sammug kirjoitti:BW's 97.
Kuinkas iso homma tuo variaattorikopan avaaminen on, prikka pitäs pois saada. Kun näyttäs, että 1 ruuvi jää katteen alle. Joutuuko kaikki katteet purkamaan?
Sain juuri alkuperäsen ilmanputsarin, senkää asennus ei näyttäs kovin iisiltä, katteet ja kaasari irti?
Moro
Sain tuon kopan avattua, mutta mutteria en, pitää pulttipyssyllä hoitaa tuonnempana. Näytti kyllä siltä, että prikka ois mahollisesti jo otettu irti. Hihnan kuluma oli sitä levyä vasten, niin että levyssä oli n 2-3cm kiiltävää yläosassa, vieläkö se hihna siitä nousee prikan poistamisen jälkeen?
Paljonko ylipäänsä tämä malli menee prikattomana? Kun alamäkeen ei mittarin mukaan kuin n 53km/h enempää mene, ottaa vastaan. Tasasella menee sen n 50km/h.
Tuon alkuperäsen putsarin laiton jälkeen, kone tyssäs 28 km/h, pitäisi vissiin kaasarin säätöjä säätää?
Nyt siinä on ilkeämaineinen power-filtteri amispatentti-vaahtomuovilla ja kulkee hyvin. Bensaa taitaa mennä vaan enemmän?