Peugeot Vivacity

HazzarD
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
25.10.2006 19:08

ViestiKirjoittanut HazzarD » 3.11.2006 20:37

laitoin tänään nastat kiinni vivaan ja lähin ajeleen, ni vähän aikaa ku olin ajanu ja tulin risteykseen ni se rupes booaamaan ja se vissiin johtuu siitä että kaasari on kesä säädöissä?
mikä tossa on vakio suuttimen koko, mitä suosittelette talvelle ja osaisko joku selittää, että missä on tyhjäkäyntiruuvi? pystyykä säätämääm tyhjäkäyntiä irroittamatta mitään katteita tai muuta?
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 4.11.2006 13:02

-apikka- kirjoitti:laitoin tänään nastat kiinni vivaan ja lähin ajeleen, ni vähän aikaa ku olin ajanu ja tulin risteykseen ni se rupes booaamaan ja se vissiin johtuu siitä että kaasari on kesä säädöissä?
mikä tossa on vakio suuttimen koko, mitä suosittelette talvelle ja osaisko joku selittää, että missä on tyhjäkäyntiruuvi? pystyykä säätämääm tyhjäkäyntiä irroittamatta mitään katteita tai muuta?
Todennäköisesti käy liian laihalla tai jotain vastaavaa kun ilmat viileni. Vakiosuutin on Vivassa n. 55 kokoluokkaa, voi tietysti heittää muutaman numeron suuntaan tai toiseen riippuen vuosimallista jne. Avaa kaasari ja katso minkä kokoinen on vakiosuutin, ja osta muutama numero isompi vakiota ja kokeile toimiiko paremmin.
Tyhjäkäyntiruuvi löytyy siitä kaasarin kyljestä, siinä on muistaakseni ainakin ilmaruuvi vieressä. Kyllä pitäisi mahtua säätämään ilman että irroittaa katteita, mutta ei se iso homma ole vaikka joutuisikin vähän katetta raottamaan.
HazzarD
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
25.10.2006 19:08

ViestiKirjoittanut HazzarD » 4.11.2006 18:15

Pösötin kirjoitti:
-apikka- kirjoitti:laitoin tänään nastat kiinni vivaan ja lähin ajeleen, ni vähän aikaa ku olin ajanu ja tulin risteykseen ni se rupes booaamaan ja se vissiin johtuu siitä että kaasari on kesä säädöissä?
mikä tossa on vakio suuttimen koko, mitä suosittelette talvelle ja osaisko joku selittää, että missä on tyhjäkäyntiruuvi? pystyykä säätämääm tyhjäkäyntiä irroittamatta mitään katteita tai muuta?
Todennäköisesti käy liian laihalla tai jotain vastaavaa kun ilmat viileni. Vakiosuutin on Vivassa n. 55 kokoluokkaa, voi tietysti heittää muutaman numeron suuntaan tai toiseen riippuen vuosimallista jne. Avaa kaasari ja katso minkä kokoinen on vakiosuutin, ja osta muutama numero isompi vakiota ja kokeile toimiiko paremmin.
Tyhjäkäyntiruuvi löytyy siitä kaasarin kyljestä, siinä on muistaakseni ainakin ilmaruuvi vieressä. Kyllä pitäisi mahtua säätämään ilman että irroittaa katteita, mutta ei se iso homma ole vaikka joutuisikin vähän katetta raottamaan.


Juu, kiitti :)
HazzarD
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
25.10.2006 19:08

ViestiKirjoittanut HazzarD » 4.11.2006 19:44

Voi prkl. siinä kaasarissa on semmonen ristipääruuvi joka on vissiin ilmaruuvi, mut sitä tyhjäkäyntiruuvia ei löyvy mistään. Mikä se on se talttapääruuvi jonka aukasee ni sieltä tulee bensaa, ei se ainakaan suutin oo ku siinä on semmonen kartion muotonen pää?? Ja nää on ruuveja mitkä näkyy kaasarin ollessa kiinni!
Relow
Paikkakunta:
Vuokatti
Liittynyt:
18.8.2005 16:40

ViestiKirjoittanut Relow » 4.11.2006 21:19

-apikka- kirjoitti:Voi prkl. siinä kaasarissa on semmonen ristipääruuvi joka on vissiin ilmaruuvi, mut sitä tyhjäkäyntiruuvia ei löyvy mistään. Mikä se on se talttapääruuvi jonka aukasee ni sieltä tulee bensaa, ei se ainakaan suutin oo ku siinä on semmonen kartion muotonen pää?? Ja nää on ruuveja mitkä näkyy kaasarin ollessa kiinni!

se josta tulee vähän bensaa on seosruuvi eli tyhjäkäyntiruuvi.mut jos sieltä rupee tulemaan ihan urakalla ni sit se ei oo se.Mut tosiaan sieltä tulee vähäsen bensaa,sitä ei tarvi säikähtää.
HazzarD
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
25.10.2006 19:08

ViestiKirjoittanut HazzarD » 4.11.2006 23:03

Relow kirjoitti:
-apikka- kirjoitti:Voi prkl. siinä kaasarissa on semmonen ristipääruuvi joka on vissiin ilmaruuvi, mut sitä tyhjäkäyntiruuvia ei löyvy mistään. Mikä se on se talttapääruuvi jonka aukasee ni sieltä tulee bensaa, ei se ainakaan suutin oo ku siinä on semmonen kartion muotonen pää?? Ja nää on ruuveja mitkä näkyy kaasarin ollessa kiinni!

se josta tulee vähän bensaa on seosruuvi eli tyhjäkäyntiruuvi.mut jos sieltä rupee tulemaan ihan urakalla ni sit se ei oo se.Mut tosiaan sieltä tulee vähäsen bensaa,sitä ei tarvi säikähtää.


Mutta toi ruuvi on semmonen että se otetaan pois tai sit se on kiinni ja eikös se tyhjäkäyntiruuvi oo semmonen säädettävä?
Jyy-
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
23.10.2006 15:43

ViestiKirjoittanut Jyy- » 15.11.2006 20:42

Mites tossa vivassa on kiinitetty toi takalokari? Pitääkö hommata erillinen underi vaiko pelkästään ruuvata se lokari pois?
Replica_88
Paikkakunta:
Abö
Liittynyt:
24.5.2004 17:03

ViestiKirjoittanut Replica_88 » 15.11.2006 21:16

ois hyvä putki http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=32249
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 16.11.2006 16:22

-apikka- kirjoitti:
Relow kirjoitti:
-apikka- kirjoitti:Voi prkl. siinä kaasarissa on semmonen ristipääruuvi joka on vissiin ilmaruuvi, mut sitä tyhjäkäyntiruuvia ei löyvy mistään. Mikä se on se talttapääruuvi jonka aukasee ni sieltä tulee bensaa, ei se ainakaan suutin oo ku siinä on semmonen kartion muotonen pää?? Ja nää on ruuveja mitkä näkyy kaasarin ollessa kiinni!

se josta tulee vähän bensaa on seosruuvi eli tyhjäkäyntiruuvi.mut jos sieltä rupee tulemaan ihan urakalla ni sit se ei oo se.Mut tosiaan sieltä tulee vähäsen bensaa,sitä ei tarvi säikähtää.


Mutta toi ruuvi on semmonen että se otetaan pois tai sit se on kiinni ja eikös se tyhjäkäyntiruuvi oo semmonen säädettävä?
Siis ensinnäkin tyhjäkäyntiruuvi ei ole sama asia kuin seosruuvi (ilmaruuvi). Ja se ruuvi mikä lähtee irti ja tulee bensaa ulos niin se on kaasarin tyhjennysruuvi. Ja kyllä sen tyhjäkäyntiruuvin pitäs sieltä löytyä ja säädettävä se on :)
Viimeksi muokannut Pösötin päivämäärä 16.11.2006 16:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 16.11.2006 16:24

Pyyhekumi kirjoitti:Mites tossa vivassa on kiinitetty toi takalokari? Pitääkö hommata erillinen underi vaiko pelkästään ruuvata se lokari pois?
Kyllä se lokari sieltä irti lähtee kunhan vähän purkaa. Siellä on muistaakseni 2 ruuvia ja sitten klipsuilla kiinni siinä "underissa", eli takakatteita joutuu vähän irrotteleen että saa irti.
Wunderbaum
Liittynyt:
21.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Wunderbaum » 16.11.2006 20:44

Replica_88 kirjoitti:ois hyvä putki http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=32249


jos sulla on 70cc sylkkä. muuten kannattaa ostaa joku "normaali" tehari.
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 16.11.2006 21:39

Wunderbaum kirjoitti:
Replica_88 kirjoitti:ois hyvä putki http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=32249


jos sulla on 70cc sylkkä. muuten kannattaa ostaa joku "normaali" tehari.
Siis hän taisi tarkoittaa että ois hyvä putki myynnissä sillä :D
Wunderbaum
Liittynyt:
21.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Wunderbaum » 16.11.2006 21:51

oho :D luin vähä väärin :D
^GeeTee^
Liittynyt:
6.3.2005 11:02

ViestiKirjoittanut ^GeeTee^ » 20.11.2006 18:38

tuli tässä hiljattain laitettua tämmönen omenapora ja nyt tarvis osia. Jos joltai löytyy ehyt öljypumppu, katteet(kunnolla ei väliä) tai kiksi nii voin ostaa pois!
Tutkimuksissa on kiistatta osoitettu toteen, että ylinopeutta ajavat saavat rumempia naisia ja alkoholisoituneempia miehiä kuin kauniisti ajavat
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 2.12.2006 22:15

Neoni kiinni -> http://www.motot.net/galleria/34102

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista