^^KURKO^^
Tietääkö kukaan käviskö peugeot trekkerin tehoputki peugeot vivacity malliin?
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
^^KURKO^^ kirjoitti:Tietääkö kukaan käviskö peugeot trekkerin tehoputki peugeot vivacity malliin?
Käy, kaikki Pösöjen putket menee keskenään paitsi vaakasylinterisien Pösöjen (mm. Jetforce).
jocke-
Pösötin kirjoitti:^^KURKO^^ kirjoitti:Tietääkö kukaan käviskö peugeot trekkerin tehoputki peugeot vivacity malliin?
Käy, kaikki Pösöjen putket menee keskenään paitsi vaakasylinterisien Pösöjen (mm. Jetforce).
Eli speedfaitin putki sopii vivaan?
Huom! EN myy enää Talonin rattaita tai RK'n ketjuja.
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
Jokke^^ kirjoitti:
Eli speedfaitin putki sopii vivaan?
Kyllä.
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
Kun tuossa Pösön pakoputkessa on hukkis, ja siitä vierestä lähtee myös sitten semmonen ohuempi putki (varmaan näitä ilmankierrätysjuttuja) niin minnekköhän se menee kun näyttää olevan jonkin verran pitkä?
Meinaan vaan jos putken irrottaa niin onko se ohut putki jossain kiinni siellä että se pitäs irrottaa eka...
Klasu
- Pyörä:
- Matrix 70cc, Raptor 700 kömpijä
Eiköhän toi mee ilmanputsarin koppaan. Se on melko turha, eli jos putkesta eliminoi ko. letkun nipan, niin ota koko letku sitten pois sieltä putsarin päästä alkaen, ja tuki putsarinkoppaan jäävä reikä.
HazzarD
Missä sijaitsee vivassa cdi boksi?
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
-apikka- kirjoitti:Missä sijaitsee vivassa cdi boksi?
Jos en väärin muista niin etukatteen sisäpuolella...
joukzu
Oliskos teillä mitään neuvoja miten tuota kiihtyvyttä saisi lisää? Itselläni meinaan tuo kiihtyvyys alussa ole mikään päätä huimaava.
Klasu
- Pyörä:
- Matrix 70cc, Raptor 700 kömpijä
Kurit pois...Jos ei riitä niin teharia, tai/ja isompaa pannua.
w|||e
Mulla on vivassa semmonen juttu, että kun kun kylmää konetta lämmittelee, niin kun vähän aikaa käytelly pienillä kierroksilla ja sitten vääntää kaasua, niin viva lykkää paljon savua eikä tahdo ottaa kierroksia paljoakaan. Vähän aikaa kun pitää kaasua pohjassa niin alkaa sitte ottaa kierroksia, mutta ei meinaa toimia ennenkun kone on lämmenny ihan kunnol. Onkos muilla samanlaisia oireita vai johtuuko se siitä, että mulla helisee katti irtonaisena putkessa? Muuten viva toimii loistavasti ja yli 13000 kilometriä palvellu erinomaisesti. Ei toikaan muuten haittaa, mutta kun lähialueen ihmiset yskii joutuessaan savupilveen ni pistää nolottamaan..
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
w|||e kirjoitti:Mulla on vivassa semmonen juttu, että kun kun kylmää konetta lämmittelee, niin kun vähän aikaa käytelly pienillä kierroksilla ja sitten vääntää kaasua, niin viva lykkää paljon savua eikä tahdo ottaa kierroksia paljoakaan. Vähän aikaa kun pitää kaasua pohjassa niin alkaa sitte ottaa kierroksia, mutta ei meinaa toimia ennenkun kone on lämmenny ihan kunnol. Onkos muilla samanlaisia oireita vai johtuuko se siitä, että mulla helisee katti irtonaisena putkessa? Muuten viva toimii loistavasti ja yli 13000 kilometriä palvellu erinomaisesti. Ei toikaan muuten haittaa, mutta kun lähialueen ihmiset yskii joutuessaan savupilveen ni pistää nolottamaan..
Tämä on aivan normaalia näissä, mulla aivan sama juttu.
w|||e
Pösötin kirjoitti:Tämä on aivan normaalia näissä, mulla aivan sama juttu.
No niin mä vähän arvelinkin kun on melkosen kauan sitä tehny... mut johtuuko se putkesta vai tekeekö tehareilla samaa?
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
w|||e kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Tämä on aivan normaalia näissä, mulla aivan sama juttu.
No niin mä vähän arvelinkin kun on melkosen kauan sitä tehny... mut johtuuko se putkesta vai tekeekö tehareilla samaa?
Tuon haluisin mäkin tietää kun ei itellä oo ollu teharia kiinni...
PeLe^^
Pösötin kirjoitti:w|||e kirjoitti:No niin mä vähän arvelinkin kun on melkosen kauan sitä tehny... mut johtuuko se putkesta vai tekeekö tehareilla samaa?
Tuon haluisin mäkin tietää kun ei itellä oo ollu teharia kiinni...
Kyllä se tekee sitä teharillakin
Ainakin kun lämpötila painuu sinne -15C, niin kyllä joutuu konetta vähän herättelemään ennenku kierrokset nousee..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista