Hero Puch

a-ku
Pyörä:
Suzuki S, Kawasaki KDX
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
27.9.2005 15:01

ViestiKirjoittanut a-ku » 15.5.2006 15:12

Mikähä vois olla, ku otettii variaattorista se prikka pois, nii kulkee hyvin, mutta kun laskee kaasun, niin meno vaan jatkuu eikä hidastu?
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 15.5.2006 15:13

a-ku kirjoitti:Mikähä vois olla, ku otettii variaattorista se prikka pois, nii kulkee hyvin, mutta kun laskee kaasun, niin meno vaan jatkuu eikä hidastu?


Kyseinen "ongelma" on skoottereissa ihan yleistä, eli ei ole mitään syytä huoleen.
Keppis-
Paikkakunta:
Järvenpää/Helsinki
Liittynyt:
18.8.2005 17:35

ViestiKirjoittanut Keppis- » 15.5.2006 16:13

Heletee kirjoitti:toimisikohan power-filter hero winnerissä jos laittaisi isomman pääsuuttimen kuin 75 tai säätäisi seosruuvia rikkaammalle. nyt luistin neula on niin ylhäällä kuin sen saa ja pääsuutin on 75 (nyt kulkee 35 km/h ja ryyppy päällä kulkee ja kiihtyy tosi hyvin)
Kokeile vielä 80 ja 85, jos ryyppy päällä kulkee kovempaa. "booaako" se winneri muuten?
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51

ViestiKirjoittanut Heletee » 15.5.2006 18:49

kyllä se vähän booaa
Keppis-
Paikkakunta:
Järvenpää/Helsinki
Liittynyt:
18.8.2005 17:35

ViestiKirjoittanut Keppis- » 15.5.2006 18:50

Heletee kirjoitti:
keppis- kirjoitti:
Heletee kirjoitti:toimisikohan power-filter hero winnerissä jos laittaisi isomman pääsuuttimen kuin 75 tai säätäisi seosruuvia rikkaammalle. nyt luistin neula on niin ylhäällä kuin sen saa ja pääsuutin on 75 (nyt kulkee 35 km/h ja ryyppy päällä kulkee ja kiihtyy tosi hyvin)
Kokeile vielä 80 ja 85, jos ryyppy päällä kulkee kovempaa. "booaako" se winneri muuten?


kyllä se vähän booaa
No sitten se on pääsuutin on liian pieni
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51

ViestiKirjoittanut Heletee » 15.5.2006 18:58

auttausko seosruuvin säätäminen, kun nyt mulla on luistin neula niin ylhäällä kun sen saa

miksköhän siinä pitää olla niin hemmetin iso pääsuutin(80 tai 85)

kuluttaakohan winneri esim. 85 pääsuuttimen laiton jälkeen hirveän paljon bensaa (bensa tankki on noin. 4.7 litraa

onko hero winnerin vakio putsarissa mitää kuristusta jonka vois ottaa pois (toimis power-filterin sijasta)

jos on joku kuristus, niin mikä pääsuuttimen koko olisi silloin hyvä
Keppis-
Paikkakunta:
Järvenpää/Helsinki
Liittynyt:
18.8.2005 17:35

ViestiKirjoittanut Keppis- » 15.5.2006 19:02

Heletee kirjoitti:auttausko seosruuvin säätäminen, kun nyt mulla on luistin neula niin ylhäällä kun sen saa

miksköhän siinä pitää olla niin hemmetin iso pääsuutin

onko hero winnerin vakio putsarissa mitää kuristusta jonka vois ottaa pois (toimis power-filterin sijasta)

jos on joku kuristus, niin mikä pääsuuttimen koko olisi silloin hyvä
Ei se seosruuvin säätäminen auta..

Pääsuutin pitää olla niin iso koska se putsari hengittää hyvin (powerfiltteri jopa liian hyvin :D)

Sitä putsaria pystyis ehkä muokkaamaan siten että ottaa pois sen kumitötsän (jos siinä on, ei muista) ja laittaa alkuperäisen vaahtomuovin tilalle malossin red-spongen.
Viimeksi muokannut Keppis- päivämäärä 15.5.2006 19:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51

ViestiKirjoittanut Heletee » 15.5.2006 19:07

"Sitä putsaria pystyis ehkä muokkaamaan siten että ottaa pois sen kumitötsän (jos siinä on, ei muista) ja laittaa alkuperäisen vaahtomuovin tilalle malossin red-spongen"

mitä tarkoitat tuolla?

kuluttaakohan winneri esim. 85 pääsuuttimen laiton jälkeen hirveän paljon bensaa (bensa tankki on noin. 4.7 litraa

putsarissa on kumitötsä
acu
Liittynyt:
11.5.2005 17:36

ViestiKirjoittanut acu » 15.5.2006 23:37

jarez kirjoitti:
acu kirjoitti:Rullat kävin ostamassa, suutinta ei ole vielä. Ainakin tähän asti on mopo toiminut kuin unelma. Suosittelen kaikille joilla vari "luumuilee".


sen poverfiltterin voit heittää helvettiin ihan aluks ja ettiä kunnollisen vapaammin virtaavan filsun ;)


Ei mun mopossa ainakaan tähän asti ole mitää powerfiltteriä ollut. juuri tänään puhdistin ilmanputsarin ja ihan orkkis putsari sieltä löyty. jospa sitten joku on illan aikana käynyt vaihtamassa sen...
acu
Liittynyt:
11.5.2005 17:36

ViestiKirjoittanut acu » 15.5.2006 23:42

Rullien koko 16*13 ja paino 4.7 grammaa. sais olla 5.5 grammasetki ku huutaa nuoren kiljuhanhen tavoin.
Jax_KiBez
Pyörä:
HusQ SM/WRE 125
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
23.4.2005 13:02

ViestiKirjoittanut Jax_KiBez » 16.5.2006 9:12

Mul oli 5.5 ja silloin kulki mukavasti, tosin vähän silloinkin kilju, mutta kiihty hyvin
a-ku
Pyörä:
Suzuki S, Kawasaki KDX
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
27.9.2005 15:01

ViestiKirjoittanut a-ku » 16.5.2006 20:24

sasu` kirjoitti:
a-ku kirjoitti:Mikähä vois olla, ku otettii variaattorista se prikka pois, nii kulkee hyvin, mutta kun laskee kaasun, niin meno vaan jatkuu eikä hidastu?


Kyseinen "ongelma" on skoottereissa ihan yleistä, eli ei ole mitään syytä huoleen.

No mutta se kulkee silleen vielä aika pitkän matkaa vai pitääkö, sitten vaan "raiskata" jarrut pohjaan, että pysähtyy?
winner
Liittynyt:
7.8.2002 7:43

ViestiKirjoittanut winner » 16.5.2006 21:23

Terve!

Jos vehe on kunnossa, vauhti hidastuu heti kun kaasun hellää.

Takertaako kaasuvaijeri?

winner
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 17.5.2006 8:03

a-ku kirjoitti:No mutta se kulkee silleen vielä aika pitkän matkaa vai pitääkö, sitten vaan "raiskata" jarrut pohjaan, että pysähtyy?


Yleensä jarrut ovat tehty mopon pysäyttämiseen.
Friday13
Pyörä:
Yamaha XJ 750 MAXIM
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
11.4.2006 21:40

ViestiKirjoittanut Friday13 » 19.5.2006 14:17

Kaverin hero ei suostu lähtee käyntiin. Potkasemalla lähtee käyntii mutta se sammuu heti? Mikä vois olla vikana?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista