paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 19.7.2005 23:07
tekeekö samaa vaikka antais vaikka 1/4 kaasun verran kaasua?
puch driver
- Paikkakunta:
- Kirkkonummi
- Liittynyt:
- 30.10.2005 16:53
Nyt olisi sellaista kysyttävää, että onkos ihan normaalia kun tuolla herolla lähtee liikkeelle, niin noin 5 metriä ensiksi "jurruttaa" niin ettei kiihdy oikein mitenkään ja sitten muutaman sekunnin kuluttua alkaa kiihtyä ja kulkea.
Tuota se tekee aina välillä kun lähtee liikkeelle esim. risteyksestä, mutta ei aina.
Olisiko vastapainejousella tai rullilla jotain tekemistä tässä?
mennäänpäs tuosta että hujahtaa...
paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 19.7.2005 23:07
kuulostaa siltä, et jäykemmät kytkinjouset vois olla asiaa...
puch driver
- Paikkakunta:
- Kirkkonummi
- Liittynyt:
- 30.10.2005 16:53
Juu, itsekkin tässä sitä vähän mietiskelin, kun takarengas pyörii ilman kaasua, mopon ollessa keskiseisontatuella...
mennäänpäs tuosta että hujahtaa...
paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 19.7.2005 23:07
se nyt periaattessa ei viittaa mitään, ellei se yritä pyöriä vaikka kädellä pitelee kiinni tai jos se pyörii kovaa. Nimittäin syynä voi olla myös lievä rasvanpuute kytkinpaketin neulalaakereissa.
itsellänikin pyörii(hitaasti) vaikka tyhjäkäynti on 2000rpm ja kytkin nappaa n.4500rpm kohdalla, mutta tää todennäköisesti johtuu just tosta rasvan määrästä variaattorin taka-akselissa ja kytkinpaketin neulalaakerissa.
puch driver
- Paikkakunta:
- Kirkkonummi
- Liittynyt:
- 30.10.2005 16:53
juups,
Katselenpas sitten tossa ku jaksan tuonne kopan taakse.
mennäänpäs tuosta että hujahtaa...
Heletee
- Liittynyt:
- 21.6.2005 19:51
Mitkä kireämmät kytkinjouset käy hero winneriin?
vai kannattaako niitä ollenkaan vaihtaa kireämpiin
onko niissä mitään vaikutusta
nyt hero winnerissä on vakio kytkinjouset
chajjaja
- Liittynyt:
- 10.9.2005 17:14
Heletee kirjoitti:Mitkä kireämmät kytkinjouset käy hero winneriin?
vai kannattaako niitä ollenkaan vaihtaa kireämpiin
onko niissä mitään vaikutusta
nyt hero winnerissä on vakio kytkinjouset
ei kannata vaihtaa vakioon/kurittomaan.
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
se risteyksestä lähteminen ja booaaminen on ominaista winneriä silloin kun vari ei vaihda pienemmälle, eli se yrittää ekana lähtee isolla vaihteella ja vaihtaa vasta vähän ajan kuluttua pienempään... kai...
Heletee
- Liittynyt:
- 21.6.2005 19:51
Mitä 2-tahti öljyä mun kannattaa laittaa hero winneriin?
Mitä 2-tahti öljyä te muut hero winner kuskit käytätte?
Minä käytän nyt Mobil super 2T mineral öljyä.
acu
- Liittynyt:
- 11.5.2005 17:36
Mä oon käyttäny jotain paskaa ja ei käynnisty kunnolla. jos se vaan lähtee hyvin käyntiin eikä karstoita tulppaa ni hyvää se on.
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
- Liittynyt:
- 12.6.2003 13:17
yleensä pyrin käyttämään vähintään puolisynteettistä öjlyä, koska se karstoitttaa paljon vähemmän ja on muutenkkin mukavampi koneelle.. kun ei tuo öljynkulutus verrattuna bensaan niin suuri ole...
ku se säiliöllinen riittää tyyliin yli 1000km...
puch driver
- Paikkakunta:
- Kirkkonummi
- Liittynyt:
- 30.10.2005 16:53
Joo itse käytän teboilin täyssynteettistä öljyä, ja hyvin on pelannut sillä.
Kuten BossMan sanoi, synteettiset karstoittavat todennäköisesti
paljon vähemmän, kuin nämä "tavalliset" mineraaliöljyt.
mennäänpäs tuosta että hujahtaa...
misk
- Liittynyt:
- 31.5.2006 16:39
saako kuristuksen hero puchist veke helposti ??
Heletee
- Liittynyt:
- 21.6.2005 19:51
"Mulla menee vakiona suoralla joskus 60 km/h, oletteko koittanut säätää kaasaria siitä kaasukahvan alapuolelta, avasin sitä sillein ettei tyhjä käynti kasvanu, mutta tarpeeksi niin kaasukahvasta tuli 2-5mm pidempi ja kiihtyy sen jälkeen kovempaan."
Miten tota voi säätää
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista