimi täydellisesti vaan lämpösenä ei enään kulje mihinkään. Epäilen että muutakin vikaa ollut jo kauan kun bensapumppuja on saanut vaihtaa vähän väliä.
hiipeli
kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
Axu-
hiipeli kirjoitti:kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
Harva huoltamo laittaa nykyään kisaohjelmia ja ainakin hirvoselta on ihan turha kysyä sitä. Itse pidän parempan vaihtoehtona tilata saksan maalta malossilta kisaecu joka tulee vakio ecun rinnalle josta on paljon enemmän hyötyäkin ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn irti, niin tehoputki ja ilmakuristin pois.
hiipeli
Axu- kirjoitti:hiipeli kirjoitti:kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
Harva huoltamo laittaa nykyään kisaohjelmia ja ainakin hirvoselta on ihan turha kysyä sitä. Itse pidän parempan vaihtoehtona tilata saksan maalta malossilta kisaecu joka tulee vakio ecun rinnalle josta on paljon enemmän hyötyäkin ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn irti, niin tehoputki ja ilmakuristin pois.
jees jees.. minkälaista sitä sitte kanntas ja mistä ois halvin?? onko tuo ecu vaikea itse asennella?
G1leraR
Jussivaan. kirjoitti:Jepjep, kävin äsken Raision Bikeworldissa kysymässä kisaohjelmaa. Sen kummempia kaartelematta äijä vastas että kyllähän niitä löytyy, ei muuta ku tuot skoppen vaan tänne
Olin skodulla liikkeellä, mut siellä oli nyt joku Vespa säädettävänä kiinni siinä laitteessa. No, vien huomenna heti sinne kun aukee. Ja 15-20e tais mainita hinnaksi kyseiselle toimenpiteelle. Ja suositteli kyllä itsekkin sitä ohjelmaa vaihdettavaksi, ettei röpöttäis ja pätkis niin pirusti
Millanen laite se on ?
G1leraR
Ajattelin säädättää ruiskun, mut ongelma on se, että pitääkö siin olla tehari sillo kiinni kun sitä säädetään vai voiko säädättää vakioputkella ja vaihtaa sitten myöhemmin teharin ? Onko mitään merkitystä ?
kokis
Onko jollakin tietoo miten noi keulaputket saa irti ja purettua? Pitäis saa uudet öljyt sisään kun vanhat ovat tulleet ulos.
Axu-
hiipeli kirjoitti:Axu- kirjoitti:hiipeli kirjoitti:kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
jees jees.. minkälaista sitä sitte kanntas ja mistä ois halvin?? onko tuo ecu vaikea itse asennella?
Kaikkialla on aikalailla samanhintaisia.. Se on todella helppo asentaa, ottaa vain takaapäin katsottuna vasemman takasivu katteen pois ja bolt on asennus eli vanhasta ecusta johto irti ja laittaa sen kisaecuun ja kisaecusta johto vakioecuun.
Axu-
G1leraR kirjoitti:Ajattelin säädättää ruiskun, mut ongelma on se, että pitääkö siin olla tehari sillo kiinni kun sitä säädetään vai voiko säädättää vakioputkella ja vaihtaa sitten myöhemmin teharin ? Onko mitään merkitystä ?
Tehari ehdottomasti..jos säädättäisit vakioputkella niin hyöty on 0% teharilla.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Toisen suorasuihkutteisen skootterin, Aprilia Ditekin kohdalla tuo keskusyksikön uudelleenohjelmointi (jota myös seksikkäästi kisaohjelmaksi kutsuttiin) tarkoitti käytännössä vain maksimikierrosluvun kasvua ja hieman parempaa kaasuun vastaavuutta. Polttoaineen syötön ja parhaan seossuhteenhan tietokone päättelee itse perustuen erilaisten anturien dataan. PureJet-koneesta ei minulla tosin tuon tarkempaa tietoa ole joten uskokaamme edellistä kirjoittajaa, mikäli hänellä asiasta faktaa on.
Shape
Moderaattori
Axu- kirjoitti:Tehari ehdottomasti..jos säädättäisit vakioputkella niin hyöty on 0% teharilla.
Ei pidä paikkaansa, sillä se ajettava ohjelmisto on sama, oli kyseessä tehari tai ei. Ei moottorinohjaus tiedä mikä putki on kiinni.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista