Vezkuu
- Pyörä:
- NRG powerii
- Liittynyt:
- 13.7.2010 13:18
Olisi rullien vaihto edessä ja jollakin pitäis saada se variaattori lukittumaan, eli käviskö tollanen avain power DD:seen? ->
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/varia ... -7650.html
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Tuo on vaakaminarellin eli ei käy.
M^ikee
- Pyörä:
- Piaggio Nrg DD
- Liittynyt:
- 3.10.2008 19:37
Onko tässä nrg 50 power dd mitään tyyppivikoja?
Ja paljonko tämä kulkee ja kiihtyy prikan poistolla ja onko vaikea ottaa pois?
Paljon menis sitten pelkän kaasarin messinkilevyn ja ilmasuodattimen väliseinäl poistol?
Miten prikka +kaasarin levyn poistolla?
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Prikan poistolla menee n.70 mittariin, pelkällä messinkilevyn poistolla+60 suutin armottomalla vingutuksella n. 60 mittariin, molemmilla mittariin kelaa n. 75 km/h. Vakiona kisaset 48 mittariin
Nämä siis omalla näkkärillä...
Tyyppivikoja ei itselle ole vielä tullut, paitsi kaasukahva alkoi jumittamaan ---> ratkesi laittamalla sellaisen prikan sinne väliin, joka nosti sitä hopeista juttua ylöspäin, jos tajusit
Kaverin kanssa jutustelin, niin en kuulemma ole ainoa...
M^ikee
- Pyörä:
- Piaggio Nrg DD
- Liittynyt:
- 3.10.2008 19:37
Vielä tost nrg:eiden kulkupuolest
Mitä kaikkee pitää tehä jos haluaa nrg dt kulkee n.60,alle 65 kumminki ja kiihtyy suht hyvin
ja sama juttu nrg dd,riittääkö pelkkä kaasarin kurin irrottaminen?
Onko toi prikan poisto kovinkaan vaikeeta
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
tommia
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 3.10.2006 18:54
Multa löytyisi hyvä Nrg nurkista jaa saa 900e hakea
Mites ko purin tuon luistin ja neula systeemin, ja siinä oli myös tuollainen muovin värinen palikka kanssa, pitääkö sekin laittaa takaisin ja mihin se laitetaan nimittäin pääs rämähtämään auki se ja en muista missä se oli...
Oze
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DT
- Liittynyt:
- 19.8.2010 17:37
Elikkäs mulla on tommonen 2010 nrg dt ja nyt kun otin sen talviteloilta pois niin kulkee vaan jotain 40-42. Booaa tosi paljon. Auttaako suuttimen vaihto ja minkä kokoinen suutin kannattaa laittaa?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Kyllä, johtuu suuttimesta. Vaihda muutamaa numeroa suurempaan.
runneri08
- Liittynyt:
- 14.7.2008 17:05
mistä kaupasta sais takavarin kiinnipito työkalun? vai onko siihen muita konsteja..( ei ole pulttipyssyä)?
samppå
- Pyörä:
- Piaggio Nrg Power DD
- Paikkakunta:
- Kärkölä
- Liittynyt:
- 22.4.2009 16:05
Itse aina avaan sen pitämällä jonkinsortin hihnaa(autonlaturin tms) pihdeillä puristaa kireellä ettei kytkin pyöri ja sitten vääntää räikällä auki, jostain ruuvinkolosta tai mihin saa pihdin kulmaa niin ottaa tueksi ettei pyörisi kun vääntää. Itsellä lähti tällä konstilla auki.
kivikk0
- Pyörä:
- Ei ole
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 21.4.2010 21:04
NRG power dt ei lähde enää käyntiin. Kaasaria säädettiin lämpimänä, jolloin toimi paremmin. Kylmänä ei lähde käyntiin startista eikä polkimesta. Polin menee jäykäksi kun on polkenut tarpeeksi. Kipinän saa. Mitkä on kaasarin "vakio säädöt"?
E: Nyt se lähti käyntiin, mutta kaasu pitää olla täysillä, että lähtee. Ja ei pysy tyhjäkäynnillä.
Pässi
- Liittynyt:
- 10.4.2011 10:58
Oze kirjoitti:Elikkäs mulla on tommonen 2010 nrg dt ja nyt kun otin sen talviteloilta pois niin kulkee vaan jotain 40-42. Booaa tosi paljon. Auttaako suuttimen vaihto ja minkä kokoinen suutin kannattaa laittaa?
Ettei vaan olisi vanhat bensat? Talven seisonut samoilla?
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 9.10.2007 22:46
kivikk0 kirjoitti:NRG power dt ei lähde enää käyntiin. Kaasaria säädettiin lämpimänä, jolloin toimi paremmin. Kylmänä ei lähde käyntiin startista eikä polkimesta. Polin menee jäykäksi kun on polkenut tarpeeksi. Kipinän saa. Mitkä on kaasarin "vakio säädöt"?
E: Nyt se lähti käyntiin, mutta kaasu pitää olla täysillä, että lähtee. Ja ei pysy tyhjäkäynnillä.
Kato, että imukaula on kunnossa. Mulla samat oli samat oireet ja huomasin imukaulassa halkeamia.
M^ikee
- Pyörä:
- Piaggio Nrg DD
- Liittynyt:
- 3.10.2008 19:37
Mull on toi nrg dd,kun on lämmin moottori,lähtee käyntiin välittömästi,mutta jos on seisonu pihalla(vaikka 2,5h ja 4astetta)pitää pitää kunnolla pohjassa starttia että lähtee.Ja odottaa kunnolla ,että kierrokset nousee ja lämpenee. Oisko vika liian pienessä suuttimessa?Vakiosuutin ilmeisesti 53?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista