vollukka1234
- Liittynyt:
- 10.5.2011 23:41
Mulla on nrg dd 10 ja kokeiltiin prikkaa pois ja kiekat justiin meni yli 7 tonnia eikä sen enempää. Onko siinä joku rajotin? Ja toiseksi, mitä tapahtuu jos sen vaahtomuovin ottaa siitä ilmanputsarista kokonaan pois?
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Ei ole mitään rajotinta, kone ei vaan väännä prikattomana enempää
Kokeile huvikses alamäessä, niin huomaat kun kiekat nousee, kun välit loppuu
Äläkä helvetissä mee ottaan sitä vaahtomuovia pois, se on se ilmanputsarin elementti, mikä putsaa sen ilman. Sen kun otat pois, menee kaikki hiekka suoraan pyttyyn!
mankipoika
- Liittynyt:
- 3.10.2010 2:40
mikäs nyt on piaggiossa kun lähtee kiihytämään niin mooa hetken eli kierrokset menevät 7 tonniin sit laskee 6 tonniin ja sit antaa vakio piikkiä ja menee normaalisti tulppa vaihettiin tänään eri merkkinen eri tekstit ja peräöljyt oisko liikaa peräöljyä vai suutin tukossa. Vakio suutin kiinni ei tehty muutakuin prikka pois ja ilmalevy vähän kolhiintunut voiko sekin vaikuttaa
vollukka1234
- Liittynyt:
- 10.5.2011 23:41
Joo kiitti tiedoista
En oo mikää mopoekspertti. Missä kohti se pääsuutin on siinä kaasarissa, voiko sitä ottaa pois, jos ottaa sen penkin alla olevan mötikän pois mikä on 2 ruuvilla.
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Pääsuutin on kohokammion sisällä, kaasarin pohjassa. Jotta siihen päästään käsiksi, täytyy kohokammio ottaa pois tieltä. Kaasari joutuu kääntämään, että pohjasta saa ruuvit auki. Suutinta ei myöskään tule ottaa kokonaan pois, vaan vaihdetaan eri kokoiseen tarvittaessa
Johonkin kirjotin suurinpiirtein ohjeet NRG:hen, mutta en nyt muista niitä. Selaile sivuja, niin tullee vastaan
Mankipoika: Jos booaa, niin taitaa olla liian pieni suutin. Tietty kytkimessä voi jouset olla löystynyt, mutta niistä en itse tiedä oikeen mitään
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
mankipoika kirjoitti:mikäs nyt on piaggiossa kun lähtee kiihytämään niin mooa hetken eli kierrokset menevät 7 tonniin sit laskee 6 tonniin ja sit antaa vakio piikkiä ja menee normaalisti tulppa vaihettiin tänään eri merkkinen eri tekstit ja peräöljyt oisko liikaa peräöljyä vai suutin tukossa. Vakio suutin kiinni ei tehty muutakuin prikka pois ja ilmalevy vähän kolhiintunut voiko sekin vaikuttaa
Kerrohan kuinka paljon on ajettu pyörällä?
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
mankipoika
- Liittynyt:
- 3.10.2010 2:40
Shape kirjoitti:mankipoika kirjoitti:mikäs nyt on piaggiossa kun lähtee kiihytämään niin mooa hetken eli kierrokset menevät 7 tonniin sit laskee 6 tonniin ja sit antaa vakio piikkiä ja menee normaalisti tulppa vaihettiin tänään eri merkkinen eri tekstit ja peräöljyt oisko liikaa peräöljyä vai suutin tukossa. Vakio suutin kiinni ei tehty muutakuin prikka pois ja ilmalevy vähän kolhiintunut voiko sekin vaikuttaa
Kerrohan kuinka paljon on ajettu pyörällä?
2200 km 07 oli seissy tallissa oon ajanu tonnin parissa viikossa seissy tallissa melkein 4 vuotta
vollukka1234
- Liittynyt:
- 10.5.2011 23:41
kuin paljon se vaikuttais sitte jos sen messinkilevyn ottais pois?
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Riippuu. Skopat vähän yksilöitä kaikki
Mutta kun sen nappaat pos ja laitat 60 suuttimen, niin vääntää ihan inan paremmin ja huiput nousee ehkä max. 5km/h...
Oze
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DT
- Liittynyt:
- 19.8.2010 17:37
Ois semmonen ongelma ku koitin ottaa prikkaa pois niin muljasin varinkopasta yhen pultin paskaksi. sitä ei voi nyt pyörittää mitenkää. Miten onnistus avata toi pultti?
vollukka1234
- Liittynyt:
- 10.5.2011 23:41
Ok. No seuraava kysymys, vielä se ongelma et miten saan väänneltyä sen kaasarin siihen asentoon et pohja ois ylöspäin. Mitä kaikkea siitä pitäis ottaa pois tieltä?
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Pohjan ei välttämättä tarvitse olla ylöspäin, sivulla on enemmän tilaa ruuvailla
Kaasarin ympärillä olevan katteen joudut irrottamaan (kiinni 3 ruuvilla). Sitten kasari irti imukaulasta (ruuvilla kiristyvä letkuklemmari) ja ilmanputsarista (varaa uusi nippuside tähän väliin). Siitä sitten varovasti kääntäää niin, että kaasarin pohja osoittaa varikopan suuntaan ja pääset avaamaanruuvit. Sisältä tulee vähän bensaa, se ei ole vaarallista. Varo kans, ettet hukkaa kohon akselia. Joku voi laittaa sitten tarkempiakin ohjeita
vollukka1234
- Liittynyt:
- 10.5.2011 23:41
No tuokin oli jo paljon eteenpäin =) kiitos paljon, täällähän alkaa oppia kaikenlaista.
EDIT: Jäi vaivaamaan vielä tuo kohon akseli D:
CemBalo
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD
- Liittynyt:
- 22.12.2010 0:25
Kohokammion (kaasarin ohjan musta "kansi") sisällä on bensapintaa säätelevä koho, joka liikkuu akselilla. Tossa kuvassa näkyy.
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/kepek/APRILIA_SR_USZO_SR_DELLORTO_PHVA_PHBN.jpg
mankipoika
- Liittynyt:
- 3.10.2010 2:40
jos litistäisn toisen hukkaputken ruuvi penkissä ja laittaisin 60 suuttimen ilmalevyn kanssa paljo kulkis skoba on nyt prikaton menee 70 gps vinguttamalla.
eikai leivo pitääkö öljypumpua säätää mulla on jarru palat kulunu minkä merkkiset kandee ostaa
onko putkessa pillikuri yhellä skootteri sivulla luki et alkukäyrä vaihdettavissa
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista