Piaggio NRG Power DD / DT

Vezkuu
Pyörä:
NRG powerii
Liittynyt:
13.7.2010 13:18

ViestiKirjoittanut Vezkuu » 23.1.2011 17:00

Olisi rullien vaihto edessä ja jollakin pitäis saada se variaattori lukittumaan, eli käviskö tollanen avain power DD:seen? -> http://www.tmi-janikaasalainen.fi/varia ... -7650.html
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 23.1.2011 19:50

Tuo on vaakaminarellin eli ei käy.
Aerox/Nitro osia
M^ikee
Pyörä:
Piaggio Nrg DD
Liittynyt:
3.10.2008 19:37

ViestiKirjoittanut M^ikee » 4.3.2011 23:14

Onko tässä nrg 50 power dd mitään tyyppivikoja?

Ja paljonko tämä kulkee ja kiihtyy prikan poistolla ja onko vaikea ottaa pois?

Paljon menis sitten pelkän kaasarin messinkilevyn ja ilmasuodattimen väliseinäl poistol?

Miten prikka +kaasarin levyn poistolla? :)
CemBalo
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD
Liittynyt:
22.12.2010 0:25

ViestiKirjoittanut CemBalo » 5.3.2011 0:24

Prikan poistolla menee n.70 mittariin, pelkällä messinkilevyn poistolla+60 suutin armottomalla vingutuksella n. 60 mittariin, molemmilla mittariin kelaa n. 75 km/h. Vakiona kisaset 48 mittariin :D
Nämä siis omalla näkkärillä...

Tyyppivikoja ei itselle ole vielä tullut, paitsi kaasukahva alkoi jumittamaan ---> ratkesi laittamalla sellaisen prikan sinne väliin, joka nosti sitä hopeista juttua ylöspäin, jos tajusit :) Kaverin kanssa jutustelin, niin en kuulemma ole ainoa...
Myynnissä Piaggio NRG Power DD -10!
M^ikee
Pyörä:
Piaggio Nrg DD
Liittynyt:
3.10.2008 19:37

ViestiKirjoittanut M^ikee » 13.3.2011 20:36

Vielä tost nrg:eiden kulkupuolest :)
Mitä kaikkee pitää tehä jos haluaa nrg dt kulkee n.60,alle 65 kumminki ja kiihtyy suht hyvin

ja sama juttu nrg dd,riittääkö pelkkä kaasarin kurin irrottaminen?

Onko toi prikan poisto kovinkaan vaikeeta
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 13.3.2011 21:16

Prikan poisto:

http://www.motot.net/wiki/Variaattorin_ ... oistaminen
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
tommia
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
3.10.2006 18:54

ViestiKirjoittanut tommia » 15.3.2011 18:43

Multa löytyisi hyvä Nrg nurkista jaa saa 900e hakea ;)

Mites ko purin tuon luistin ja neula systeemin, ja siinä oli myös tuollainen muovin värinen palikka kanssa, pitääkö sekin laittaa takaisin ja mihin se laitetaan nimittäin pääs rämähtämään auki se ja en muista missä se oli...
Oze
Pyörä:
Piaggio NRG Power DT
Liittynyt:
19.8.2010 17:37

ViestiKirjoittanut Oze » 29.3.2011 19:25

Elikkäs mulla on tommonen 2010 nrg dt ja nyt kun otin sen talviteloilta pois niin kulkee vaan jotain 40-42. Booaa tosi paljon. Auttaako suuttimen vaihto ja minkä kokoinen suutin kannattaa laittaa?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 30.3.2011 7:34

Kyllä, johtuu suuttimesta. Vaihda muutamaa numeroa suurempaan.
Aerox/Nitro osia
runneri08
Liittynyt:
14.7.2008 17:05

ViestiKirjoittanut runneri08 » 8.4.2011 14:32

mistä kaupasta sais takavarin kiinnipito työkalun? vai onko siihen muita konsteja..( ei ole pulttipyssyä)? :s
samppå
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD
Paikkakunta:
Kärkölä
Liittynyt:
22.4.2009 16:05

ViestiKirjoittanut samppå » 8.4.2011 20:00

Itse aina avaan sen pitämällä jonkinsortin hihnaa(autonlaturin tms) pihdeillä puristaa kireellä ettei kytkin pyöri ja sitten vääntää räikällä auki, jostain ruuvinkolosta tai mihin saa pihdin kulmaa niin ottaa tueksi ettei pyörisi kun vääntää. Itsellä lähti tällä konstilla auki.
kivikk0
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
21.4.2010 21:04

ViestiKirjoittanut kivikk0 » 10.4.2011 14:57

NRG power dt ei lähde enää käyntiin. Kaasaria säädettiin lämpimänä, jolloin toimi paremmin. Kylmänä ei lähde käyntiin startista eikä polkimesta. Polin menee jäykäksi kun on polkenut tarpeeksi. Kipinän saa. Mitkä on kaasarin "vakio säädöt"?
E: Nyt se lähti käyntiin, mutta kaasu pitää olla täysillä, että lähtee. Ja ei pysy tyhjäkäynnillä.
http://www.motot.net/galleria/kayttaja104726
Pässi
Liittynyt:
10.4.2011 10:58

ViestiKirjoittanut Pässi » 10.4.2011 21:17

Oze kirjoitti:Elikkäs mulla on tommonen 2010 nrg dt ja nyt kun otin sen talviteloilta pois niin kulkee vaan jotain 40-42. Booaa tosi paljon. Auttaako suuttimen vaihto ja minkä kokoinen suutin kannattaa laittaa?


Ettei vaan olisi vanhat bensat? Talven seisonut samoilla?
HaGss
Pyörä:
Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
9.10.2007 22:46

ViestiKirjoittanut HaGss » 11.4.2011 9:59

kivikk0 kirjoitti:NRG power dt ei lähde enää käyntiin. Kaasaria säädettiin lämpimänä, jolloin toimi paremmin. Kylmänä ei lähde käyntiin startista eikä polkimesta. Polin menee jäykäksi kun on polkenut tarpeeksi. Kipinän saa. Mitkä on kaasarin "vakio säädöt"?
E: Nyt se lähti käyntiin, mutta kaasu pitää olla täysillä, että lähtee. Ja ei pysy tyhjäkäynnillä.

Kato, että imukaula on kunnossa. Mulla samat oli samat oireet ja huomasin imukaulassa halkeamia.
[[Vaasa 2011 miittien päätös 24.9 @Youtube]]
Miitti videota letkasta 31.07.2010: http://www.youtube.com/watch?v=KPWiSlUY9WU
M^ikee
Pyörä:
Piaggio Nrg DD
Liittynyt:
3.10.2008 19:37

ViestiKirjoittanut M^ikee » 11.4.2011 19:16

Mull on toi nrg dd,kun on lämmin moottori,lähtee käyntiin välittömästi,mutta jos on seisonu pihalla(vaikka 2,5h ja 4astetta)pitää pitää kunnolla pohjassa starttia että lähtee.Ja odottaa kunnolla ,että kierrokset nousee ja lämpenee. Oisko vika liian pienessä suuttimessa?Vakiosuutin ilmeisesti 53?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista