Hero Puch

paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 19.5.2006 16:16

tekeekö samaa vaikka antais vaikka 1/4 kaasun verran kaasua?
puch driver
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
30.10.2005 16:53

ViestiKirjoittanut puch driver » 20.5.2006 20:11

Nyt olisi sellaista kysyttävää, että onkos ihan normaalia kun tuolla herolla lähtee liikkeelle, niin noin 5 metriä ensiksi "jurruttaa" niin ettei kiihdy oikein mitenkään ja sitten muutaman sekunnin kuluttua alkaa kiihtyä ja kulkea.

Tuota se tekee aina välillä kun lähtee liikkeelle esim. risteyksestä, mutta ei aina.

Olisiko vastapainejousella tai rullilla jotain tekemistä tässä?
mennäänpäs tuosta että hujahtaa...
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 20.5.2006 20:30

kuulostaa siltä, et jäykemmät kytkinjouset vois olla asiaa...
puch driver
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
30.10.2005 16:53

ViestiKirjoittanut puch driver » 20.5.2006 20:35

Juu, itsekkin tässä sitä vähän mietiskelin, kun takarengas pyörii ilman kaasua, mopon ollessa keskiseisontatuella...
mennäänpäs tuosta että hujahtaa...
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 20.5.2006 20:39

se nyt periaattessa ei viittaa mitään, ellei se yritä pyöriä vaikka kädellä pitelee kiinni tai jos se pyörii kovaa. Nimittäin syynä voi olla myös lievä rasvanpuute kytkinpaketin neulalaakereissa.

itsellänikin pyörii(hitaasti) vaikka tyhjäkäynti on 2000rpm ja kytkin nappaa n.4500rpm kohdalla, mutta tää todennäköisesti johtuu just tosta rasvan määrästä variaattorin taka-akselissa ja kytkinpaketin neulalaakerissa.
puch driver
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
30.10.2005 16:53

ViestiKirjoittanut puch driver » 20.5.2006 20:46

juups, ;)

Katselenpas sitten tossa ku jaksan tuonne kopan taakse.
mennäänpäs tuosta että hujahtaa...
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51

ViestiKirjoittanut Heletee » 20.5.2006 22:11

Mitkä kireämmät kytkinjouset käy hero winneriin?

vai kannattaako niitä ollenkaan vaihtaa kireämpiin

onko niissä mitään vaikutusta

nyt hero winnerissä on vakio kytkinjouset
chajjaja
Liittynyt:
10.9.2005 17:14

ViestiKirjoittanut chajjaja » 20.5.2006 22:20

Heletee kirjoitti:Mitkä kireämmät kytkinjouset käy hero winneriin?

vai kannattaako niitä ollenkaan vaihtaa kireämpiin

onko niissä mitään vaikutusta

nyt hero winnerissä on vakio kytkinjouset

ei kannata vaihtaa vakioon/kurittomaan.
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 22.5.2006 9:50

se risteyksestä lähteminen ja booaaminen on ominaista winneriä silloin kun vari ei vaihda pienemmälle, eli se yrittää ekana lähtee isolla vaihteella ja vaihtaa vasta vähän ajan kuluttua pienempään... kai...
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51

ViestiKirjoittanut Heletee » 29.5.2006 16:11

Mitä 2-tahti öljyä mun kannattaa laittaa hero winneriin?

Mitä 2-tahti öljyä te muut hero winner kuskit käytätte?

Minä käytän nyt Mobil super 2T mineral öljyä.
acu
Liittynyt:
11.5.2005 17:36

ViestiKirjoittanut acu » 29.5.2006 23:46

Mä oon käyttäny jotain paskaa ja ei käynnisty kunnolla. jos se vaan lähtee hyvin käyntiin eikä karstoita tulppaa ni hyvää se on.
BossMan
Pyörä:
Kawasaki GPX 500R 88"
Liittynyt:
12.6.2003 13:17

ViestiKirjoittanut BossMan » 30.5.2006 15:36

yleensä pyrin käyttämään vähintään puolisynteettistä öjlyä, koska se karstoitttaa paljon vähemmän ja on muutenkkin mukavampi koneelle.. kun ei tuo öljynkulutus verrattuna bensaan niin suuri ole...

ku se säiliöllinen riittää tyyliin yli 1000km...
puch driver
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
30.10.2005 16:53

ViestiKirjoittanut puch driver » 30.5.2006 15:45

Joo itse käytän teboilin täyssynteettistä öljyä, ja hyvin on pelannut sillä.

Kuten BossMan sanoi, synteettiset karstoittavat todennäköisesti
paljon vähemmän, kuin nämä "tavalliset" mineraaliöljyt.
mennäänpäs tuosta että hujahtaa...
misk
Liittynyt:
31.5.2006 16:39
Hero puch

ViestiKirjoittanut misk » 31.5.2006 16:46

saako kuristuksen hero puchist veke helposti ?? :D
Heletee
Liittynyt:
21.6.2005 19:51

ViestiKirjoittanut Heletee » 2.6.2006 19:42

"Mulla menee vakiona suoralla joskus 60 km/h, oletteko koittanut säätää kaasaria siitä kaasukahvan alapuolelta, avasin sitä sillein ettei tyhjä käynti kasvanu, mutta tarpeeksi niin kaasukahvasta tuli 2-5mm pidempi ja kiihtyy sen jälkeen kovempaan."

Miten tota voi säätää

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista