Derbi Gp1

hilzzer
Liittynyt:
8.5.2007 23:36

ViestiKirjoittanut hilzzer » 13.6.2008 12:00

arppaz kirjoitti:Mitenhän kävis jos laittais keula öljyä sinne?


Ei mitään käsitystä. Onkohan se edes mahdollista?
hilzzer
Liittynyt:
8.5.2007 23:36

ViestiKirjoittanut hilzzer » 13.6.2008 12:56

Gp1 Revolution kirjoitti:
gride kirjoitti:Äläs nyt! Mulla on openissa prikka pois ja hukkikset tukittu ja menee 85km/h kohta tulee virivari!
ET PYSTY VAKIOPYTYLLÄ JA PUTKELLA TOLLSIA NOPEUKSIA SAAMAAN :D OIKEASTI :D


Tästä alkaa kyllä kauhea sota, mutta mainittakoon.

http://www.youtube.com/watch?v=n8oSgyF9EWA

Tubesta löytyy kyllä useita videoita missä gp1 open on pistetty kulkemaan vakiopytyllä yli 85 km/h. Monessa putkinkin on alkuperäinen (tuossa edellisessä siis ei ollut), tosin modattu.
Paljonko sitten absoluuttiset huiput ovat niin
australialainen firma "Scooter Hq" on omilla osillaan 70cc pytyllä virittänyt 111 km/h nopeuden.
Tästä lisää osoitteessa:

http://www.scooterhq.com.au/PerfParts/t ... fault.aspx
ja video osoitteesta:
http://www.youtube.com/watch?v=oXm4YBzPwTE
Gp1 Revolution
Paikkakunta:
Itärajalla
Liittynyt:
12.4.2007 19:10

ViestiKirjoittanut Gp1 Revolution » 15.6.2008 13:42

hullulta tuntuu, mut onpahan varmaan maailman tehokkain 50 cc vakiopytty......
hepatsu
Liittynyt:
8.3.2008 17:33
Viritys

ViestiKirjoittanut hepatsu » 17.6.2008 8:16

Haluaisin virttää Derbiä vähän, oisko jollain pientä vinkkii millä sais helposti vauhtia nousemaan???
54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut 54M1 » 17.6.2008 11:15

hepatsu kirjoitti:Haluaisin virttää Derbiä vähän, oisko jollain pientä vinkkii millä sais helposti vauhtia nousemaan???

Ilmanputsarissa oleva kuri pois ja suurempi suutin niin kulkee vähän paremmin (joillain nousee huiput, joillain ei. Itseällni kiihtyvyys ja vääntö parani, sekä kulutus laski hieman.)
Seuraava vaihe on prikan poisto ja mahdollisesti sen jälkeen tehoputki.
DerbiGP1
Liittynyt:
5.1.2008 22:48

ViestiKirjoittanut DerbiGP1 » 17.6.2008 14:31

On kuulemma derbi gp1 racingin akkulaturin osat loppu kokonaan maahantuojalta ja ei kuulemma löydy edes ulkomailta tehtaan varastosta :S Ja menee vielä useita viikkoja että saadaan sitä osaa tuotua suomeen :S
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 17.6.2008 14:38

Gp1 Revolution kirjoitti:hullulta tuntuu, mut onpahan varmaan maailman tehokkain 50 cc vakiopytty......


Eiköhän se oo samanlainen pytty kuin muissakin Piaggion koneellisissa (missä nestejäähdytys) :roll:
54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31

ViestiKirjoittanut 54M1 » 17.6.2008 16:19

DerbiGP1 kirjoitti:On kuulemma derbi gp1 racingin akkulaturin osat loppu kokonaan maahantuojalta ja ei kuulemma löydy edes ulkomailta tehtaan varastosta :S Ja menee vielä useita viikkoja että saadaan sitä osaa tuotua suomeen :S

Tän takia kannattaa ostaa derbi :)

Itse pistäisin liikkeen antamaan sijaismopon siksi aikaa.. Jos ei muuten niin kahdenviikon jälkeen saa vaatia sijaistuotetta, sillä silloin huoltoaika on jo "kohtuuton"...
Gp1 Revolution
Paikkakunta:
Itärajalla
Liittynyt:
12.4.2007 19:10

ViestiKirjoittanut Gp1 Revolution » 17.6.2008 18:13

|tomi| kirjoitti:
Gp1 Revolution kirjoitti:hullulta tuntuu, mut onpahan varmaan maailman tehokkain 50 cc vakiopytty......


Eiköhän se oo samanlainen pytty kuin muissakin Piaggion koneellisissa (missä nestejäähdytys) :roll:
No on, enkai muuta väittänytkään? :D edelleen se on varmaan maailman tehokkain pytty, ku kert melkee 90 päästää ilma kurei ja vakio putkel... :D
anakonda94
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
17.6.2008 21:34

ViestiKirjoittanut anakonda94 » 17.6.2008 21:40

Kuis tää menee jyrkäs mäes?
JZE
Liittynyt:
15.3.2007 22:20

ViestiKirjoittanut JZE » 17.6.2008 21:51

anakonda94 kirjoitti:Kuis tää menee jyrkäs mäes?


Jyrkäs ylä - vai alamäessä ? :D
hilzzer
Liittynyt:
8.5.2007 23:36

ViestiKirjoittanut hilzzer » 17.6.2008 22:35

Gp1 Revolution kirjoitti:
|tomi| kirjoitti:
Gp1 Revolution kirjoitti:hullulta tuntuu, mut onpahan varmaan maailman tehokkain 50 cc vakiopytty......


Eiköhän se oo samanlainen pytty kuin muissakin Piaggion koneellisissa (missä nestejäähdytys) :roll:
No on, enkai muuta väittänytkään? :D edelleen se on varmaan maailman tehokkain pytty, ku kert melkee 90 päästää ilma kurei ja vakio putkel... :D


Ihmeellistä rutinaa..

Siis vakioputkella mistä on hukkaputket tukittu. Tällöin se on käytännössä sama kuin tehari paitsi, että se ei näytä teharilta. Vakioputken katalysaattori saattaa tosin hieman pudottaa tehoja tehariin verrattuna, mutta hyvin vähän.
Viimeksi muokannut hilzzer päivämäärä 17.6.2008 22:46, muokattu yhteensä 4 kertaa
hilzzer
Liittynyt:
8.5.2007 23:36

ViestiKirjoittanut hilzzer » 17.6.2008 22:37

anakonda94 kirjoitti:Kuis tää menee jyrkäs mäes?


200 m pitkään jyrkkään mäkeen (nousukulma 21%) 80kg päällä 50km/h.

Samaan mäkeen toiseen suuntaan tarpeeksi.
hepatsu
Liittynyt:
8.3.2008 17:33
suutin

ViestiKirjoittanut hepatsu » 18.6.2008 7:48

mikä ois ilmakurin jälkee hyvä suutin koko???
hilzzer
Liittynyt:
8.5.2007 23:36
Re: suutin

ViestiKirjoittanut hilzzer » 18.6.2008 9:21

hepatsu kirjoitti:mikä ois ilmakurin jälkee hyvä suutin koko???


62-65

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista