CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Milläs voisi parantaa näkkärin käynnistyvyyttä? Muuten vakio, paitsi 60 suutin kiinni ja messinkilevy pois. Ei meinaa käynnistyä oikeen ja röpötteleekin vähäsen
Seosruuvi auki pari kiekkaa, jos sillä nyt merkitystä on...
Oli muuten irronnut se kumiletku mikä menee kaasarin puolelta siihen mikälie ilmankierrätysjärjestelmään. Voisikohan toi vaikuttaa käynnistymiseenkin vähän?
Pinles
- Pyörä:
- Piaggio Nrg Power DD -05
- Paikkakunta:
- Päijät-Häme
- Liittynyt:
- 22.4.2009 16:42
Suosittelisin pitämään tuon SAS-putken kiinni, vaikuttaa kuitenkin jonkin verran seoksiin. Itsellä lähtee kesällä ensimmäisellä polkaisulla ja talvellakin melko helposti. Kurit otettu pois ja suutin 60. Onko tulppa hyvässä kunnossa? Entä toimiiko ryyppy?
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Niin siis tuo putki oli irronnut SAS:n kaasuttimen puolelta ja nyt on taas kiinni. Tulppa on talvella vaihdettu ihan uusi NGK BR10ES. Mutta kyllähän toi nyt lähtee pikkasen paremmin käyntiin, mutta röpöttää aika pahasti, ainakin kylmänä, vaikka suuttimen ei pitäis liian iso ainakaan olla... Ja kai toi ryyppy kestää enemmän ku 2000km. -10 vuosimallinenki vielä
Pinles
- Pyörä:
- Piaggio Nrg Power DD -05
- Paikkakunta:
- Päijät-Häme
- Liittynyt:
- 22.4.2009 16:42
Itselläni on käytössä NGK BR9ES, koita starttaako sillä paremmin. Ei montaa euroa kuitenkaan maksa.
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Täytyypä koittaa. Voisihan toi nyt johtua kylmästäkin, mutta kyllähän varmaan pitäis silti varmaan toisella tai kolmannella potkulla käynnistyä. Mistäköhän toi röpötys mahtaa johtua?
Pinles
- Pyörä:
- Piaggio Nrg Power DD -05
- Paikkakunta:
- Päijät-Häme
- Liittynyt:
- 22.4.2009 16:42
Kyllä tuo minullakin erityisesti kylmällä röpöttää, mutta jonkun ajan lämmityksen jälkeen toimii hyvin. Kesällä ei röpötä lähes ollenkaan, mutta talvella sitten enemmän.
M^ikee
- Pyörä:
- Piaggio Nrg DD
- Liittynyt:
- 3.10.2008 19:37
Mikä ois kaikein helppin tapa vaihtaa suutin,että mitä kaikkia katteita pitäs irrotella? Mikä on noist tyhjäkäynti ja seosruuvi? ja onks se automaattinen rikastin missä?
Pinles
- Pyörä:
- Piaggio Nrg Power DD -05
- Paikkakunta:
- Päijät-Häme
- Liittynyt:
- 22.4.2009 16:42
Otat penkin sisällä olevan katteen pois, irroitat ilmanputsarinkaulan ja löysäät imukaulaa, jotta saat kaasarin käännettyä ylöspäin. Sen jälkeen otat sen mustan muovikipon pois ja suutin on edessäsi. Sähköryyppy on kaasarin päällä se musta mötikkä.
M^ikee
- Pyörä:
- Piaggio Nrg DD
- Liittynyt:
- 3.10.2008 19:37
Onko täs niinku kaasarinkuri ja ilmanputsarinkuri,vai vaan kaasarikuri?vähä epäselvää..
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Lukaseppa tietopankin artikkeli tästä moposta, voi auttaa aika suuresti.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
MacLumme
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 22.10.2007 21:21
Variaattorinkopan kannen pulttejen määrä?
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
tampurin
- Liittynyt:
- 16.4.2011 16:54
mitä 2007 nrg dd kulkee jos ottaa prikan, ''tutin'' ja messinki levyn pois ja vaihtaa Dellorton 68 suuttimen? ja onko tarvetta ottaa hukkikset pois tai vaihtaa tehari?
ssjjj
- Liittynyt:
- 16.4.2011 17:45
Huomattiin ettei tulppa anna kipinää, ostettiin uus tulppa mutta ei mitään vaikutusta? On meijän eka mopo eikä olla oikeen näihin perehdytty sen kummemmin kun ihan puun takaa tä kuitenkin tuli. Ostettaessa toimi hyvin, kulki kyllä __hitaasti__ mutta se saatiin korjattua (ongelmien kautta sekin) ilmanputsarin vaihdolla ja sitten ei enää lähtenytkään käyntiin. Kyseessä vakio NRG power dd '07, ~3500 km. Voisko vika olla CDIssä?
Ja kun tä ongelma saadaan hoidettua niin tarkotus ois kesällä kattoa vähän nopeutta tohon lisää, mites tässä prikan hiominen? Onnistuuko, vai tarviiko ottaa kokonaan pois?
tampurin
- Liittynyt:
- 16.4.2011 16:54
ssjjj kirjoitti:Huomattiin ettei tulppa anna kipinää, ostettiin uus tulppa mutta ei mitään vaikutusta? On meijän eka mopo eikä olla oikeen näihin perehdytty sen kummemmin kun ihan puun takaa tä kuitenkin tuli. Ostettaessa toimi hyvin, kulki kyllä __hitaasti__ mutta se saatiin korjattua (ongelmien kautta sekin) ilmanputsarin vaihdolla ja sitten ei enää lähtenytkään käyntiin. Kyseessä vakio NRG power dd '07, ~3500 km. Voisko vika olla CDIssä?
Ja kun tä ongelma saadaan hoidettua niin tarkotus ois kesällä kattoa vähän nopeutta tohon lisää, mites tässä prikan hiominen? Onnistuuko, vai tarviiko ottaa kokonaan pois?
ota kokonaan pois vaa prikka
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista