Henkka13 kirjoitti:mikä tulppa näihin käy?
käy vissii sama kaikkiin fudeihin / zonereihin / yms..
ja voiko vaihtaa NGK:n tulpanhatun, menee suoraan?
Mene vaan liikkeeseen ja näytät vakio tulppaas ne antaa vastaavaan NGKn tulpan ja hatunkin
Henkka13 kirjoitti:mikä tulppa näihin käy?
käy vissii sama kaikkiin fudeihin / zonereihin / yms..
ja voiko vaihtaa NGK:n tulpanhatun, menee suoraan?
Henkka13 kirjoitti:eiks seosruuvia pidä kääntää aukipäin jos laittaa powerfiltterin?
eiks kaasarin vasemmalla puolella ole seosruuvi, vai onkse tyhjäkäynti ruuvi?
missä siis on tyhjäkäynti ruuvi jos se ei oo toi joka on vasemmalla puolella?
laitoin nimittäi just powerfiltterin ja ku ei käyny tyhjäkäyntiä ni käänsin sitä vasemmalla puolella olevaa puol kierrosta auki ja nyt toimii tyhjäkäyntikin, eli mitä siis säädin ja miten?
jarppa91 kirjoitti:Futeskalla ei ilmeisesti ole haluja tien päälle tälle kaudelle.
Kävin ajalemassa reilu viikko sitten Futeskalla. Totesin bensahanassa jo aiemmin olleen häikkää, joten tilasin uuden ja tilasin samalla myös uuden imukaulan. Tuossa vappuaattona kävin sitten heittämässä pienen rundin, edelleen oli bensansaannissa häikkää joten ajattelin vapun juhlia ja ruveta sitten toimeen. Sunnuntaina sitten vaihtelin hanan ja imukaulan. Riemuissani tempaisin jo ajokamppeetki päälle mutta ei - eipä lähtenyt käyntiin. Syynä kipinän katoaminen
Startti pyörittää. Sivujalan tappokatkaisija toimii normaalisti. Tulpanhattu on uusi, johdossakaan ei ole vikaa ja kaverilta lainasin toimivan puolan - ei niin mitään. On liittimiä liikuteltu ja ylimääräiset shaisset putsailtu. CDI-boksinkin otin sisälle, josko ois kosteutta päässyt sinne.
Ite eppäilisin kosteudesta johtuvaa vikaa, vappuna tuli aika rankasti vettä. Alkaa kohta sekin vaihtoehto haihtua kirjaimellisesti ilmaan, kun aurinko on lämmitellyt jo muutaman päivän pyörää parkkipaikalla.Magneettoa en ole alkanut vielä tutkimaan.
Mutta tuntuu jotenkin tyhmältä, että käytännössä suoraan ajosta katoaa kipinä.
Herra Virtasella meni ilmeisesti vappu vähän pitkäksi...