Yamaha Neo's/MBK Ovetto

Harza_
Paikkakunta:
Pälkäne
Liittynyt:
30.9.2008 15:38

ViestiKirjoittanut Harza_ » 16.3.2010 18:37

Putkesta kuri pois ja prikka pois ni hyvä tulee... ei oo järkee investoida noin paljoo osiin.
allue
Pyörä:
Yamaha yzf250 -08, Yamaha neo's
Paikkakunta:
tuusula
Liittynyt:
1.3.2007 15:18

ViestiKirjoittanut allue » 16.3.2010 21:36

MYYDÄÄN! : Huippukuntoinen giannelli GO, yv:llä kyselyt.
pyrho
Pyörä:
Stuntti manki -89 ja Ktm Exc 125 -2010
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
28.8.2009 15:38

ViestiKirjoittanut pyrho » 19.3.2010 17:30

Itellä on kaverilta ostetut roxin vanteet(ostin myös lohkot)nii tiiän et toi ei ihan suoraan mee eteen mut auttasko oveton mittaripyörittimen tilalle roxin mittarinpyöritin kun nyt jää liikaa tota väliä. siis vanteen ja renkaan väliin(mittarinpyörittimen puolelle).Kaverilta varmaan sais tuonkin mut tarviikos sitten vielä jotain holkkia lisäks?Toi roxin mittarinpyörittimenkin paika on erillainen kun Oveton vanteissa, mutta sopisko se roxin mittaripyöritin tuon tilalle niinkun holkiks.Onko ylipäätään noi keulat samanlevyset Ovetossa ja Aeroxissa?
Casanova69^^
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
16.7.2007 14:59

ViestiKirjoittanut Casanova69^^ » 21.3.2010 12:13

Etee tarvii molemmille puolille holkit. Keulat eri levysiä.
Jannerr
Pyörä:
Sym, Piaggio
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
1.4.2008 17:52

ViestiKirjoittanut Jannerr » 23.3.2010 12:03

Ovetosta kipinä hukassa... CDI-boksiin tulee yhteen piuhaan (ruskeaan) 12v, mutta sitten taas siihen sytytyspuolan oranssille johdolle ei tule mitään virtaa.

Oisko pickup paskana vai cdi-boksi?
Minä: "Paljon mun piaggio kulkee?"
Oraakkeli: "Niin lujaa ettei pappiksella pysy kyydissä"
allue
Pyörä:
Yamaha yzf250 -08, Yamaha neo's
Paikkakunta:
tuusula
Liittynyt:
1.3.2007 15:18

ViestiKirjoittanut allue » 30.3.2010 23:36

Jos jollain on myyä sivu- tai keskijalkaa, ilmottakaa yv:llä. Myynnissä vieläkin huippukuntoinen giannelli go. voidaan myös vaihtaa neossin osiin (katteet, sivu-tai keskijalka)
_miglu
Liittynyt:
24.5.2009 16:09

ViestiKirjoittanut _miglu » 6.4.2010 21:07

Kumpi on oveton bensa-anturissa miinus, vihreä vai sininen johto?
Entä öljyanturissa?
Laajisxd
Pyörä:
450exc 250kinkki
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
13.2.2007 17:50

ViestiKirjoittanut Laajisxd » 6.4.2010 22:23

Tulipa ostettua projektiksi vuoden 2000 Neos. Mites kun otin prikan pois, kiihtyvyys ja vääntö laski? Ilmeisesti tarvii kevyempiä rullia? Kertokaas mitä kannattais laitella, että kiihtyvyys olisi hyvää, ja nopeus olis siinä 60-70. Tehari nyt ainakin tulossa, mitä nyt skoottereihin yleensä tehdään? Mitä teharia suosittelisitte? Ei kokemusta imureista :) .
allue
Pyörä:
Yamaha yzf250 -08, Yamaha neo's
Paikkakunta:
tuusula
Liittynyt:
1.3.2007 15:18

ViestiKirjoittanut allue » 7.4.2010 13:30

HoNNddA kirjoitti:Tulipa ostettua projektiksi vuoden 2000 Neos. Mites kun otin prikan pois, kiihtyvyys ja vääntö laski? Ilmeisesti tarvii kevyempiä rullia? Kertokaas mitä kannattais laitella, että kiihtyvyys olisi hyvää, ja nopeus olis siinä 60-70. Tehari nyt ainakin tulossa, mitä nyt skoottereihin yleensä tehdään? Mitä teharia suosittelisitte? Ei kokemusta imureista :) .


Kevyemmät rullat ja hitusen jäykempi vp-jousi.

Itselläni on varissa prikka kiinni, entiset teharisäädöt ja putkena nykyään vakioputki josta tukittu hukkis, kulkee sen 64kmh@gps
ollikuuk
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.8.2005 8:57
Yamaha Neos -99 istuin lukossa

ViestiKirjoittanut ollikuuk » 11.4.2010 16:17

Mitä kautta pitäisi purkaminen aloittaa, jotta lukkiutuneen istuimen saa avattua?

Neosin istuin avautuu virtalukosta - onko kyse sähköisestä vai mekaanisesta avautumisesta? Purin istuimen etureunan muovin pois, mutta olen sitä mieltä, ettei kaapelia tähän avautumis asiaan kulje runkokotelossa. Akku on latauksessa ja huomenna katson voiko se vaikuttaa asiaan.

Toimi eilen ja tänään ei pelaa. Edellinen avautuminen oli ihan normaali.

Jos jollakin on tietoa niin apu otetaan vastaan.
J-P@
Pyörä:
| Booster 02' |
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.2.2009 15:00

ViestiKirjoittanut J-P@ » 11.4.2010 17:59

ollikuuk kirjoitti:Mitä kautta pitäisi purkaminen aloit........toa niin apu otetaan vastaan.


Sama systeemi ku roxis, eli vaijerilla toteutettu, joko jääny jumiin jotenki tai vaijeri poikki tai jokin menny sijoiltaan.
Kuvat.fi - J-P@
ollikuuk
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.8.2005 8:57

ViestiKirjoittanut ollikuuk » 11.4.2010 19:01

CRC auttoi asiaan. Ruiskuttelin lukkoon ja satulan alle. Vaijerihan siellä on. :idea:
Marc
Pyörä:
Cagiva Mito '04
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.9.2009 20:18

ViestiKirjoittanut Marc » 23.4.2010 19:08

Str :n koropala ei ilmeisesti mene suoraan ovettoon? Tuli tämmöinen epähuomiossa ostettua.. Toimisiko koropala jos poraa reiän tuohon pieneen syvennykseen?
Kuva
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 23.4.2010 19:12

Xtriimiä kirjoitti:Str :n koropala ei ilmeisesti mene suoraan ovettoon? Tuli tämmöinen epähuomiossa ostettua.. Toimisiko koropala jos poraa reiän tuohon pieneen syvennykseen?
Kuva


Sopii se, iskaria pitää kääntää 90astetta.
Marc
Pyörä:
Cagiva Mito '04
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.9.2009 20:18

ViestiKirjoittanut Marc » 23.4.2010 19:16

Larppari kirjoitti:
Xtriimiä kirjoitti:Str :n koropala ei ilmeisesti mene suoraan ovettoon? Tuli tämmöinen epähuomiossa ostettua.. Toimisiko koropala jos poraa reiän tuohon pieneen syvennykseen?


Sopii se, iskaria pitää kääntää 90astetta.

Just muistin itekki et perkl sitähän voi kääntää.. :nörtti:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista