Piaggio NRG PureJet

purejetisti
Pyörä:
tyscon 250cc bad boy
Liittynyt:
25.5.2007 17:31

ViestiKirjoittanut purejetisti » 24.7.2009 18:04

miksi ruiskunpäivitys eli kisaohjelma ei vaikuttanu mitenkään purejettiin? Ei nostanu kierroksia sen enempää mitä ennen. Vai johtuuku se siitä että ei ole poistanu vielä sitä ilmakuria? :s
a_p_e
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
3.7.2008 13:38

ViestiKirjoittanut a_p_e » 24.7.2009 18:57

Jollakin käyttöä underille?kato mun ilmotus
miiii
Pyörä:
Piaggio NRG
Liittynyt:
27.7.2009 14:21
Piaggio NRG PureJet ei toimi

ViestiKirjoittanut miiii » 27.7.2009 14:32

Moi, en tiiä oonko nyt oikeassa paikassa edes kyselemässä mut kysyn nyt jos joku sattuis tietää. Semmoi ongelma olis et Piaggio nrg mc3 purejet vuosmallia. 2003 ei tykkää oikein toimia. Se lähtee käyntiin mutta ei vastaa kaasuu eikä kierroksiin mitenkään. Jonki aikaa pysyy käynnissä kaasu pohjassa ja sitten sammuu.. tulisko kellekkää mitää mielee? bensaa ainaki saa liikaa. mutta muuta ei ole oikein löytynyt.
weeko
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
11.8.2008 10:31

ViestiKirjoittanut weeko » 27.7.2009 17:46

miiii kirjoitti:Moi, en tiiä oonko nyt oikeassa paikassa edes kyselemässä mut kysyn nyt jos joku sattuis tietää. Semmoi ongelma olis et Piaggio nrg mc3 purejet vuosmallia. 2003 ei tykkää oikein toimia. Se lähtee käyntiin mutta ei vastaa kaasuu eikä kierroksiin mitenkään. Jonki aikaa pysyy käynnissä kaasu pohjassa ja sitten sammuu.. tulisko kellekkää mitää mielee? bensaa ainaki saa liikaa. mutta muuta ei ole oikein löytynyt.


Ruiskussa voi olla vikaa, kannattaa tutkia se.
Nyk: Derbi Atlantis '09
Ex: Piaggio NRG PureJet '05
Pouseri
Liittynyt:
19.7.2009 16:14

ViestiKirjoittanut Pouseri » 28.7.2009 22:37

Kaipaisin tietoa missä tai kuka oikeasti tietää ruisku mopoista? Mielellään Hamina - Kotka alueelta. Kyseessä Piaggio NRG Mc3 Purejet johon on nyt vaihdettu ruiskusuutin mutta ei vieläkään toimi täydellisesti vaan lämpösenä ei enään kulje mihinkään. Epäilen että muutakin vikaa ollut jo kauan kun bensapumppuja on saanut vaihtaa vähän väliä.
hiipeli
Liittynyt:
21.1.2010 22:18

ViestiKirjoittanut hiipeli » 21.1.2010 22:21

kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 22.1.2010 17:16

hiipeli kirjoitti:kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
Harva huoltamo laittaa nykyään kisaohjelmia ja ainakin hirvoselta on ihan turha kysyä sitä. Itse pidän parempan vaihtoehtona tilata saksan maalta malossilta kisaecu joka tulee vakio ecun rinnalle josta on paljon enemmän hyötyäkin ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn irti, niin tehoputki ja ilmakuristin pois.
hiipeli
Liittynyt:
21.1.2010 22:18

ViestiKirjoittanut hiipeli » 22.1.2010 21:17

Axu- kirjoitti:
hiipeli kirjoitti:kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
Harva huoltamo laittaa nykyään kisaohjelmia ja ainakin hirvoselta on ihan turha kysyä sitä. Itse pidän parempan vaihtoehtona tilata saksan maalta malossilta kisaecu joka tulee vakio ecun rinnalle josta on paljon enemmän hyötyäkin ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn irti, niin tehoputki ja ilmakuristin pois.
jees jees.. minkälaista sitä sitte kanntas ja mistä ois halvin?? onko tuo ecu vaikea itse asennella?
G1leraR
Liittynyt:
4.10.2009 12:26

ViestiKirjoittanut G1leraR » 22.2.2010 0:51

Jussivaan. kirjoitti:Jepjep, kävin äsken Raision Bikeworldissa kysymässä kisaohjelmaa. Sen kummempia kaartelematta äijä vastas että kyllähän niitä löytyy, ei muuta ku tuot skoppen vaan tänne :D Olin skodulla liikkeellä, mut siellä oli nyt joku Vespa säädettävänä kiinni siinä laitteessa. No, vien huomenna heti sinne kun aukee. Ja 15-20e tais mainita hinnaksi kyseiselle toimenpiteelle. Ja suositteli kyllä itsekkin sitä ohjelmaa vaihdettavaksi, ettei röpöttäis ja pätkis niin pirusti :D



Millanen laite se on ?
G1leraR
Liittynyt:
4.10.2009 12:26
noniin

ViestiKirjoittanut G1leraR » 25.2.2010 20:53

Ajattelin säädättää ruiskun, mut ongelma on se, että pitääkö siin olla tehari sillo kiinni kun sitä säädetään vai voiko säädättää vakioputkella ja vaihtaa sitten myöhemmin teharin ? Onko mitään merkitystä ?
kokis
Liittynyt:
21.4.2009 11:53

ViestiKirjoittanut kokis » 5.4.2010 8:38

Onko jollakin tietoo miten noi keulaputket saa irti ja purettua? Pitäis saa uudet öljyt sisään kun vanhat ovat tulleet ulos.
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 9.4.2010 17:56

hiipeli kirjoitti:
Axu- kirjoitti:
hiipeli kirjoitti:kuinka paljon maksaa laittaa kisaohjelma ruiskuun? ja voiko sen hoitaa ihan huollossa, esim hirvosella?
Harva huoltamo laittaa nykyään kisaohjelmia ja ainakin hirvoselta on ihan turha kysyä sitä. Itse pidän parempan vaihtoehtona tilata saksan maalta malossilta kisaecu joka tulee vakio ecun rinnalle josta on paljon enemmän hyötyäkin ja jos haluaa kaiken mahdollisen hyödyn irti, niin tehoputki ja ilmakuristin pois.
jees jees.. minkälaista sitä sitte kanntas ja mistä ois halvin?? onko tuo ecu vaikea itse asennella?


Kaikkialla on aikalailla samanhintaisia.. Se on todella helppo asentaa, ottaa vain takaapäin katsottuna vasemman takasivu katteen pois ja bolt on asennus eli vanhasta ecusta johto irti ja laittaa sen kisaecuun ja kisaecusta johto vakioecuun.
Axu-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
8.6.2005 23:10

ViestiKirjoittanut Axu- » 9.4.2010 18:00

G1leraR kirjoitti:Ajattelin säädättää ruiskun, mut ongelma on se, että pitääkö siin olla tehari sillo kiinni kun sitä säädetään vai voiko säädättää vakioputkella ja vaihtaa sitten myöhemmin teharin ? Onko mitään merkitystä ?


Tehari ehdottomasti..jos säädättäisit vakioputkella niin hyöty on 0% teharilla.
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 9.4.2010 22:56

Toisen suorasuihkutteisen skootterin, Aprilia Ditekin kohdalla tuo keskusyksikön uudelleenohjelmointi (jota myös seksikkäästi kisaohjelmaksi kutsuttiin) tarkoitti käytännössä vain maksimikierrosluvun kasvua ja hieman parempaa kaasuun vastaavuutta. Polttoaineen syötön ja parhaan seossuhteenhan tietokone päättelee itse perustuen erilaisten anturien dataan. PureJet-koneesta ei minulla tosin tuon tarkempaa tietoa ole joten uskokaamme edellistä kirjoittajaa, mikäli hänellä asiasta faktaa on.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 10.4.2010 22:51

Axu- kirjoitti:Tehari ehdottomasti..jos säädättäisit vakioputkella niin hyöty on 0% teharilla.


Ei pidä paikkaansa, sillä se ajettava ohjelmisto on sama, oli kyseessä tehari tai ei. Ei moottorinohjaus tiedä mikä putki on kiinni.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista